• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Leuke meid tegen gekomen en wat dan?

Wel een gewaagd plan :p
Maar je zegt dat ze nieuw is in het bedrijf en heeft verder geen contact met andere collega's, dan is het juist voor jou makkelijker om op haar af te stappen om een babbel te maken. Dan krijgt ze niet een gevoel dat ze alleen is.

Probeer ook nog uit te vogelen waar ze woont. Ik ga haar niet stalken ofzo. Maar stel zij mag een uur eerder naar huis...
En het word voor mij zoiezo later. Dan rij ik er gewoon langs (dus niet gaan stilstaan ofzo) Met een snelle kijk eens zien of ik haar auto tegen kom. Mocht ik dat weten weet ik i.i.g waar ze woont..(net als een voorbij ganger) En dan maar eens in die omgeving gaan uitgaan en hopen dat ik haar tegen kom..
Zou je dat sterk afraden om dat te doen. Krijgt ze je in de gaten, dan kan je wel fluiten naar toekomstige praatjes (of meer) met haar.

ben het met wwwicked eens, als ze nieuw is en zoals maomanna al suggereerde verder weinig contact heeft met andere collega's kun je misschien beter gewoon eens vragen of ze nieuw is, hoe ze hier terecht is gekomen, of het bevalt wat ze hiervoor gedaan heeft enz?

Weet niet of je dat stadium al hebt gehad maar dan is de kans groot dat ze dan iig voortaan wat meer als hoi zegt, zo niet vraag je haar gewoon hoe haar weekend was ofsow?

Nee dat wist ik niet, maar goed dat weet je nooit en is altijd maar een gok..(van redelijk veel collega weet ik dat ze een partner hebben, maar daar heb ik zoiezo niks mee, zijn vaak ook wat oudere vrouwen) Ze had me desnoods even netjes zonder te schreeuwen kunnen vertellen dat ze een vriend heeft.. Had voor mij dan niks uitgemaakt.. was misschien wel even een klap je in gezicht.. maar dan heb je wel eerlijk en duidelijkheid...
overigens heb ik me verhaal al bij maomanna gedaan.. Om even kort te zijn...

Ik heb haar vandaag weer hoi gezegd, en netjes hoi terug gekregen.
En toen even paar uur later stond ze met haar karretje naast mij zonder collegas ernaast (was me toch een kans)
Dus gelijk maar aangesproken `of dat ze het werk wel leuk vond`... en toen ineens een figuurlijke klap in me gezicht toen ik haar gezicht zag.. Ik had haar me achteraf heel anders voorgesteld.. Ze heeft ook een heel moeilijk uiterlijk..
Als je er achter staat denk je oh gewoon maar een meisje met lang steil haar (niet eens heel net haar). Aan de zijkant denk je zo dat is best wel een knappert.. Sta je paar meter van haar af denk je dat is een lekker mokkel. (heeft toch best wel een lekker gezicht)
Echt lelijk was ze niet, maar had toch even iets anders voorgesteld (zeg maar niet dat gezicht dat ik dacht dat ze zou hebben)
Maargoed was ook moeilijk te zien want ze was nogal vaak in haar eigen bezig.. echt kijken deed ze dan ook niet..

Heb het er maar even bij gelaten en wil niet meer zoveel hooi op de vork nemen. Misschien dat ik haar ooit gewoon eens zo aan spreek.
Kan ook best zijn dat ze over een maand al weer weg is omdat ze haar werk redelijk traag doet. (loopt veel rondje in het magazijn) maar heeft niet erg veel in haar bak zitten. Gemiddeld is 700 regels de richtlijn.. En beginner zal 400 regels doen.. Zij haalt er net 200 - 250 regels.. En de ene kant zal ik wel blij zijn als ze weer weg was kan ik weer fijn normaal zonder kopzorgen me werk weer doen.

