Killerbee
Active member
goededag, avond, nacht,
nou ik ben patrick basten ben 21 en kom uit tilburg.
ik ben werkzaam in breda bij een vloerenbedrijf (betonlook)
op het moment heb ik een thermaltake armor kast waar ik zelf het een en het ander aan veranderd heb.
ik heb er een waterkoel set in zitten van thermaltake namelijk de bigwater 760is hij bevalt me goed alleen je hebt er weinig mogelijkheden in omdat het een all in one sollution is.
het sidepanel heb ik zelf gespoten zwart met gele strepen, moet toch een beetje mijn nickname eer aan doen
vorige week heb ik mijn pc nog een beetje op geschoont van binnen en het verschil zal op de fotos te zien zijn.
en dan de rest nog :
mobo: Gigabbyte ep35 ds3p
cpu: intel E8400
Ram: kingston hyper x ddr2 2GB
vid: nvidia 8800gts 640MB watercooled
1e hdd: samsung spinpoint f1 1TB
2e hdd: hitachi 500GB
3e hdd: hitachi 160GB
ext hdd: lacie 500GB
dvd brander: samsung
sound: 7.1 onboard
voeding: Zallman heatpiped cooled 500Watt
waarschijnlijk haal ik volgende maand bij highflow.
de cooler master cosmos s en dan een zelf samengestelde wc.
dus aanbevelingen zijn welkom!
de cosmos ga ik zelf donker en lichter antraciet metalic spuiten, binnenkant mat zwart met rode accenten.
de wc zelf word iig met doorzichtige slangen en rode koelvloeistof.
dus hopelijk word het een plaatje.
last but nog least wat fotos :041:
oudste opstelling:
iets nieuwere opstelling:
nieuwste en laatste opstelling:
in het begin had ik dus lange slangen in mijn systeem gedaan, in het begin vond ik het vet maar des te langer ik er naar keek vond ik het een te grote rotzooi.
dus vorige week ging ik mijn binnenkant mat zwart spuiten en had ik ook meteen de gelegenheid om de slangen een stuk in te korten en zo veel mogelijk kabels weg te werken(wat niet zo heel goed is gelukt)
ook heb ik er toen dempings matjes in gelegt maar dat is meer voor de kabels weg te werken dan om het geluid te dempen want het enigste dat ik hoor bij mijn pc is de waterpomp.
maarja dit ben ik dus en me pc
hopelijk laden de fotos een beetje snel anders moet ik dat nog veranderen :093:
speak to you all @ the forum
nou ik ben patrick basten ben 21 en kom uit tilburg.
ik ben werkzaam in breda bij een vloerenbedrijf (betonlook)
op het moment heb ik een thermaltake armor kast waar ik zelf het een en het ander aan veranderd heb.
ik heb er een waterkoel set in zitten van thermaltake namelijk de bigwater 760is hij bevalt me goed alleen je hebt er weinig mogelijkheden in omdat het een all in one sollution is.
het sidepanel heb ik zelf gespoten zwart met gele strepen, moet toch een beetje mijn nickname eer aan doen
vorige week heb ik mijn pc nog een beetje op geschoont van binnen en het verschil zal op de fotos te zien zijn.
en dan de rest nog :
mobo: Gigabbyte ep35 ds3p
cpu: intel E8400
Ram: kingston hyper x ddr2 2GB
vid: nvidia 8800gts 640MB watercooled
1e hdd: samsung spinpoint f1 1TB
2e hdd: hitachi 500GB
3e hdd: hitachi 160GB
ext hdd: lacie 500GB
dvd brander: samsung
sound: 7.1 onboard
voeding: Zallman heatpiped cooled 500Watt
waarschijnlijk haal ik volgende maand bij highflow.
de cooler master cosmos s en dan een zelf samengestelde wc.
dus aanbevelingen zijn welkom!
de cosmos ga ik zelf donker en lichter antraciet metalic spuiten, binnenkant mat zwart met rode accenten.
de wc zelf word iig met doorzichtige slangen en rode koelvloeistof.
dus hopelijk word het een plaatje.
last but nog least wat fotos :041:
oudste opstelling:
iets nieuwere opstelling:
nieuwste en laatste opstelling:
in het begin had ik dus lange slangen in mijn systeem gedaan, in het begin vond ik het vet maar des te langer ik er naar keek vond ik het een te grote rotzooi.
dus vorige week ging ik mijn binnenkant mat zwart spuiten en had ik ook meteen de gelegenheid om de slangen een stuk in te korten en zo veel mogelijk kabels weg te werken(wat niet zo heel goed is gelukt)
ook heb ik er toen dempings matjes in gelegt maar dat is meer voor de kabels weg te werken dan om het geluid te dempen want het enigste dat ik hoor bij mijn pc is de waterpomp.
maarja dit ben ik dus en me pc
hopelijk laden de fotos een beetje snel anders moet ik dat nog veranderen :093:
speak to you all @ the forum
Laatst bewerkt: