Even weer een update van mijn
lijstje.
Kan iemand mij misschien vertellen of ik alles heb zo? Ik denk op zich van wel, maar ik wil liever niet achteraf uitvinden dat ik toch iets vergeten ben
Freddy, heb je alles op voorraad? Hele grote kans dat ik vanavond nog, of morgen, mijn bestelling plaats

Als er wel iets tussen zit wat niet op voorraad is en lang kan duren voordat het binnen is, zou je dat dan kunnen doorgeven ajb? Ik heb volgende week woensdag t/m vrijdag vrijgenomen zodat ik hopelijk alles in kan gaan bouwen.
Heh, ik ben zo toch heel wat boven mijn initiële plannen heen gegaan, qua kosten, ik hoop dat ik hier geen spijt van ga krijgen
Nog één ding, ik twijfel enorm of ik nou wel of niet voor de GT Extreme 360 moet gaan ipv de GT Stealth 360, maar de prijs is 2x zo hoog en ik vraag me af of het dat wel waard is en of het merkbaar is qua koeling.... kan iemand me uit mijn lijden verlossen?? Ajb wel eerlijk en niet meteen zeggen dan die duurdere écht zoveel beter is, graag onderbouwd dan
Change of plans, ik wil toch liever groene Feser UV
liquid doen waar de rode UV veren omheen gaan, staat denk ik toch beter dan bij blauw.
Welke
fans zal ik daar dan bij doen, groene of rode? (ze hangen onder de bovenkant van de kast, net boven het mobo) en hoe zijn de
Zalman fans? beter of gelijk aan transparante Yate Loon's met daarin rode of groene leds gedrukt?
Ik denk aan rood verlichte
fans.... dussss, kant en klare Zalmans doen, of die Yate Loons met rode leds...