dopestuff Moderator Forumleiding 7 oktober 2009 #2 lol vet, maar wat moet je ermee?? zodra er iets blokkeerd breekt hij je blokken open
Joren New member 7 oktober 2009 #3 het tijdperk voor hele inch slangen komt eraan nu heb je gewoon last van te kleine slangen/ buisjes binnenin die top :005:
het tijdperk voor hele inch slangen komt eraan nu heb je gewoon last van te kleine slangen/ buisjes binnenin die top :005:
Freddy Administrator Forumleiding 7 oktober 2009 #5 Het is nog niet leverbaar, maar het zal wel binnenkort op de markt verschijnen. Ik vraag me af hoe groot de vraag hiernaar is Met drie pompen kan je alles in 1 loop plaatsen
Het is nog niet leverbaar, maar het zal wel binnenkort op de markt verschijnen. Ik vraag me af hoe groot de vraag hiernaar is Met drie pompen kan je alles in 1 loop plaatsen
Xtrafresh It never hurts to help 7 oktober 2009 #7 riiiiiight. Handig hoor, nou kan ik mijn radiator met die lawaaiige fans op zolder zetten :116:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 8 oktober 2009 #8 Door die 3 pompen in rij te zetten zul je alleen een grotere drukhoogte krijgen, dat wil echter nog niet zeggen dat daardoor de prestaties (qua temp) erg omhoog gaan. Plus het is toch veel stoerder om een 2 loops koeling te hebben
Door die 3 pompen in rij te zetten zul je alleen een grotere drukhoogte krijgen, dat wil echter nog niet zeggen dat daardoor de prestaties (qua temp) erg omhoog gaan. Plus het is toch veel stoerder om een 2 loops koeling te hebben
Slader prof klikker 8 oktober 2009 #9 ik ben het helemaal eens met zwerver :033: dual loop is gewoon veel vetter
MrGiorgio De Planner 8 oktober 2009 #11 Grijnszz maar we hebben niet allemaal zo'n vette set up als coolfris :icon_biggrin:
D Deleted member 42 Guest 8 oktober 2009 #12 MrGiorgio zei: Grijnszz maar we hebben niet allemaal zo'n vette set up als coolfris :icon_biggrin: Klik om te vergroten... Iedereen heeft zijn eigen voorkeur he anders zouden we allemaal hetzelfde hebben.
MrGiorgio zei: Grijnszz maar we hebben niet allemaal zo'n vette set up als coolfris :icon_biggrin: Klik om te vergroten... Iedereen heeft zijn eigen voorkeur he anders zouden we allemaal hetzelfde hebben.