l3p Moderator Forumleiding 7 augustus 2010 #82 Die van hem en die van pascal zijn idd de enigsten die ik tegen gekomen ben
dopestuff Moderator Forumleiding 7 augustus 2010 #83 en jouwe word mooier ga je ook nog een soort dubbele bodem maken, zodat je alle kabels helemaal weg kan werken?
en jouwe word mooier ga je ook nog een soort dubbele bodem maken, zodat je alle kabels helemaal weg kan werken?
l3p Moderator Forumleiding 7 augustus 2010 #84 Op de foto's is al zien dat ik een dubbele bodem heb met zwevende platen met geluidsisolerende platen ertussen
Op de foto's is al zien dat ik een dubbele bodem heb met zwevende platen met geluidsisolerende platen ertussen
k.3nny Oldscool. 7 augustus 2010 #85 Zooo l3p Jij heb echt zoveel geluk met zon buurman, mensen als je dit zou moeten LATEN doen(door een bedrijf) dan ben je echt veel geld kwijt. Echt een mooi resultaat al!, mogen we ook nog wat pics van je gelaagde glasplaat?
Zooo l3p Jij heb echt zoveel geluk met zon buurman, mensen als je dit zou moeten LATEN doen(door een bedrijf) dan ben je echt veel geld kwijt. Echt een mooi resultaat al!, mogen we ook nog wat pics van je gelaagde glasplaat?
l3p Moderator Forumleiding 7 augustus 2010 #86 De glasplaat kan ik waarschijnlijk maandag pas ophalen, de glaszetter had een noodgevalletje tussendoor Had niets te doen op de camping met dit heerlijke Nederlandse weer, dus maar weer verder
De glasplaat kan ik waarschijnlijk maandag pas ophalen, de glaszetter had een noodgevalletje tussendoor Had niets te doen op de camping met dit heerlijke Nederlandse weer, dus maar weer verder
dopestuff Moderator Forumleiding 7 augustus 2010 #87 ik zou bijna zeggen dat dat is zoals dat eene geheugen module merk (Geil ) van die dubbele bodem was niet overduidelijk te zien (als buitenstaander denk ik) maar nu je het zegt is er wel een foto met wat los plaatwerk onderin
ik zou bijna zeggen dat dat is zoals dat eene geheugen module merk (Geil ) van die dubbele bodem was niet overduidelijk te zien (als buitenstaander denk ik) maar nu je het zegt is er wel een foto met wat los plaatwerk onderin
l3p Moderator Forumleiding 8 augustus 2010 #90 Ik weet niet wat er precies gaat gebeuren, maar ik moest een vragenlijst invullen en een verhaaltje sturen naar de redactie van tweakers.net En Heb zojuist deze tube aangeschaft, thanks to Kieri Komt waarschijnlijk gewoon in het zicht in het midden naast de pompen.
Ik weet niet wat er precies gaat gebeuren, maar ik moest een vragenlijst invullen en een verhaaltje sturen naar de redactie van tweakers.net En Heb zojuist deze tube aangeschaft, thanks to Kieri Komt waarschijnlijk gewoon in het zicht in het midden naast de pompen.
Sparky Highflow Clan Member 8 augustus 2010 #91 waar is je reservoir van gemaaakt?? is die niet van alumium??
l3p Moderator Forumleiding 8 augustus 2010 #92 Als het goed is zie je straks geen aluminium meer terug, alles wat aluminium is wordt gepoedercoat De rest wordt dus mengeling van zwart en bitspower black sparkle.
Als het goed is zie je straks geen aluminium meer terug, alles wat aluminium is wordt gepoedercoat De rest wordt dus mengeling van zwart en bitspower black sparkle.
Sparky Highflow Clan Member 8 augustus 2010 #93 ik zat meer te denken aan aluminium en koper in een loop dat dat niet goed gaat
coolfris Moderator Forumleiding 8 augustus 2010 #94 pLaSmA zei: waar is je reservoir van gemaaakt?? is die niet van alumium?? Klik om te vergroten... Dat reservoir is nickelplated messing. Vind het zelf één van de mooiste reservoirs ever op de koperen versie ervan na dan. Past heel erg mooi bij deze build. :023:
pLaSmA zei: waar is je reservoir van gemaaakt?? is die niet van alumium?? Klik om te vergroten... Dat reservoir is nickelplated messing. Vind het zelf één van de mooiste reservoirs ever op de koperen versie ervan na dan. Past heel erg mooi bij deze build. :023:
l3p Moderator Forumleiding 8 augustus 2010 #95 Oh bedoel je dat Deze tube is van messing, moet toch volgens mij wel kunnen ? Ahh coolfris is me al voor
Oh bedoel je dat Deze tube is van messing, moet toch volgens mij wel kunnen ? Ahh coolfris is me al voor
l3p Moderator Forumleiding 9 augustus 2010 #96 Tweaker bouwt highend-systeem in op maat gemaakt bureau | Core | Tweakers.net Nieuws
Quadcore Low and Slow ... 9 augustus 2010 #97 l3p zei: Tweaker bouwt highend-systeem in op maat gemaakt bureau | Core | Tweakers.net Nieuws Klik om te vergroten... cool toch zo haal je nog wat eer van je werk , mag gezien worden toch
l3p zei: Tweaker bouwt highend-systeem in op maat gemaakt bureau | Core | Tweakers.net Nieuws Klik om te vergroten... cool toch zo haal je nog wat eer van je werk , mag gezien worden toch
l3p Moderator Forumleiding 9 augustus 2010 #98 En maar weer een update Spulletjes binnen gekregen van Freddy (Bedankt !!) De rest van de dag geschuurd geslepen geboord geschuurd geslepen geboord geschuurd geslepen geboord Hele drukke dag gehad, ook alle berichten die ik kreeg via mail, forums en pm's Wil dus ook nogmaals Pascal bedanken die me geïnspireerd heeft !
En maar weer een update Spulletjes binnen gekregen van Freddy (Bedankt !!) De rest van de dag geschuurd geslepen geboord geschuurd geslepen geboord geschuurd geslepen geboord Hele drukke dag gehad, ook alle berichten die ik kreeg via mail, forums en pm's Wil dus ook nogmaals Pascal bedanken die me geïnspireerd heeft !
l3p Moderator Forumleiding 11 augustus 2010 #99 En uiteraard de update van vandaag Hier maar weer mee beginnen @ 10:00 Ga de backplate van een oude lianli gebruiken. Passen, meten en hangen met die hap. Het slagveld. ff spelen Tot morgen
En uiteraard de update van vandaag Hier maar weer mee beginnen @ 10:00 Ga de backplate van een oude lianli gebruiken. Passen, meten en hangen met die hap. Het slagveld. ff spelen Tot morgen
fatal_error.be Junior Member 11 augustus 2010 #100 hey l3p, jaja dat gaat een monster worden het logo en de frame vindt ik echt wel vet keep it up grtz fatal_error.be
hey l3p, jaja dat gaat een monster worden het logo en de frame vindt ik echt wel vet keep it up grtz fatal_error.be