Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zag laatst een moederbord waar onder er leds waren geplaatst (zie foto)
Mijn vraag is hoe hij dit gedaan heeft. Zou het gewoon een led stripje zijn achter een stukje plexiglas? Of zit het anders in elkaar?
Je zou natuurlijk ook gewoon iets langere boutjes en schroefjes kunnen gebruiken waardoor je meer ruimte tussen je mobo en tray creëert. Dan gewoon een paar ledjes en wat plexi er tussen. Of denk ik nu te makkelijk?
Je kan ook iets grotere schroeven halen voor je mobo en dan deze tot halverwege aan je mobo vast schroeven zodat je nog ruimte overhoud tussen je case en je mobo. Daar is genoeg ruimte voor LEDstrips Zo ga ik het in ieder geval wel doen.
Je kan ook iets grotere schroeven halen voor je mobo en dan deze tot halverwege aan je mobo vast schroeven zodat je nog ruimte overhoud tussen je case en je mobo. Daar is genoeg ruimte voor LEDstrips Zo ga ik het in ieder geval wel doen.
ik heb mijn led-strip kabel er een keer tussengedrukt. zat goed en kwam genoeg licht achterweg. wat voor 1 het is weet ik niet. moet je aan wwwicked vragen