• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe kast? Eerst op air, vervolgens water.

kevin1025

New member
Hallo mensen, sommige kunnen zich misschien nog herinneren dat ik een 980X systeem zou aanschaffen. Dit iets helaas iets vertraagd. Het word nu wel een Sandy Bridge Systeem...

Ik heb het systeem zo goed als samengesteld:

Ik twijfel alleen nog, wat voor kast is het best zonder/weinig modden? Ik wil namelijk de eerste periode op Air draaien, om vervolgens over te switchen naar Water...

Paar belangrijke onderdelen:

ASUS MAXIMUS IV EXTREME
Intel i7-2600K, Natuurlijk wel OC'd tegen die tijd.
2x GTX580 (Waarvan ik er nu al 1 heb).

Voor de rest zou er nog een Corsair 1200AX voeding, en Vengeance geheugen in komen. Maar ik zou graag jullie mening willen horen over de kast, en mogelijkheden qua Air/Water?:sarc:
 
Mmmhh, zoiets had ik al een tijdje overwogen. Maar ik vond dat dan weer net te duur.

Ook een optie om gelijk over te stappen(zeer korte periode op air) naar waterkoeling?

Zou de 800D dan een goede optie zijn? Want daar passen toch ook wel 2 radiatoren in? Of is 1tje voldoende voor zo'n systeem?
 
800D 700D, allemaal schitterend, en zeer goed voor lucht en water.
Ruimte meer dan voldoende aanwezig.

Maarja, zoals ik al aangaf, je had niet echt een buget of voorkeur aangegeven. Daarom de Little Devil :)

Sterker nog:
http://www.highflow.nl/behuizingen/...fo-mirror-black-powder-coat-original-top.html

Die mag er ook best wezen

Kijk maar eens naar de Mountain mod kasten. alleen zeer goed geschikt, en wat vriendelijker (soms ook niet) geprijst als de Little Devil kasten. Maar wel weer exclusiver als de Corsair kasten.
 
ik persoonlijk vind de 800d en 700d niet helemaal super(heb zelf 800D) de flow in de kast is zelf niet helemaal optimaal om dat ie van voren dicht is.en er is maar standaard 1 plaats in top voor een 360 rad of je moet modden of aan de buiten kant plaatsen.voor de rest is kwalitatief super en mooie kast.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH Tijd voor een nieuwe kast. Cases en Modding 37
I Nieuwe kast Cases en Modding 4
B Nieuwe kast met waterkoeling, INFO Advies Waterkoeling Setup 6
Deutz Nieuwe kast Cases en Modding 4
Marcel2102 nieuwe kast Cases en Modding 11
F advies voor nieuwe wc setup met moederbord en kast Advies Waterkoeling Setup 8
Deleted_User_Z radbox nemen off nieuwe kast ? Waterkoeling 26
R [Eerste keer waterkoeling] Budget +-ā‚¬350 (WC + nieuwe kast), i7 920 Advies Waterkoeling Setup 10
Sanders Nieuwe kast voor waterkoeling Waterkoeling 3
H ik ben op zoek naar een nieuwe kast Cases en Modding 34
Craven Nieuwe kast? Cases en Modding 7
I Nieuwe kast Cases en Modding 45
Craven Op zoek naar een nieuwe kast Cases en Modding 15
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
U Nieuwe singularity computers catalog update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
W Nieuwe setup Waterkoeling 1
arwin74 De nieuwe huidige build šŸ˜€ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
P Nieuwe Rad eerst spoelen? Handleidingen en Installatie Tips 4
M Nieuwe Custom-Loop Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
mixedup nieuwe pc onderdelen Problemen & Oplossingen 5
HighFlow Nieuwe Singularity Computers Protium D5 Combo's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe DarkSide UV LED strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Nieuwe pc Hardware & Software 27
HighFlow Nieuwe EK-Vardar X3M 120ER Fans en Damper Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nieuwe Alphacool AIO coolers: Alphacool Eisbaer Aurora - Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe Lamptron ARGB, DRGB, RGB + PWM Splitters / Hubs en Displays HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
J Mayhems Pastel in nieuwe loop geeft problemen Waterkoeling 5
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
V Nieuwe pc, single loop met mogelijke uitbreiding Waterkoeling 3
F Nieuwe setup custom watercooling 1ste keer Advies Waterkoeling Setup 13
Freddy Nieuwe NZXT HUE2 producten, AER RGB 2 fans, Ambient Light, Cable Comb, Underglow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan