• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

leuke gadgets

stravinski

Oc-en is a way of life
iedereen hier houdt wel van gadgets:055:
maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie helemaal van weg zijn...

ik ben voornamelijk dol op audio/video speeltjes (camera's versterkers etc...)

whatabout you ppl?:119:
 
ik hou van onnodige maar luxe apparaatjes :) zoals 1 afstandsbediening voor t licht , televisie , dvd , homecinema , waterkoker enz enz en zoals jij zei audio/video heb ik via glasvezelkabel (optical) enzo dat vind ik prachtig ...
 
ik hou van onnodige maar luxe apparaatjes :) zoals 1 afstandsbediening voor t licht , televisie , dvd , homecinema , waterkoker enz enz en zoals jij zei audio/video heb ik via glasvezelkabel (optical) enzo dat vind ik prachtig ...

damn das niet goedkoop :118:

hoe kom je op dat idee van je thermostaat... hoe werkt dat precies? heb je linkje? want das wel handig voor mij thuis :p
 
rolex-daytona.jpg


Dit horloge, ooit zal ik hem hebben! ooit.... :015:

rolex%20-%20sea-dweller%2040002.jpg


Dit zit als een erfstuk in de familie, ook wel een lekker klokkie (alleen mega zwaar) :p.
 
damn das niet goedkoop :118:

hoe kom je op dat idee van je thermostaat... hoe werkt dat precies? heb je linkje? want das wel handig voor mij thuis :p

zat toevallig op dat ding toen ik m kocht haha ik kocht m omdat t een blauw touchscreen was en toevallig zat dat erop en die afstandsbediening is niet zo gek duur hoor is gewoon van logitech en die moet je inlezen op je pc

logitech_harmony1000.jpg


die kan je connecten met een bepaalde serie van elro lichtschakelaars en zodoende heb je alles bij de hand en je krijgt er een cd bij met een soort database van alle merken die er zijn en met de frequenties van je apparatuur dus als ik op tv kijken druk dan gaat mn tv , upc en homecinemaset tegelijk aan en op de goede stand t is jammer dat de ps3 geen infrarood heeft want dan had ik die ook kunnen bedienen
 
Laatst bewerkt:
woow freddy volges mij gaan we te ver in op dit topic... micron begint te ijlen:116: whaha wel lachuh!! maar indd die data opslag lijkt me indd ook wel lachen:D

zijn er trouwens nog leuke gadgets voor je pc op de markt gekomen??:041:
kheb het dan voornamelijk over beeldschermpjes, toeters en bellen... meters...
uhm noem us wat? maak me gek;):|:082:
 
IPhone

Mijn gadget is toch wel mijn IPhone.

Vooral het snelle internet, mail en te downloadbare dingen zijn gaaf. Niet te vergeten hoe sms wordt weergegeven das ook niet verkeerd.

Laten we niet beginnen over de negatieve kanten van de IPhone want die zijn er ook natuurlijk, maar die worden redelijk gecompenseerd.

apple-iphone-productfoto-groot.gif


[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=lcB8CKa73B0"]http://nl.youtube.com/watch?v=lcB8CKa73B0[/ame]​
 
Mijn gadget is toch wel mijn IPhone.

Vooral het snelle internet, mail en te downloadbare dingen zijn gaaf. Niet te vergeten hoe sms wordt weergegeven das ook niet verkeerd.

Laten we niet beginnen over de negatieve kanten van de IPhone want die zijn er ook natuurlijk, maar die worden redelijk gecompenseerd.

apple-iphone-productfoto-groot.gif




Ik heb hem :020::041::040::082::icon_eyes::026::118: en ik wil 'em nooit meer kwijt!
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan