• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

petra's tech PT nuke

zou jij graag ook PT nuke willen?


  • Totaal aantal stemmers
    23

dopestuff

Moderator
Forumleiding
hey mensen ik ben van plan binnenkort een bestelling te doen bij petra's tech (in amerika)
en nu leek het mij wel leu/sociaal (maak er maar wat leuks van) als de mensen van highflow daar ook profijt van zouden hebben
maar nu wou ik(heb overlegt met freddy :) ) alleen eerst even het animo ervoor checken
dus de vraag is is er animo is voor PT nuke (HET anti biocide voor waterkoeling) ofwel hetgene wat ervoor zorgt dat er geen alggroei en dergelijke in je waterkoeling loop gebeurd

ps: dit is nog geen defenitief iets alleen of er animo voor is
 
haha, das nog ut meest grappige!! ik heb volgens mij de meest crappy vloeistof derin zitten wat je je kunt bedenken!!
de standaart van thermaltake xD.. al heb ik wel sinds vorige week anti corosie-vloeistof van zalman erbij gemieterd;)
das blauwig spul.. krijg je donkerdergroene kleur van:p ziet er wel vetjes uit vind ik:)

Offtopic:
freddy ik ik denk dat ik komende maand voor 180 euro aan spullen ga bestellen:p (incl. verzendkosten)

waaronder de fan's, fan grills, anti vibe voor fan's, uvbuisjes en bridge tool voor waterloop testen:D.
 
Een flesje gaat erg lang mee (1 drupje per liter). Eén bestelling zou voor mij alweer voor lange tijd voldoende zijn.
Maar als het doorgaat gaat het dan via jouw of via high-flow? Lijkt me wel makkelijker om het met een volgende order mee te nemen.
 
Het makkelijkst is dat het dan idd via HighFlow gaat.
We bestellen dan gelijk wat andere goodies mee van PT die handig kunnen zijn :)
(als jullie daar wat nuttigs zien die we hier in NL niet hebben, ook graag vermelden)
 
Zoals het product waar we het nu in deze topic over hebben :)

PT maakt enkele handige producten zelf of hebben producten die hobbyisten in USA maken en niet in EU verkocht worden.

Omdat PT in Amerika zit, is het voordeliger om alle gewenste producten in grotere hoeveelheden te bestellen en in één bestelling te zetten, zodat het in 1 pakket wordt verstuurd.
 
Ja dat klopt.
Maar ze hebben enkele dingen die ze zelf maken, zoals de PT Nuke.
Of een hobbyist uit USA, zoals Coolfris deze noemde: Silver KillCoils by iandh.

Zijn wel producten die voor de gemiddelde waterkoeler niet interessant zijn :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan