Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi mensen.
Hebben jullie enig idee of deze gpu blok op de gtx 560 ti past?
En zojah of deze fittingen die ik erbij besteld heb niet te dik zijn zodat ze tegen het pcb aankomen?
Bedankt
Ik zie dat je weer 3/8 ID - 5/8 OD fittingen hebt gekozen, waardoor je weer gaat ervaren dat het niet zo lekker past met de slangen (zie je mededeling hier). Maar alsnog, die zouden wel moeten passen.
Of het past hangt af van de afstand van de montage gaten op je grafische kaart en dan wel zo gemeten:
Is dit 75, 81 of 86mm? Dan past hij. Bij andere afmetingen, dan gaat het niet passen. Zo niet, dan zouden we echt het exacte merk en type moeten hebben van de gpu.
Of je uit gaat komen met die fittingen en de pcb durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Het lijkt mij echter van wel (gevoelsmatig).
Enige dat ik nog mis zijn de passieve blokjes voor de vrm (stroomvoorziening) en geheugen op de kaart. Deze moeten losse koelblokjes krijgen aangezien een universeel gpu block deze niet koelt.
Bedankt voor je antwoord.
Het verschil met de vorige fittingen is dat deze 10mm zijn ipv 11mm waardoor de slang er niet zo strak opgeduwd hoeft te worden en dus ook niet zo uitzet dat de fitting afsluitmoer er niet meer op past hopelijk.
Het is een evga gtx 560ti superclocked en de afstand is idd 86mm dus dat zou moeten passen.
Passieve blokjes heb ik hier wel liggen dus das geen probleem.
Bedankt voor je hulp!
Grt
Een EVGA GTX560Ti Super Clocked is volgens CoolingConfigurator.com ook een fullcover block voor te verkrijgen. Ziet er beter uit in mijn ogen dan een universeel block en je hebt dan geen omzetstukken en losse ram/mosfet blokjes nodig.