Dat bedrijf ben ik inderdaad tegen gekomen.
Alleen dat is een bedrijf wat hun spullen ook weer doorstuurt naar een poeder coat bedrijf.
Dan krijg je dus van die lange wachttijden, want hun sturen het liever ook op met een partij in dezelfde kleur.
Anyway, ik kreeg net een mailtje dat het bureau al klaar staat, nu alleen nog iemand vinden die het even ophaalt.
Moet morgen namelijk zelf tot laat werken
Ik heb van
Bigfoot Networks een leuk kadootje gekregen.
Een Bigfoot Networks™ Killer™ 2100 Gaming Network Card
(Bedankt voor de hulp hiermee Xtrafris !)
"The Killer™ 2100 Gaming Network Card delivers maximum networking performance for online games, whether you’re playing MMOs or first-person shooters. Featuring Advanced Game Detect™, Killer™ 2100 automatically classifies and accelerates traffic to your game ahead of other network traffic for maximum online game performance and a competitive edge."
Dit wil ik natuurlijk zelf uitproberen als de pc weer draait, ben echt toe aan wat uurtjes online gamen na een jaar als dit
Ook kreeg ik van Xtrafris er een mooie K`Bling bij
Deze wilde ik op de kaart gaan modden, maar het blijkt nu dat dit niet helemaal gaat passen.
Eerst komt hij dus gewoon met het kapje eraf in de pc, naast de videokaarten.
Thanks for the card Timo !
Ben dus gister bezig geweest hoe ik hem in een slot ga krijgen, het zit namelijk nogal vol
Ik denk dat ik eerst gewoon een vierkant gaatje maak in het roostertje van de backplate van de GTX580.
Hij zit dan mooi naast het koelblok in het enigste pci-e 4x slot dat ik nog over heb.
Heb bij mijn zwager een tol die tot 7000rpm gaat met polijst borstel en 1 of ander blok vet opgehaald.
Het is een beetje oppassen maar het gaat geweldig !