Johnny Moderator Forumleiding 8 april 2009 #2 Leuk systeem hoor! Ik zie dat jij ook een scythe infinity heb, bevalt jou hem ook zo erg? Buiten dat de installatie ervan zo enorm klote gaat En jij hebt maar 1 fan ik heb er 3, dat is ook zwaar irritant Bedankt voor dit: Intel e8400 @3.6 GHz 1.27vCore Scythe Mugen 38/53 Heb ik echt heel veel aan! Is jou CPU gelapped?
Leuk systeem hoor! Ik zie dat jij ook een scythe infinity heb, bevalt jou hem ook zo erg? Buiten dat de installatie ervan zo enorm klote gaat En jij hebt maar 1 fan ik heb er 3, dat is ook zwaar irritant Bedankt voor dit: Intel e8400 @3.6 GHz 1.27vCore Scythe Mugen 38/53 Heb ik echt heel veel aan! Is jou CPU gelapped?
Johnny Moderator Forumleiding 8 april 2009 #6 THNX!!! Ik ga meteen die set erbij bestellen (Mijn asus p5k premium) is al doorgebogen door het ge!@#$%^met die kut pinnetjes
THNX!!! Ik ga meteen die set erbij bestellen (Mijn asus p5k premium) is al doorgebogen door het ge!@#$%^met die kut pinnetjes
Johnny Moderator Forumleiding 8 april 2009 #8 Ja ik ga hem nu meteen bestellen is 10x makkelijker dan met die pinnetjes.. Ben benieuwd hoe ik het zelf ervaar
Ja ik ga hem nu meteen bestellen is 10x makkelijker dan met die pinnetjes.. Ben benieuwd hoe ik het zelf ervaar
Johnny Moderator Forumleiding 8 april 2009 #10 Sja is voor mij niet zo'n punt mijn mobo tray kan ik er zo uitschuiven dusja enkel ff los schroeven en hopla
Sja is voor mij niet zo'n punt mijn mobo tray kan ik er zo uitschuiven dusja enkel ff los schroeven en hopla
U Unknown hallo 10 mei 2009 #11 Hazo, eindelijk eens van jouw hier ? lol. Nog enige mods te verwachten aan je case toekomst gericht ?
Hazo, eindelijk eens van jouw hier ? lol. Nog enige mods te verwachten aan je case toekomst gericht ?
dragon_unleashed air-clocker 10 mei 2009 #13 welkom hier, het geheugen die jij gebruikt, denk dat ik daar eens voor gaat kijken, (alleen al voor de naam ) lol leuk systeem, veel plezier hier
welkom hier, het geheugen die jij gebruikt, denk dat ik daar eens voor gaat kijken, (alleen al voor de naam ) lol leuk systeem, veel plezier hier