• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

L3p's D3sk

alleen de 6e foto (met de highflow ghostimage) linkt naar de verkeerde foto :S

voor de rest ziet het er gewoon te ziek uit!!!!!!!!!!!!!!!

grtzzz pLaSmA

Dank je pLaSmA !
Ik ga het even veranderen, want dan staat het overal verkeerd :p

Je hoofd staat op Nederlandse tot Russische hoeren site's, en jij bent nog steeds camera schuw? Maar moet zeggen, ik geef je gelijk. Wat heb je aan omroep Flevoland als het ook op het 8 uur journaal kan komen. Als je het doet, doe het dan meteen goed.

Het valt allemaal best mee hoor, je kan het echt 24-hours-of-fame noemen.
Nog een dag of 3 en ik verveel me weer en het modden begint te kriebelen :p

bevalt ie n beetje tijdens t gamen?

Dat is iets waar ik nog niet aan toe gekomen ben :)

Gelijk heb je ;)
Regionale omroepen moet je echt vermeiden.

Precies, ik houd daar echt niet van :)

alleen jammer dat ik nu de comments op GS zit te lezen, had ik niet moeten doen.
Ik had kunnen weten dat de gemiddelde geenstijl-bezoeker het niet snapt en daardoor maar een beetje stom ouwehoert :(

Die comments moet je gewoon dik overheen lezen, alle comments tezamen maakt "geenstijl". Zijn allemaal jaloerse pikkies :D
Ik vind het serieus helemaal geweldig dat je op zoveel bekende sites staat :D

Jammer dat geenstijl niet doorlinkt naar HighFlow :p

Wanneer kan ik langskomen om hem in het echie te zien? Zou het graag willen!!

Achja, wat je ook zou kunnen doen is een exclusief interview doen. Freddy heeft een nieuwe camera (toch?). Als Freddy dan het filmpje op highflow zet, komen er genoeg mensen naar highflow. Is een grote reclame stunt :) ojah, vergeet dan niet de Engelse ondertiteling.

Eventueel doe je het interview gewoon op papier, dus geen camera. Maar, het is puur een suggestie hè. Het lijkt mij leuk.

Al die drukte ineens om mijn pc zit ik eigenlijk ook niet op te wachten hoor.
Zat net rustig op een kraamvisite dat mijn telefoon gek ging doen.
Om de 30 sec een mail of sms.
Als je nou zoiets zelf kon plannen, maar na zo'n druk weekend om je server weer online te krijgen dat dan WEER je server plat gaat is niet leuk.
Gister hield de server waar l3p.nl op staat het nog met 130 GB per dag, nu ligt hij eruit :(

Al die drukte ineens om mijn pc zit ik eigenlijk ook niet op te wachten hoor.
Zat net rustig op een kraamvisite dat mijn telefoon gek ging doen.
Om de 30 sec een mail of sms.
Als je nou zoiets zelf kon plannen, maar na zo'n druk weekend om je server weer online te krijgen dat dan WEER je server plat gaat is niet leuk.
Gister hield de server waar l3p.nl op staat het nog met 130 GB per dag, nu ligt hij eruit :(

Voor de Telefoon is er een aan en uit knopje ... ;) en misschien een idee om een gedeelte van de server van tweakers te ritselen ;)

Maar het is en blijft een build om bij te kwijlen ;) en @reacties van geenstijl ... als ze goed lezen op HF en tweakers en etc kunnen ze lezen dat jij gewoon een normale build hebt ... en een eigen huis ... kids etc etc etc ... ze hebben daar echt geen stijl ;)

Normaal gesproken heb ik een hekel aan de reacties op GS.
Ik lees die dus ook nooit.
Ach aan de andere kant kan ik er wel om lachen :p

Zet anders een vraag en antwoord bij je buildlogs op de beginpagina. Vele vragen zijn dan beantwoord en dan heb je een stuk minder berichten.

Het zijn meer vragen zoals wat heeft het gekost, allemaal bedankjes, en mails over dat er ergens iets gepost is.

Bij het bouwen van zoiets gaat het ook veel meer om passie dan om geld.

Natuurlijk kost het ontzettend veel maar de tijd die je er zelf insteekt krijg je van niemand betaald en dat begrijpen die geen stijlers toch niet:p

Bij het bouwen van zoiets gaat het ook veel meer om passie dan om geld.

