Jammer dat je vlucht naar Taiwan is niet doorgegaan, maar aan de anderekant tweede met zo'n wedstrijd is ook iets om blij van te zijn hoor, dat is al heel wat vvind ik zelf, aldus gefeliciteerd daar mee!!!
Het is alleen vaag dat ASUS geen HD 5970 heeft meegegeven, aangezien ze die ook hebben gemaat of nog leuker een ARES
Dat had wel mooier geweest om die naast je huidige R800 hemlock te plaatsen, alhoewel die GTX 480 kan je als deticated physX inzetten met de GenL PhysX driver patch
hier meer er over:
http://www.gamephys.com/2010/04/22/hybrid-physx-mod-v1-03-from-genl-now-available/
Wat nou niet mogelijk, zo wel
Vond het maar een lompe zet van NVIDIA om dit te verbannen voor ATi gebruikers, PhysX moet gewoon voor iedereen zijn imo. kwam er ook achter dat mijn Supermicro H8DG6-F ook Native CFX support heeft, dus iki wacht iig met smart af op de HD 6990 die de R900 Antillies is, infeite 2x RV970 XT Cayman op ene PCB
Maare idd ik ga ook voor ATi met mijn Project G34 systeem, CFX wordt dus wel ondersteund dan maar goed gebruik van maken ook, als ik CUDA nodig heb pak ik de Dual OpteronDP 2380 C2 met z'n GTX 580 SCE's wel , zo kan ik ook beide kanten op, iig het gaat iig een interessante setup worden met die HD 6990's.