Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nieuwe Bitspower Producten, o.a. Carbon Black fittings etc., hier melden aub
Hm, er zit nogal wat verschil tussen de éérste en de tweede versie van de Black Sparkle Mod Kit van Bitspower.
De glimmende versie had ik zelf al. Die er naast ligt kreeg ik vandaag binnen. Nu ben ik niet eens een verschrikkelijke mierennöker, maar omdat ze naast elkaar in de build komen is het verschil zoals, je kunt zien, toch wel erg lelijk. Óók de bracket die erbij zat is nu ineens helemaal mat zwart, terwijl die bij de vorige versie dezelfde kleur had als de kit zelf. Ik vraag me bij deze dus af of de glimmende versie dan überhaupt nog wel te krijgen is. :icon_confused:
Hmm inderdaad, denk omdat ze nu zoveel verschillende kleuren modkits hebben (welke geanodiseerd worden ipv verchroomd/vernikkeld) dat ze overgestapt zijn op 1 soort stand (painted?)
Oef....m.a.w. er is dus ook niet meer aan te komen. Sjee. Dan moet ik denk ik toch maar even kijken naar een andere oplossing. Want die mat zwarte mount is ook écht storend naast de andere pomp. :icon_confused:
7x BP-CBCPF-CC6V2 | G1/4" Carbon Black Compression Fitting CC6 V2 For ID 7/16" OD 5/8" Tube
4x BP-CB45R2CPF-CC6 | G1/4" Carbon Black Dual Rotary 45-Degree Compression Fitting CC6 For ID 7/16" OD 5/8" Tube
5x BP-CB90R2LCPF-CC6 | G1/4" Carbon Black Dual Rotary Angle Compression Fitting CC6 For ID 7/16" OD 5/8" Tube
4x BP-CBWP-C06 | G1/4" Carbon Black Stop Fitting
1x BP-CBWP-C40 | G1/4" Carbon Black IG1/4" Extender