Natuurlijk kost het ontzettend veel maar de tijd die je er zelf insteekt krijg je van niemand betaald en dat begrijpen die geen stijlers toch niet:p

niet alleen geen stijlers stellen die vraag.. wel meerdere mensen denk ik :D

en zoiezo is het antwoord op een vraag zoals ''hoeveel kost het'' dan is het denk altijd nog ''meer dan jouw maandloon is'' of ''te veel'' ofzo.. maarja l3pje is verstandig en zegt maar niks! ^^ een ding is zeker.. een pracht build met heel wat geld erin gestoken.. Hij zou juist geld moeten vragen om het te mogen zien.. lol ;p

anyway l3pje! succes met al deze drukte/roem etc :p

Ik denk dat mensen met de vraag " wat heeft het nou eigenlijk gekost?" niet echt de vraag wat de hardware en dergelijke kosten, maar hoe veel het nou kost om zo'n bureau te maken. Ik ben ook benieuwd, puur om te kijken of zoiets ooit financieel haalbaar is om (na) te (laten) maken. Je moet het dan ook niet zien als een irritante vraag, maar als een compliment. De (meeste) mensen die het vragen willen ook zoiets hebben en willen kijken of het financieel reël is.

Maar, dat is hoe ik het zie hè.

Ik kan wel onderscheid maken tussen "Kost dat nou zo'n pc-tje?" en "Dit lijkt mij ook wel wat, wat zijn de kosten nou zo ongeveer qua materiaal voor het bureau alleen?"
Bijna iedereen heb ik overal beantwoord op die laatste vraag :)
En als je er 1 wilt laten maken of de prijs daarvan wilt weten kan je altijd een prijsopgaaf doen bij CaseMod Parts
Ik heb namelijk geen idee hoeveel uren erin zitten voor iemand die ervaren metaal bewerker is. En uiteraard wat zijn uurloon is.

L3P, vind het nog steeds superkick dat je dit gebeurd! Nogmaals je hebt het verdiend!
FF een kleine opmerking over me vorige post, heb ooit in het verleden een prototype van een werkgerelateerd ideetje van me laten maken in china en dat is bijna fout gegaan. Als je zoiets doet of gevraagd wordt, direct een tussenpersoon of internat advocatenkantoor inhuren en geen (geen) blueprints etc sturen onder de noemer dan kunnen we even kijken wat het inhoud om te bouwen. Zonder de juiste disclaimers mogen ze dan je info gebruiken en zijn ze tot niks verplicht. Ook kan je direct je beeldrecht wel vaarwel zeggen. De fineprint in het chinees kan erg (erg) moeilijk zijn en het internationale en/of intercontinentale recht kan sterk afwijken van het europese. Als er echt plannen zijn, laat hun dan de kosten voor de advocaat betalen die je zelf uitzoekt dan weet je ook gelijk of het echt, echt is! Suc6! En je eerste order heb je al binnen, die van mij!!!!

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p L3p D3sk 2013 Gallery & Build Logs 42
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 2
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 2
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 5
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, l3p. Felicitaties 3
the_cyberspace Gefeliciteerd l3p! Felicitaties 5
Freddy Tweakers interviews FAT (Femke) en l3p (Peter) Cases en Modding 1
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter [l3p] Felicitaties 9
l3p L3p NUC Gallery & Build Logs 14
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter (l3p) Felicitaties 9
l3p L3p - SteigerWood Gallery & Build Logs 49
Sw333t Van harte gefeliciteerd l3p Felicitaties 17
Zwelgje Gefeliciteerd L3P Felicitaties 23
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
DieHard L3p on 9GAG :D Algemene Discussies 3
l3p [VERKOCHT] Origen ae S21T + Koolance fan/pump controller +RGB controller (L3p L4n) Verkocht 20
l3p L3p - Parvum Systems S1.0 Gallery & Build Logs 117
l3p L3p AlCu Gallery & Build Logs 66
sir serial L3P Gefeliciteerd! Felicitaties 25
boefmans Feli l3p Felicitaties 0
W Gefeliciteerd L3p Felicitaties 33
F Eerste WC opstelling en heb hulp nodig !!! Doorverwezen door l3p Advies Waterkoeling Setup 4
l3p L3p L4n Gallery & Build Logs 701
l3p L3p gaat naar Asus Headquarters in Taiwan ! Algemene Discussies 159
l3p l3p's Nieuwe Site rdy ! Algemene Discussies 14
Quadcore Gefeliciteerd L3P en vrouw Felicitaties 27
Quadcore Van harte l3p Felicitaties 28
l3p Tt D3sk - Finished! Gallery & Build Logs 85
A Alweer een d3sk mod, # zoveel! Gallery & Build Logs 17
l3p Raz3r D3sk Gallery & Build Logs 164

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan