silberfish
Junior Member
Hallo,
Ik moet voor een kennis een nieuwe pc in elkaar zetten binnen nu en 3 maand met de volgende eisen
Moederbord: Asus P6T Deluxe
Processor: Core i7 920
Geheugen: Corsair Dominator 6GB
Videokaart: GTX295 of 2x 4870X2
Behuizing: Thermaltake Mozart TX
Hij wou zelfs de Asus Rampage II Extreme maar dat heb ik uit zijn hoofd weten te praten waarom zou je zo'n moederbord kopen wanneer je niet overklokt en alleen maar internet en games speelt.
Nou wou de man zelf de ThermalTake Bigwater 945 kopen ik heb hem gezegt,
dat hij beter andere set kan kopen maar hij wil niet duurder uit zijn tussen 150en 200 euro. De videokaart wil hij zoal zo wel wc op hebben.
Hij gebruikt de pc alleen voor o.a.
Internetten
office
games (meeste voor zijn zoon, hijzelf af en toe eens jewelquest)
Systeem staat 24u per dag aan.
Zat zelf te denken aan zoal zo de Laing pomp +xspc plexi top en tube reservoir 150 of 250 is plek zat voor alleen dan moet ik nog radiateur, aansluitingen, slangen, processor, videkaart.
Wat raden jullie mij aan ook, omdat zijn pc 24/7 aan staat dus moet wel goed koel blijven.
Ik moet voor een kennis een nieuwe pc in elkaar zetten binnen nu en 3 maand met de volgende eisen
Moederbord: Asus P6T Deluxe
Processor: Core i7 920
Geheugen: Corsair Dominator 6GB
Videokaart: GTX295 of 2x 4870X2
Behuizing: Thermaltake Mozart TX
Hij wou zelfs de Asus Rampage II Extreme maar dat heb ik uit zijn hoofd weten te praten waarom zou je zo'n moederbord kopen wanneer je niet overklokt en alleen maar internet en games speelt.
Nou wou de man zelf de ThermalTake Bigwater 945 kopen ik heb hem gezegt,
dat hij beter andere set kan kopen maar hij wil niet duurder uit zijn tussen 150en 200 euro. De videokaart wil hij zoal zo wel wc op hebben.
Hij gebruikt de pc alleen voor o.a.
Internetten
office
games (meeste voor zijn zoon, hijzelf af en toe eens jewelquest)
Systeem staat 24u per dag aan.
Zat zelf te denken aan zoal zo de Laing pomp +xspc plexi top en tube reservoir 150 of 250 is plek zat voor alleen dan moet ik nog radiateur, aansluitingen, slangen, processor, videkaart.
Wat raden jullie mij aan ook, omdat zijn pc 24/7 aan staat dus moet wel goed koel blijven.