freddy wat zou zoiets gaan kosten hier in de shop ? Meanwell S-320-12 - Danger Den
Quadcore Low and Slow ... 25 oktober 2009 #1 freddy wat zou zoiets gaan kosten hier in de shop ? Meanwell S-320-12 - Danger Den
Freddy Administrator Forumleiding 26 oktober 2009 #2 Zal rond 110 euro kosten denk ik als we het inkopen bij DD. Ik heb mails verzonden naar Meanwell leveranciers, bij antwoord update ik het hier.
Zal rond 110 euro kosten denk ik als we het inkopen bij DD. Ik heb mails verzonden naar Meanwell leveranciers, bij antwoord update ik het hier.
Freddy Administrator Forumleiding 26 oktober 2009 #3 De S320-12 heeft geen CE keurmerk en kan daarom in EU niet geleverd worden. We kunnen wel deze leveren, met zelfde specs met PFC (toegevoegd aan shop): Meanwell SP-320-12 - PSU enclosed 12V 25A
De S320-12 heeft geen CE keurmerk en kan daarom in EU niet geleverd worden. We kunnen wel deze leveren, met zelfde specs met PFC (toegevoegd aan shop): Meanwell SP-320-12 - PSU enclosed 12V 25A
Freddy Administrator Forumleiding 12 november 2009 #5 Deze is vandaag op voorraad gekomen Meanwell SP-320-12 - PSU enclosed 12V 25A
Quadcore Low and Slow ... 12 november 2009 #7 Slader zei: wat kunnen we van je gaan verwachten quad ? Klik om te vergroten... waar denk je dit voor nodig te hebben
Slader zei: wat kunnen we van je gaan verwachten quad ? Klik om te vergroten... waar denk je dit voor nodig te hebben
Alex Bezig met houten pc... 12 november 2009 #8 Hhm, dat wordt denk ik een heel mooi TEC gekoeld systeempje .
Slader prof klikker 17 november 2009 #9 ja maar ik vraag me af of deze in zn raven gaat of toevallig in een andere kast ?
Quadcore Low and Slow ... 17 november 2009 #10 Slader zei: ja maar ik vraag me af of deze in zn raven gaat of toevallig in een andere kast ? Klik om te vergroten... Dit komt idd in de raven als t lukt
Slader zei: ja maar ik vraag me af of deze in zn raven gaat of toevallig in een andere kast ? Klik om te vergroten... Dit komt idd in de raven als t lukt
Quadcore Low and Slow ... 17 november 2009 #12 XenoMorpH zei: Hoe! Dat wil ik zien!:icon_cool: Klik om te vergroten... Dat weet ik zelf ook nog niet maar duurt wel ff met deze dure maanden voor de deur
XenoMorpH zei: Hoe! Dat wil ik zien!:icon_cool: Klik om te vergroten... Dat weet ik zelf ook nog niet maar duurt wel ff met deze dure maanden voor de deur