Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Peeet.. Hoe is die? Zag dat je ook weer druk was 980X's uit aan het zoeken..
En jij weet dat ik beter kan toch.. Of ik jou kan beaten mmm... De man die een jaar lang druk met pi is bezig geweest naaa denk het niet.. Kijk me hardware joh.. Om te huilen
Je bent gek peet.. 10 980x's.. Je had beter een paar score's van andre kunnen kopen..
Hahah grapje..Hopen dat de andere 2 hier verandering in gaan brengen maar ben bang dat je de super ESje's niet meer voorbij ga.. FF googlen 3005F725 Jezus dat is een lekkere batch dikke 5100Mhz uncore.. En dik op 6500/6600 door de benchmarks.. Ik duim met je mee dat die van jou ook zo is..
ja ik ben modje
maar ik vroeg het omdat de laatste paar keer dat ik hem probeerde (had hem zelf nog niet) hij het niet meer deed (de link)
nu doet hij het blijkbaar wel weer en heb hem dus effe gekopieerd
ik gebruik voor al mijn OC pc's altijd een speciale "lite" xp na verse instal volgens mij nog geen 20 processen en volgens mij onder de 150mb ram in gebruik
hoop dat je een beetje een goeie kunt vinden, anders moet je het effe zeggen dan kijken we effe hoe we mijne overjassen
verder als je er ook 3dmark enz mee gaat doen moet je (bij mijn versie was dat) effe directX updaten dat geeft een betere score
verder als je een HEELE ouder machine hebt en het is in de verste verte mogelijk dan is dit de xp die het zou doen
Haha 20 processen mijne tweaked maar 6 / 21 mb mem gebruik maar ligt ook hoe die getweaked is he..
Die ik heb is alleen Super pi 1mb en pi fast.. Windows server 2003 is ook snel als je hem goed tweaked..
Ik ben benieuwd naar jullie tweaked score's :026:
Probleem met lite is dat ze hem meestal alleen lichter hebben gemaakt dus driver's standaard programma eruit.. dat maakt niks uit op performance..