Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik zou voor de HAF gaan aangezien het ook een best ruime kast is en je kan een 360 120 of 240 in de top kwijt en ook een 120 achterin. of eventueel een bracket kopen en deen 240 achter de haf hangen.
En qua CPU blok zoals de rest al zegt ga voor de heatkiller 3.0
de cooler master HAF 932?
net ff gekeken, en heb gezien dat de radiator boven hangt en dan ben ik ook wel goedkoper uit.
alleen jammer is dat hij bij de ventilatoren geen filter heeft, en hij is van staal gemaakt, is dat niet een beetje zwaar?
maar ik blijf nog ff bij de corsair obsidian.
als er nog meer mensen over de haf weten of er 1 hebben zijn reacties welkom .
Tot op heden ben ik er tevreden mee. Lekker ruim mooi afgewerkt. alleen de 230mm fan voorin heeft weining zin aangezien de 3.5 inch drivebays andersom zijn geplaats
De fan voorin heeft wel degelijk zin... er blaast een heerlijk windje over mijn HDD's en die zijn daarom ook heerlijk koel... op dit moment is mijn 150Gb raptor 27 graden... koelt dus meer dan goed genoeg....
Ik heb dus ook een HAF en ben er best te vreden over... voor het geld wat ie kost kan je geen betere krijgen voor waterkoeling vind ik... Ik vind de Silverstone TJ07 veel mooier en deze staat ook op mijn verlanglijstje maar deze is weel meer dan 2x zo duur....
hmm ja..
ik heb nog tijd om over na te denken of ik de corsair neem of een andere.
ik heb net ook de Thermaltake VH8000BWS Armor+ MX gezien waar ook wc in past, aangezien ik thermaltake niet echt mooi vond zag ik deze die ik wel wat vond.
Maar ja, kzal er nog over nadenken.
suggesties zijn nog steeds welkom .
NZXT Khaos
Plaatje je bovenin een 140mm rad voorin 280mm
enja hoe kun je nou waterkoeling nemen zonder een beetje te modden. dan gaat de lol er juist vanaf.
Je moet gewoon lekker uitzoeken hoe het erin kan, hoe het kan staan, genoeg airflow.
Snap je Anders kan je net zo goed een Gigabyte case met waterkoeling erin nemen.
Ik ga een waterkoeling set van 360mm rad in een case proppen die maar 3x 80mm fan plekken heeft 2x voor 1x achter. Hij moet erin of hij gaat boven op. Maar modden ga ik zeker doen
De functies zou ik niet vergeten . Je moet namelijk wel rekening houden met je minimale eisen. En je eisen die je er eventueel bij kunt maken door de modden.