Chef Chaudard
New member
Hallo,
Ik zal me eerst maar even voorstellen, Aangezien ik net aangekomen ben!
Mijn naam is Pierre, kom oorspronkelijk uit Frankrijk en ben 18 jaar.
Ik ben van plan om een nieuwe case te kopen.
De huidige is opzich niet slecht maar ik erger me aan het geluid van de fans. ( vermoed de CPU fan. die ook wel warm kan worden )
Daarom wil ik graag overstappen naar Waterkoeling!.
Nu ben ik totaal nieuw met waterkoeling en ben momenteel bezig met het informeren ervan.
( een lekkage is wellicht het laatste wat ik wil!)
Ik ben van plan om ongeveer deze set te halen (of iemand die misschien zou willen helpen met het samenstellen van een set?) HighFlow CPU Set Medium
Nu zoek ik dus een case met mooie doorzichtige zijpanelen waar dus wel ruimte genoeg is voor waterkoeling set.
momenteel heb ik een miditower die wel "geschikt" is officieel. Maar ik vind dat hij eigenlijk al prop vol is.
( kan ook aan mijn kabelmanagement skills liggen natuurlijk ^_^)
Ook zijn Hot swaps voor HD schijf erg welkom.
Ik hoop dat iemand mijn vele vragen kan beantwoorden.
Mvg Pierre
Edit: http://www.highflow.nl/index.php?dispatch=wishlist.view
Ik zal me eerst maar even voorstellen, Aangezien ik net aangekomen ben!
Mijn naam is Pierre, kom oorspronkelijk uit Frankrijk en ben 18 jaar.
Ik ben van plan om een nieuwe case te kopen.
De huidige is opzich niet slecht maar ik erger me aan het geluid van de fans. ( vermoed de CPU fan. die ook wel warm kan worden )
Daarom wil ik graag overstappen naar Waterkoeling!.
Nu ben ik totaal nieuw met waterkoeling en ben momenteel bezig met het informeren ervan.
( een lekkage is wellicht het laatste wat ik wil!)
Ik ben van plan om ongeveer deze set te halen (of iemand die misschien zou willen helpen met het samenstellen van een set?) HighFlow CPU Set Medium
Nu zoek ik dus een case met mooie doorzichtige zijpanelen waar dus wel ruimte genoeg is voor waterkoeling set.
momenteel heb ik een miditower die wel "geschikt" is officieel. Maar ik vind dat hij eigenlijk al prop vol is.
( kan ook aan mijn kabelmanagement skills liggen natuurlijk ^_^)
Ook zijn Hot swaps voor HD schijf erg welkom.
Ik hoop dat iemand mijn vele vragen kan beantwoorden.
Mvg Pierre
Edit: http://www.highflow.nl/index.php?dispatch=wishlist.view
Laatst bewerkt: