Impulse Member 13 april 2011 #21 Je kan die 60cm led strips in de shop er gewoon achter plakken hoor Heb ik ook gedaan en had nog leuk effect ook.
Je kan die 60cm led strips in de shop er gewoon achter plakken hoor Heb ik ook gedaan en had nog leuk effect ook.
k.3nny Oldscool. 13 april 2011 #22 en anders gewoon 5mm gaatjes IN de mobo-plate zelf boren en zo een systeempje maken !
Calimero Banned 14 april 2011 #23 Skydrone zei: Hmm, ik ben toch vast beraden dat ik dit een keer iemand heb zien doen ... Klik om te vergroten... Ik heb ook wel eens iemand kopje onder zien gaan in een sloot vol eendenkroos
Skydrone zei: Hmm, ik ben toch vast beraden dat ik dit een keer iemand heb zien doen ... Klik om te vergroten... Ik heb ook wel eens iemand kopje onder zien gaan in een sloot vol eendenkroos
Harjo OC noob 15 april 2011 #24 Ik gebruik zelf deze in mijn case FlexLight SMD Leds - 30x 2mm Leds RED - 60CM Is en erg dun led strookje weet wel zeker dat dit past
Ik gebruik zelf deze in mijn case FlexLight SMD Leds - 30x 2mm Leds RED - 60CM Is en erg dun led strookje weet wel zeker dat dit past