Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch de radiator setup even aangepast zodat de temp sensors nog makkelijker passen! Thnx TATH :thumb:
Ook de eerste bocht en verbinding gemaakt tussen de GPU en radiators.Geloof het of niet maar zit dus nu al zonder fittingen :eusa_eh: :eusa_wall: dus zojuist nog een bestelling de deur uit gedaan maar daar gaan wel weer twee weken overheen voordat ik die spullen ga zien.(gelukkig volgende week op vakantie )
(Buizen moeten nog schoon gemaakt worden zit nog wat olijf olie en andere troep in )
Heb ik eerder last van .. bij de modskills van Uzelf en anderen hier op het forum . Ik kopieer simpel de elementen die ik mooi vind en gebruik de tips en how to's die hier te vinden zijn.
Terug van vakantie :086: maar dus back on the build :icon_smile: . Was nog niet helemaal tevreden over de "bends" van de Acryl buis maar kreeg deze ook niet beter. Heb na wat rondneuzen toch maar een gokje gewaagd door E22 buis te kopen en te kijken of dit beter zou werken..Na het pakket open te hebben gemaakt de E22 buis naast de "normale" acryl buis gehouden en E22 is idd meer helder maar geen spannende verbetering. Buigen was een ander verhaal want met deze buis wel de perfecte bocht kunnen maken of dat dit aan het materiaal ligt of aan mij ??!!
Nog een handig stukje gereedschap!
Wat ruwe maten nemen en in de keuken een glas gevonden met de juiste boog.
( De boch zit nog niet in de fitting gedrukt dus je ziet het geschuurde deel nog )
Vandaag maar is bezig gegaan met het plaatsen van de reservoirs.Eerst alles opgehangen met dubbelzijdige plakband maar omdat ik voor de triple tops ben gegaan bleven er niet heel veel mogelijkheden over.
In de toekomst zal vast nog het eea gaan veranderen dus gekozen voor een setup en nu bezig met het routen van de acryl buis;
Niks is nog definitief dus als er nog iemand is met een briljant idee ..laat maar horen :048:
Vandaag maar is bezig gegaan met het plaatsen van de reservoirs.Eerst alles opgehangen met dubbelzijdige plakband maar omdat ik voor de triple tops ben gegaan bleven er niet heel veel mogelijkheden over.
In de toekomst zal vast nog het eea gaan veranderen dus gekozen voor een setup en nu bezig met het routen van de acryl buis;
Niks is nog definitief dus als er nog iemand is met een briljant idee ..laat maar horen :048: