• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[2017] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen!

Freddy

Administrator
Forumleiding

Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen allemaal!!!

2016 was weer een mooi en druk jaar met het inrichten van onze nieuwe locatie, een laser snijder, een vernieuwde webshop en veel nieuwe producten.
Daarnaast waren we weer aanwezig op The Party, hebben we vele pakketjes over de hele wereld verzonden en hebben we een shop erbij voor flipperkasten+onderdelen.

Wat kun je in 2017 van ons verwachten?
We gaan gewoon door zoals je van ons gewend bent.
We blijven ons assortiment uitbreiden met nieuwe producten, nieuwe merken en nieuwe diensten.
Daarnaast zullen wij natuurlijk weer op The Party aanwezig zijn voor een gezellig weekend :023:
Op de planning staat ook nog een UV printer, waarmee we super vette prints kunnen maken op allerlei materialen.
Achter de schermen wordt alweer plannen gemaakt voor een betere webshop :)

Ohja, en de HighFlow barbeque moet toch echt een keer komen :D

Iedereen nog de beste wensen van 2017 heeft iedereen nog genoten van het vuurwerk en al het anderen. die uv printer kun je hele leuke dingen mee doen zoals pennen, pc panelen bijna van alles zeg maar wat kost dat geintje nu freddy ben wel benieuwd misschien voor later wat mooi''s voor me pc:045: echt top freddy

MrGiorgio

De Planner
Iedereen een heel succesvol, gezond en fabeltastisch 2017 gewenst met heel veel liefde en ruimte voor je passie's.

Ubbidude

New member
Iedereen een gelukkig en gezond 2017 gewenst. :D

Dit jaar toch maar eindelijk een custom loop mee naar tp15...

the_cyberspace

uber-prutser
Iedereen de beste wensen voor 2017! :D

Persoonlijk hoop ik dat 2017 toch een stuk beter gaat verlopen als 2016 (sommige mensen weten wel waar ik het over heb..)

En dat alle loops en builds weer met plezier gebouwd mogen worden en de foto`s hier op het forum verschijnen, maar vooral: geniet van de kleine dingetjes in het leven, want das toch het belangrijkste van alles dacht ik zo! :)

Bovenaan