• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

mijn oude brak en ik :P

Foxdelta-Mods

New member
nou ik ben Jordi Hutjens ik ben 16 jaar en ik woon in Limburg. Ik doe zelf eigenlyk pas het laatste jaar veel met computers en ondertussen ben ik er helemaal gek van en mijn ouders worden onderhand gek van mij:p.

Het begon toen mijn broer zijn pc verkocht, een toenmalig samengesteld ding. met de Nvidia 7950 GX2 wat voor die tijs dus veel geld was :p. nou lang verhaal kort te maken hij verkocht hem dus aan mij. en ik had toen al een vergelijkbare pc aan die van hem. nou ik dacht leuk van twee kun je een maken. en toen had ik er dus nog de balle verstand van:p. toen hoorde ik van SLI en ik dacht yeuh lekker ik heb een 7950 GX2 en een 8600 GTS. lekker SLI, Niet dus. bleek dus dat ik twee dezelfde moest hebben. nou ik op martkplaats wat gekeken vond ik er een. ik em gekocht voor 80 euro, derin gezet, maar nog steeds niks. bleek dat mijn Mobo alleen Crossfire ondersteunde en vanaf dat punt ben ik me dus gaan interesseren in pc. Ik heb de kast van mijn broer gemod. er zit voor en achter standaard 1 120mm bovenin zit een acrylplaat met 2 x 120mm (mod) en de zijkant bestaat uit een deurtje met een acryl plaat met daarin de Antec Big boy. Nou zijn het niet hele grote casemods maar een paar kleintjes. Toen kwam het overclock gedeelde. en binnenkort begin ik aan mijn nieuw project met een HAF 932 en waterkoeling, ook de HAF word gemod.

Nou mijn pc zoals ik hem nu heb bestaat dus hieruit:
PC:
OS: Vista 32 bit Dual boot Linux Ubuntu
CPU: Intel E 6850 @ 3.5ghz
GPU: Nvidia Geforce 7950 GX2
Mobo: ASUS P5KR
RAM: 2x Samsung 6400 800 MHZ 1 GB, 1x Kingston 6400 800 MHZ 1 GB
HD: Samsung SP 250 GB, WD 300 GB
CPU fan: Asus Artic Square (modded 3 fans)
Case fan: 4 x 120 mm LED Blauw Coolermaster 1x 200mm Antec Big Boy
Kast: Onbekend, (Case mod)
Voeding: Power 550 Watt

verder nog vragen? :p
 
Afb000.jpg

dit is het ongeveer de rest post ik zo wel ff :p.

er zijn nu nog neon buisjes boven en onder de Antec gekomen.
 
ja dat had ik ook al gedaan maar toen vond ik dat er te weinig licht uit kwam :p. en neej ik game niet met mijn zonnebril op:p. En dat van de zonnebank kan wel kloppen :D. wat wel jammer is aan dit kastje is dat het deurtje van MDF is en dat dit zich heeft scheef getrokken waardoor het deurtje niet meer helemaal sluit :p

Ik heb prime95 nu al bijna 15 uur lopen zonder errors dus het ziet er naar uit dat mijn overclock at 3.5 ghz eindelijk gelukt is :D.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
P In welk forumonderdeel plaats ik mijn Winkelwagen? HighFlow Forum 1
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
S Mijn computer water gekoeld maken(CPU/ GPU,Waterblock) Advies Waterkoeling Setup 5
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
HighFlow Welk waterblok past op mijn GPU / Videokaart? Compatibiliteitslijst Advies Waterkoeling Setup 0
R Mijn trouwe i7 vervangen Verkocht 2
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
T mijn eerste custom waterkoeling Waterkoeling 2
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Lek gehad in mijn build Waterkoeling 4
L Mijn eerste custom loop! RX Vega 64 - input gevraagd Advies Waterkoeling Setup 80
D Advies voor mijn eerste loop. Advies Waterkoeling Setup 2
P mijn eerste set waterkoeling advies nodig Advies Waterkoeling Setup 6
Madbull Mijn eerste bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
D Mijn videokaarten waterkoelen Waterkoeling 2
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1
J overclocking mijn 5930k help? Overclocking 11
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Bas9466 Ben opzoek naar een product voor mijn Core x9 fan controller card met usb aansluitin Problemen & Oplossingen 9
W fancontroller voor mijn waterkoeling Waterkoeling 5
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
D Feedback gevraagd op mijn loop en build Advies Waterkoeling Setup 9
FactoryDefaults Advies voor mijn waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 65
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
arwin74 tja advies vraagje van mijn dan maar is Hardware & Software 11
L Algen in mijn loop? Waterkoeling 3
Ahtlon Volgens mij heb ik wel pech met mijn bestelling. Waterkoeling 4
Ahtlon Waterkoeling set voor mijn 900D Advies Waterkoeling Setup 73
Ubbidude Mijn eerste watercooling loop Waterkoeling 2
M Mijn vraag aan jullie Gamers Hardware & Software 5
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan