• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Pigment White (TiO2)

Het is pompen of verzuipen :woot

1000


Gaat een goed en productief weekend worden!​
 
Zojuist in de top van de case bezig geweest. Heb de twee Mosta's radiatoren in serie gezet..

HTML:
[IMG]http://www.overclock.net/content/type/61/id/1549050/width/500/height/1000[/IMG]
[IMG]http://www.overclock.net/content/type/61/id/1549051/width/500/height/1000[/IMG]
Nu bezig met de pompen in de juiste kleur te zetten :023:
Grtz​

Lekker bezig, ga je er nog een tempsensor in plaatsen.
 
Hoi hoi,

Ja in beide verdeelblokken komt nog een temp sensor aan de achterzijde uit het zicht. Ben wel benieuwd wat voor verschil ik ga zien in temps ..??

Grtz

Ik zit net te denken als je de tempsensor op een 15mm extender schroeft dan heeft het ook geen flow belemmering in je "dobbelsteen\blok" omdat de sensor anders in het midden van je blok komt.
 
Pompen gelakt .. mat wit uiteraard :D

1000

1000

1000

1000


Deze week proberen de pompen en de reservoirs te plaatsen. Heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd maar nog geen naar mijn zin..
Deze week ook maar is sleeve bestellen zodat als alles op de juiste plek staat ik daar mee kan beginnen.

Grtz​
 
Pompen gelakt .. mat wit uiteraard :D
]​
Deze week proberen de pompen en de reservoirs te plaatsen. Heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd maar nog geen naar mijn zin..
Deze week ook maar is sleeve bestellen zodat als alles op de juiste plek staat ik daar mee kan beginnen.

Grtz​
[/QUOTE]

Ziet er mooi uit. Hoe ga je ze bedienen, 6 PA2's ! 25 Watt per pomp toch.
Ik was laatst aan het testen en kwam er toevalig achter dat je met PA2's en een USB-UB + de aquasuite de zaak kan besturen zonder de Aquaero. Aangezien ik de boel al ingebouwd heb ga ik er nog een paar fans bij plaatsen.
 
Bekijk bijlage 11139

ik heb zelf zeer slechte ervaring ermee, dit was icm mcp35x

Misschien handig om er iets meer over te vertellen. Ik ben er ook achter dat het aantal sterren bij een artikel ook niet altijd betekent dat het van hoge kwaliteit is maar meer iets van het aantal verkocht. Test revieuws\ervaringen van slechte exemplaren zie je dan ook vaak niet.

Wel super dat je het wil delen met ons.
 
Setup :

2x 360 Magicool rads.
2x DCC MCP 35x.
1x Dual XSPC TOP.
3x 5870 copper blocks from EK.
1x AMD Supreme.
1x 250ML Bitspower reservoir.

Ervaring? presteerd goed maar ik heb er maar 11 dagen(ongv) gebruikt van kunnnen maken, meer kan ik er niet over zeggen :D!

vloeistof was meyhems aurora.

Thnx heren voor het meedenken! Gewaarschuwd mens .. heb er vanmorgen op het werk maar even een druk test gedaan ;) Geen problemen gevonden dus ik ga er vanuit dat het goed komt. Moet die van K.3nny wel echt los hebben gezeten toch..?? Echt veel druk bouwen die pompen niet op..

Grtz
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
Jason Mayhems XTR Nano Tech Premixed Coolant 1 Litre - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Thermaltake Riing Quad 12 RGB fan TT Premium Edition - pack of 3, white, 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Mayhems XTR Nano Tech Premixed Coolant 1 Litre - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Magicool G2 Slim Radiator 16 FPI - 240mm & 360mm - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
P Bitspower T-Block White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
P Bitspower Premium Stop Fitting, Deluxe White BP-DWPRE-06 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Freddy HW Labs Black Ice Nemesis WHITE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P XSPC EX480 Quad Fan Radiator (White) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
R X99 H440 White Build Gallery & Build Logs 28
AQuAKiNG 750D X99 Black/White/Silver theme Gallery & Build Logs 46
Slader bitspower white producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Slader bitspower g1/4 white rotary angle 1/2 fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Slader 13MM (1/2 ID - 3/4 OD) Monsoon Schroeffitting white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
kenshinyuo white DNA build Gallery & Build Logs 2
radmiraal White Monstah !(nzxt h440) Gallery & Build Logs 16
the_cyberspace Caselabs Black & White Workstation Gallery & Build Logs 41
R Swiftech TruFlex Tubing Black/White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Evanix Bitfenix Recon (white) Fancontroller HighFlow Product Reviews 0
Sw333t [CANCELLED] Cooler Master Elite 120 Advanced White met diverse extra's Verkocht 8
Blokmeister LED mod op Bitfenix Shinobi XL white Cases en Modding 0
R NZXT Switch 810 Black 'n White WC build Gallery & Build Logs 5
P EK-D5 X-TOP CSQ - White Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
Sw333t White Mini Gallery & Build Logs 29
R Bitfenix Prodigy Windowed Side Panel White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
gerjanlubbers The Little White Destroyer Gallery & Build Logs 40
volcom NZXT Phantom 410 Midi-Tower - white / blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
ChillPascal Swiftech MCP35X2 Housing White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
canonchiel White Haf Gallery & Build Logs 6
G Fractal design - artic white R4 case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
C Enermax Fulmo black&white Gallery & Build Logs 7
R Bitfenix Spectre pro led fans - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
psyduck170 Bitfenix Recon White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M Project: White Destroyer Gallery & Build Logs 21
tomasvanderpijl Phantom Window Panel white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
alain-s [VERKOCHT] Case mod Project White Verkocht 13
tomasvanderpijl Phantom white & green Gallery & Build Logs 169

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan