• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ben nieuw hier

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweety07

Banned
ik sweety07, k ben nieuw hier.

hobby zijn extreem overclocken niet competitie gericht, maar als hobby zijnde.
Ben belg, en k ken chiller persoonlijk heel goed,

we hebben meerdere keren samen gebenched, en moet zeggen,
ik leer er genoeg van.
ik ben er al 5jaar mee bezig.

pc modding is niet mijn ding, daar houd ik me niet mee bezig.

ik ben 30jaar oud of jong (hoe je het bekijkt) :)
 
Welkom, jammer dat je nu zeer waarschijnlijk meteen al dik in de gaten gehouden gaat worden en om het minst of geringste al een ban aan je broek zal hebben hangen.
Ik snap niet waarom, maar er zijn hier sinds een tijdje ineens veel teveel anti-Chiller personages.
Ik hoop dat het je plezier hier niet in de weg zal zitten dat je persoonlijk bevriend bent met hem. (niet negatief naar Chiller bedoeld)

Ohja, ik zeg dit omdat ik de hele anti-Chiller "campagne" echt achterlijk vind. Hij heeft ontzettend veel bijgedragen aan dit forum en hij is ook zeker een inspiratie geweest voor menig overclocker hier.
Jammer dat macht altijd maar weer blijkt te corrumperen. (Van Dale)
 
Tja

Zelfde typo als Chiller met ik en k enzo.
Maar een ip check zullen ze vast al wel hebben gedaan.
Maar ja ondanks dat ik niet het fijne van de ban weet ben ik nog steeds van mening dat een lifetimeban wel erg lang is.
Mij lijkt het dat een tijdelijke ban nog steeds het beste is/was.
Denk dat het highflowteam zijn/haar punt nu wel duidelijk heeft gemaakt.
En als emoties mee spelen zegt de mens soms wel eens dingen waar ze op dat moment niet bij na denken.
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
 
Welkom, jammer dat je nu zeer waarschijnlijk meteen al dik in de gaten gehouden gaat worden en om het minst of geringste al een ban aan je broek zal hebben hangen.
Ik snap niet waarom, maar er zijn hier sinds een tijdje ineens veel teveel anti-Chiller personages.
Ik hoop dat het je plezier hier niet in de weg zal zitten dat je persoonlijk bevriend bent met hem. (niet negatief naar Chiller bedoeld)

Ohja, ik zeg dit omdat ik de hele anti-Chiller "campagne" echt achterlijk vind. Hij heeft ontzettend veel bijgedragen aan dit forum en hij is ook zeker een inspiratie geweest voor menig overclocker hier.
Jammer dat macht altijd maar weer blijkt te corrumperen. (Van Dale)

ik denk de anti-chiller's is uit jaloezie omdat hij wel mooie dingen en idiote dingen maakt.
Hij geeft er niks om dat ik mij hier geregistreerd heb, en dit zal zeker onze vriendschap niet in de weg komen te zitten, omdat we elkaar veel te lang kennen en samen ook veel meegamaakt hebben.

Ik denk wel dat hij wel wat leuks heeft bijgedragen hier, en kwa ban vind ik het een beetje overdreven, tijdelijke ban was beter geweest, want zover ik het verstaan had,
had hij zelfs zijn excuses aangeboden richting crew via Freddy als ik me niet vergis dat hij de baas is hier?

Tja

Zelfde typo als Chiller met ik en k enzo.
Maar een ip check zullen ze vast al wel hebben gedaan.
Maar ja ondanks dat ik niet het fijne van de ban weet ben ik nog steeds van mening dat een lifetimeban wel erg lang is.
Mij lijkt het dat een tijdelijke ban nog steeds het beste is/was.
Denk dat het highflowteam zijn/haar punt nu wel duidelijk heeft gemaakt.
En als emoties mee spelen zegt de mens soms wel eens dingen waar ze op dat moment niet bij na denken.
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.

ben ik het mee eens Ries,
maar Chiller (Jo) en ik wonen allebei in limburg belgie, dus ik denk wel dat we hetzelfde dialect hebben van hier, misschien dat je het zo ervaard.
Chiller is pissedoff omdat er was gezegd dat de ban na een tijdje er wel af ging,
ook omdat hij gezegd heeft dat hij zich ging gedragen enz + zijn excuses had aangeboden.
En toch bleef er hier iemand moeilijk doen.
Ik ben er van op de hoogte omdat ik al die mails heb kunnen lezen en screenshots die hij heeft bewaard, en dat is veel.
 
Woeii,

Doe normaal, let it be, accepteer de regels, chiller is verleden tijd, anders :

banhammer.jpg
 
Welkom op het forum, veel lees/type plezier.
A.u.b. niet weer de Chiller discussie, dat is over en gedaan.

Respecteer de cultuur hier en wij zullen jou respecteren, dan kan je een gezellige tijd op dit forum verwachten!
 
Ik geloof het allemaal wel, je registreert, doet je welkomspost, en vervolgens ga je in al zijn topics die troep spammen over rechtszaken.
Je hebt trouwens exact dezelfde zinsbouw,schrijfwijze en woordgebruik als Chiller, alleen er is 5 seconden meer aan spendeert ;)
 
zijn zijn topics nu dan weg?
Dan stuur ik hem een email.
Kan hij zijn klacht intrekken tegen HF.

