Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
BO the Man van RUINMYTUNE - Mashup\Bootleg\Remix Poducers\DJs kwam met een aanbod wat ik niet af kon slaan.
Gratis hosting op een snelle server !
Hij heeft ook uren geholpen met het volledig overzetten van alles.
Het is dat ik 15 ben en nog niet aan een royaal budget kan komen. In de toekomst ga ik vast en zeker een fantastische build maken. Heb al enorm veel concepten die ik wil gaan uitwerken maar op dit moment heb ik simpelweg het budget er niet voor. De l3p desk, black box en de overpowered build van legendary1985 hebben me enorm geïnspireerd.
fantastisch allemaal l3p, het lijkt wel of de halve wereld je hele build wil delen... super.
en misschien kan je je "30min of fame" wel binnen harken bij de flevo omroep, ik zeg doen! (gewoon omdat het kan)
Je hoofd staat op Nederlandse tot Russische hoeren site's, en jij bent nog steeds camera schuw? Maar moet zeggen, ik geef je gelijk. Wat heb je aan omroep Flevoland als het ook op het 8 uur journaal kan komen. Als je het doet, doe het dan meteen goed.