Druk dagje gehad.
Begonnen met wat plaatjes schuren en schoonmaken.
Ondertussen ging mijn vrouw langs het postkantoor voor een pakketje dat daar al 3 dagen wachtte.
Ik dacht dus zelf dat het om een bestelling van
Highflow ging, maar ze kwam dus terug met een doos met
Bitspower erop.
Huh ?!
Ik had wel wat heen en weer gemailed met Vincent van Bitpower, maar had nog niets toegezegd gekregen.
Het is namelijk een erg drukke man
Vervolgens kwam ik erachter dat het pakketje van
Highflow op de zaak afgeleverd was, deze dus ook maar ff snel opgehaald.
Deze verlengkabels zijn veel mooier weg te werken, 50cm lang en niet eens zo duur ook.
Rond de middag het bureau en alle losse delen in de auto geladen en naar Drachten gereden.
Daar stond een heel vriendelijke meneer klaar om het bureau in ontvangst te nemen.
Zo nieuwsgierig als ik ben had ik uiteraard wat vragen
Hij wilde graag uitleggen hoe het in zijn werk ging.
Hij gaf ons dus een kleine rondleiding door het bedrijf.
Ik mocht zelfs foto's maken, als ik maar geen flitser gebruikte ivm het brandalarm
Hier zie je dus alle nog-niet gecoate onderdelen hangen.
Dit beweegt heel langzaam naar een meneer die alle moeilijk bereikbare plekken inspuit met poeder.
Deze meneer dus
2 meter achter hem doet de machine de rest, deze kan heel goed verdeelt, en precies op dikte het poeder erop spuiten.
Dit is dus gewoon een soort droog poeder wat normaal gelijk weer los zou laten.
Maar doordat ze het poeder en het product elektrisch laden, net als statische elektriciteit, de ene positief en de ander negatief, blijft het plakken.
Hier controleert hij waarschijnlijk de dikte van de poederlaag ofzo
Vervolgens gaat alles naar de oven.
Hier wordt het poeder verwarmt tot 200 graden.
En dit wordt als ik het goed heb 2 keer gedaan voor een goede stevige laag.
Als alles meezit wordt het bureau deze week nog gecoat.
Vervolgens thuis maar eens de
Bitspower doos uitgepakt.
Ik had een grijs van oor tot oor bij het uitpakken
Allemaal spullen waar ik het over gehad heb met Vincent op Cebit.
Hij vond het super dat ik ze wel wilde gebruiken in mijn bureau.
Na nog zo'n mooie doos met spullen wil ik natuurlijk wel mijn backplate sieren met BP thumbscrews
Deze Ram Mod's wil ik gaan gebruiken voor de videokaarten, deze kan ik dan mooi eronder verbergen.
Ook wil ik deze X-stations gaan gebruiken, dit omdat deze female molex aansluitingen hebben en een stuk kleiner zijn.
Vincent was het er mee eens dat nu ik allemaal plexi blokken in gebruik had, ik deze blokken ook maar moest veranderen naar plexi.
Straks is het bureau zwart van binnen en hoop ik dat dit mooier zal staan.
Dus ook de pomptops eens proberen met plexi look.
En de
fittingen !
Ik zal straks weer veel moeten passen en meten met de andere pomptops (V2 met andere in en outlet)
En uiteraard voor het toekomstige 2e
reservoir
Ook heb ik nu
fittingen met aan 2 kanten rotary's, ik zal hiermee nog veel meer combinaties kunnen maken.
Vincent and
Bitspower ... really you guys RULE