Want er waren reacties in topics, en vind bepaalde niet meer buiten deze die er nog staat :

http://forum.highflow.nl/f34/core-i7-965ex-custom-tec-2204/index2.html

@ I3p : zoals ik al zei, wij wonen allebei in limburgs belgie, en zullen dus ongeveer hetzelfde dialect hebben. Hij is van leopoldsburg en ik ben van Beverlo.
Is 10 a 15 km's van elkaar.

PS : even offtopic : vraagje aan Freddy (indien jij de baas bent hier of ben ik verkeerd?)
gaat voor Chiller de ban nog opgeheven worden nadat hij tijdje terug blijkbaar zijn excuses had aangeboden en zich ging gedragen?

Ontopic : respect krijg je meestal als je respect geeft of verdient.
zo is het mij geleerd ;)
 
Jij heb duidelijk geen respect verdient ;)

Dat terzijde, we hebben alles opslot gegooid maar niet permanent verwijderd, omdat het niet MOET, en van die zogenaamde aanklacht hebben wij niks gezien, ook hebben wij overall zijn naam weg gehaald ;)
 
Ik citeer:

In die link kom ik dit tegen:

Verwijderen op verzoek
Soms komt het voor dat een deelnemer zelf vraagt om een bericht te laten verwijderen. Een bericht op een forum is volgens de privacywet een persoonsgegeven, en dat moet worden verwijderd als de betrokken persoon daarom vraagt. Dit blijkt uit de Richtsnoeren privacy op internet (PDF) van het College Bescherming Persoonsgegevens.


Echter, ik lees er gelijk na:

De enige reden om het te mogen laten staan, is als er een "eigen gerechtvaardigd belang bij publicatie" is. Zo'n belang kan bijvoorbeeld zijn dat door de verwijdering de discussie onbegrijpelijk wordt. In dat geval, zo zeggen de richtlijnen, kun je volstaan met de naam van de plaatser vervangen door [VERWIJDERD] of iets dergelijks. Tenzij de inhoud van het bericht zelf nog informatie over de plaatser bevat, dan zou die informatie moeten worden geschrapt.

1-0 voor HF :)
 
Ik denk dat dit een chiller spam topic gaat worden.

Hierbij deel ik mee dat chiller verleden tijd is. Als ik nog één keer iets zie over chiller in deze topic zijn de gevolgen voor jou zelf.

Jullie zijn gewaarschuwd.

Chiller = verleden tijd. Hou dat zo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
L hulp nodig, ben nieuw hier :D Waterkoeling 7
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
K Hoi allemaal, ik ben Raymond Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
T Hallo, ik ben Leon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
W Hallo Ik ben Jan Willem Advies Waterkoeling Setup 4
M Ik ben Martin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
C Hallo Ik ben Melvin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Hallo ik ben Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
S Hallo ik ben stijn Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
T hallo ik ben thomas! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
S Wie ben ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
Bas9466 Ben opzoek naar een product voor mijn Core x9 fan controller card met usb aansluitin Problemen & Oplossingen 9
J Hoi ik ben Jamie :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
M Yeey ik ben jarig :D nu wil ik aandacht xD Felicitaties 13
D ben op zoek naar een waterblock van Bitspower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
B ambient light (veel hulp nodig ben geen electries expert) Cases en Modding 4
D tijdje ben ik al lid. nu eens tijd om mijn pc voortestellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
J Hoi ik ben Jelte Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
D Ik ben... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
J Voorstellen, hier ben ik, Jezzer. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Gamma Ik ben Gamma! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
H Hallo ik ben Dylan Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
T ik ben tim Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
J dit ben ik ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
U Daar ben ik dan ook officieel | marcel87 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
V1K1NGFAH Hey ik ben V1K1NGFAH Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
C Hallo, ik ben Joost Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
joostgvk Hoi ik ben Joost! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
H Mijn eerste build, ben ik op de goede weg? Waterkoeling 0
D hoi ik ben david dit is mij pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
T Hoi, Ik ben Tom ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 28
maomanna Het zware "hoe zwaar ben jij" topic Algemene Discussies 35
T Wie ben jij @ MOH Airborne online? Gaming 0
k.3nny Ben jij ook geslaagt? Algemene Discussies 4
D ik ben -=DH=-Red@WAR! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
L Ben ik al aan upgraden toe? Hardware & Software 68
G Ik ben om! HighFlow Testimonials / Shopreviews 8
Vannos Hoeveel facturen heb jij en hoeveel ben je kwijt geweest Algemene Discussies 41
Y wie ben ik Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 17
S Ben ik compleet? Advies Waterkoeling Setup 5
H ik ben op zoek naar een nieuwe kast Cases en Modding 34
XenoMorpH Nicknames, hoe ben je eraan gekomen! Gaming 151
jerome2710 2011 setup nieuw leven inblazen Advies Waterkoeling Setup 4
J Advies gezocht voor nieuw systeem eind 2023/begin 2024 Waterkoeling 2
Jason Nieuw! XSPC PURE Premix Distilled Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuw: Singularity Computers Protium 2.0! Reservoirs met D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Nieuw: EK-Quantum Kinetic FLT 80 D5 PWM D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
B Nieuw hier Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
H Hendrik nieuw lid Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan