Achteraf ben ik wel blij dat ik dit allemaal ondernomen hebt.. Het is toch echt weer iets leerzaams.
Dat met haar praten enzo vond ik eigenlijk niet goed werken,(ze is ook niet echt een makkelijke prater) ookal was het wel gelukt om haar wat te laten zeggen, daar ben ik dan ook erg trots op.. maar als je met iemand praat hoeft het niet meteen te zijn dat je iemand leuk vind. Zo`n meisje kan het ook ervaren als normaal met elkaar praten. Maar het is wel een goede basis beginsel. Als ze het dan nog niet door heeft kan je beter direct op de man spelen.. Is het nee dan heb je i.i.g wel je antwoord gehad dat ze je niet ziet zitten of een vriend ofzo heeft..
Is het ja dan heb je ook meteen mazzel..
Ik wil haar wel laten weten, mocht ze me intressant vinden dat ik niet aan een overhaastige relatie ga beginnen.. Waarom niet.. zo zag ik in me huidge relatie dat je dan iemand toch niet genoeg kent om er eigenlijk iets mee te beginnen. Achteraf valt de relatie zwaar tegen en dan houd het toch geen stand..
Ik wil nog wel rond de 30ste nog kinderen hebben en een trotse vader mogen zijn met een leuke meid waaraan ik voor haar voeten zal aanschuiven.. Als iemand intressant is vind ik het ook leuker om er iets voor terug te doen. En dat het maar lekker intiem mag zijn..
Maargoed we zullen het zien, anders was het toch niks geworden denk ik zo als ik geen mail had gestuurd.
Nee heb je, Ja kan je altijd nog krijgen.
Ik had geluk dat zij mij leuk vind. Op werk kwam ze altijd naar me toe als we bijna klaar waren.
Zulk soort dingetjes geven aan dat een persoon je leuk vind.
Wat me wel lichtelijk opviel is dat als ze bij me stond wel eens eventjes lichtjes naar me keek en toen weer gewoon door liep.
Kan best zijn dat dat haar manier van contact zoeken is. Maargoed aan de andere kant kan je ook denken van dat ik me dan allemaal heb ingebeeld, en dat het dus niet zo bleek te zijn..
Ik zie het morgen wel, zet liever even alles uit me hoofd en denk nou liever aan andere dingen.. hoop dat ze morgen netjes een mailtje heeft terug gestuurd.
1. Ik weet niet wanneer ze online komt (zal niet erg vaak zijn denk ik)
2. Kan zomaar zijn dat ze totaal niet meer erop terug reageerd.. (zal ik wel erg onaardig van haar vinden) Vind dat je op ze minst kan vertellen hoe de vork in de steel zit.