Wie had dat nou gedacht?? Ze heeft me toegevoegd op myspace.. hahaha
Ik had er uiteraard wel eerst toegevoegd, maar ze heeft me uitnodiging geaccepteerd..
Zo als ik haar profiel zag is ze single.. Dus wie weet.. hoop i.i.g een leuke vriendschap eraan over te houden..
Relatie kan altijd nog... denk dat ik er me wel er voor open stel.. maar ga het niet pushen want dat werkt toch niet.
Als je voor iemand `gemaakt`bent kom je elkaar toch wel weer een keer tegen.. Dus ik zie wel.

Mooiste nog is dat ik weet waar ze woont...
Hoe ben ik daar achter gekomen? Gewoon ik reed normaal ook wel eens een klein blokje om..
Toen ik dat 4 dagen geleden ook deed zag ik haar toevallig bij de benzine pomp staan.. Ze zag me niet, maar haar gele auto met striping viel wel meteen op het oog.

Yep fotos aanwezig zal even plaatsen.

f442gk.jpg

Niet iedereen zou zeggen van `wow`. Maargoed beter iemand met zo`n gezicht die je wel lekker ligt dan zo`n waardeloos foto model type (met bitchie gedrag)
Vind het zelf een erg knappe meid. Vooral haar ogen.

Ow grappig :D Ik heb tips gehad van collega van mij :D

Heel simpel. Alle moed bij elkaar sparen en gewoon vragen of ze wat wilt gaan drinken met JOU.

Ik had geluk dat zij mij leuk vind. Op werk kwam ze altijd naar me toe als we bijna klaar waren.
Zulk soort dingetjes geven aan dat een persoon je leuk vind.

Nou bij mij komt ze niet naar me toe hoor. Maar viel me laats wel erg op toen ik aan het werk ging dat ze spontaan hoi tegen me zei terwijl ik eigenlijk nog niks zei.. (Misschien morgen weer eens proberen)

Me huidige relatie gaat ook steeds slechter, kan haar gedrag met de dag minder hebben.. Normaal trekt ze amper iets van me aan. Begint ze me toch eens zeurderig/ bemoeierig te doen.. Nog erger vond ik zelfs dat ze zonder aan mij te vragen spontaan de tv uit deed (net of ik er niet woon)

Enigste waar ik wel bang voor ben is dat het nieuwe meisje wel erg uitgaanstype is denk ik. En ik ben net tegenover gesteld..

Even de stand van zaken, krijg het idee dat het niks word.. Ondanks ze mij wel toegevoegd had op facebook en myspace heb ik wel haar hotmail adres.. Dus ik dacht als ik dan toch al zo ver ben om alles te verliezen, en het blijkbaar nog niet helemaal bij haar is doorgedrongen heb ik haar maar een erg serieus mailtje naar haar gestuurd om tot opheldering te krijgen of ze mij ziet staan en of ze wellicht al een partner heeft.. Als dat negatief is kan ik dit hoofdstuk i.i.g met een gerust hart afsluiten.. Anders zit ik nog steeds met het idee van ziet me nog wel staan.. Dus dan maar direct op de man af.. ik zie wel wat eruit komt rollen. hou jullie op de hoogte..

Ik had geluk dat zij mij leuk vind. Op werk kwam ze altijd naar me toe als we bijna klaar waren.
Dit kan ik niet geloven!

Even de stand van zaken, krijg het idee dat het niks word.. Ondanks ze mij wel toegevoegd had op facebook en myspace heb ik wel haar hotmail adres.. Dus ik dacht als ik dan toch al zo ver ben om alles te verliezen, en het blijkbaar nog niet helemaal bij haar is doorgedrongen heb ik haar maar een erg serieus mailtje naar haar gestuurd om tot opheldering te krijgen of ze mij ziet staan en of ze wellicht al een partner heeft.. Als dat negatief is kan ik dit hoofdstuk i.i.g met een gerust hart afsluiten.. Anders zit ik nog steeds met het idee van ziet me nog wel staan.. Dus dan maar direct op de man af.. ik zie wel wat eruit komt rollen. hou jullie op de hoogte..
Hopen dat het lukt jonge! Sterkte!

Achteraf ben ik wel blij dat ik dit allemaal ondernomen hebt.. Het is toch echt weer iets leerzaams.
Dat met haar praten enzo vond ik eigenlijk niet goed werken,(ze is ook niet echt een makkelijke prater) ookal was het wel gelukt om haar wat te laten zeggen, daar ben ik dan ook erg trots op.. maar als je met iemand praat hoeft het niet meteen te zijn dat je iemand leuk vind. Zo`n meisje kan het ook ervaren als normaal met elkaar praten. Maar het is wel een goede basis beginsel. Als ze het dan nog niet door heeft kan je beter direct op de man spelen.. Is het nee dan heb je i.i.g wel je antwoord gehad dat ze je niet ziet zitten of een vriend ofzo heeft..
Is het ja dan heb je ook meteen mazzel..

Ik wil haar wel laten weten, mocht ze me intressant vinden dat ik niet aan een overhaastige relatie ga beginnen.. Waarom niet.. zo zag ik in me huidge relatie dat je dan iemand toch niet genoeg kent om er eigenlijk iets mee te beginnen. Achteraf valt de relatie zwaar tegen en dan houd het toch geen stand..

Ik wil nog wel rond de 30ste nog kinderen hebben en een trotse vader mogen zijn met een leuke meid waaraan ik voor haar voeten zal aanschuiven.. Als iemand intressant is vind ik het ook leuker om er iets voor terug te doen. En dat het maar lekker intiem mag zijn..

Maargoed we zullen het zien, anders was het toch niks geworden denk ik zo als ik geen mail had gestuurd.

Nee heb je, Ja kan je altijd nog krijgen.

Wat me wel lichtelijk opviel is dat als ze bij me stond wel eens eventjes lichtjes naar me keek en toen weer gewoon door liep.
Kan best zijn dat dat haar manier van contact zoeken is. Maargoed aan de andere kant kan je ook denken van dat ik me dan allemaal heb ingebeeld, en dat het dus niet zo bleek te zijn..

Ik zie het morgen wel, zet liever even alles uit me hoofd en denk nou liever aan andere dingen.. hoop dat ze morgen netjes een mailtje heeft terug gestuurd.

1. Ik weet niet wanneer ze online komt (zal niet erg vaak zijn denk ik)
2. Kan zomaar zijn dat ze totaal niet meer erop terug reageerd.. (zal ik wel erg onaardig van haar vinden) Vind dat je op ze minst kan vertellen hoe de vork in de steel zit.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Aequitis [VERKOCHT]2x Quad Radiator met leuke deal voor de snelle beslisser! Verkocht 1
E [REFUSED] leuke spullen voor weinig geld Verkocht 6
LightStar leuke pc Verkocht 7
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
stravinski leuke gadgets Algemene Discussies 29
V leuke antec 900 casemod Waterkoeling 6
Mannekino Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij? Cases en Modding 27
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
Freddy Gebruikte GPU waterblokken tegen dumpprijs HighFlow Computer Cooling Shop 10
B [gezocht] corsair SP120 quiet *ruilen tegen corsair 120AF Nieuw in doos* Gevonden 0
T Advies nodig: Moederbord in case isoleren tegen condens Overige Koeling 3
sir serial [CANCELLED] Matrix 580 ruilen tegen mijn Revo x2 240 Gevonden 1
Robin 7850 tegen hanger van nvidia Hardware & Software 3
J "Spartacus-ster verliest de strijd tegen lymfklierkanker" Nieuws en Sport 4
S [VERKOCHT] ruilen d5 mcp655 tegen ddc 355 Verkocht 3
Freddy [INACTIVE] Groot uitverkoop, veel Innovatek tegen dumpprijzen Verkocht 44
Vissa Top service, geen shop kan tegen Highflow op! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
fasster wc temps vallen tegen! Waterkoeling 45
J Slang komt tegen videokaart/heatsink/heatpipe, is dat een probleem? Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan