Ik heb al een lange tijd een swiftech mcp350 met een xspc reservoir er op gemonteerd. Deze heb ik echt heel lang geleden gekocht, en deze deed het heel goed. Helaas ging net mijn pc na een minuut of 3 uit, omdat de cpu temp boven de 100 uit kwam. Het water zat echter net op de 30 graden. Ik heb de pomp getest, maar hij doet helemaal niks meer. Ik heb dus een andere nodig.
Is er een goedkope pomp+res welke gewoon redelijk goed is? Ik zou het liefste weinig aanpassen en gewoon er een nieuwe op gooien.
Ik overclock niet echt. Klein beetje, niets bijzonders. Het zit nu alleen de CPU te koelen met een ik denk 6cm dikke 360 rad. Ik denk dat deze pomp best overkill is.
Hier wat plaatjes:
p.s. ik kan op de normale site niet meer inloggen met mijn oude gegevens. oude orders zijn zeker ook niet meer in te zien?
Is er een goedkope pomp+res welke gewoon redelijk goed is? Ik zou het liefste weinig aanpassen en gewoon er een nieuwe op gooien.
Ik overclock niet echt. Klein beetje, niets bijzonders. Het zit nu alleen de CPU te koelen met een ik denk 6cm dikke 360 rad. Ik denk dat deze pomp best overkill is.
Hier wat plaatjes:
p.s. ik kan op de normale site niet meer inloggen met mijn oude gegevens. oude orders zijn zeker ook niet meer in te zien?