Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je heb heel veel settings in het register die helpen en dan nog maxmem instellingen.. Zo kan je nog even doorgaan..Ik heb gewoon nu gewoon een CD van een Tweaked xp die meteen uber tweaked is na installatie..
Dan de meest effiente core zoeken.. Door affiniteit af te wisselen en kijken na een aantal runs welke core het beste is..
Zo kan je elke keer een klein deelte winnen.. Het gaat heel ver..
En hoe je xp snel krijg voor super pi ja google weet een hoop.. Ik heb het 1 x uitgezocht iso gemaakt en klaar.. Je begrijpt zelf wel dat ik hem niet share..
Hier dan mijn score @ 4Ghz. Helaas werkte het ram niet mee, dus kregen we hem uiteindelijk niet hoger als 4,3Ghz. Binnenkort paar Domi's bestellen, dan zal het wel beter gaan.
De regel stelt dat je binnen 0,02 Ghz van de 4 rond moet zitten.
Dat is dus ofwel <3,980 of >4,020 Ghz.
Dat anderen ook op die manier hebben gepost is geen excuus om je niet aan de regel te houden. Die zullen dan ook niet opgenomen worden.
Daarnaast is de topicstart al een jaar oud, ik betwijfel of hier nog wat mee gedaan wordt.