Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jou foto's zeggen meer dan een boek van 1000 pagina's, stil Awsome cant wait for the next update, ik hoorde iets van nog meer SSD's kijken wat de max is van je raid kaart?
Dan ga je wel tegen je limiet van de raid controller aanlopen die ligt rond 740mb of gebruik je niet de onboard controller? Ik weet niet of je dat al wist?
Ik weet er al 1 en ander vanaf
De onboard intel ICH10 heeft theoretisch een limiet van 666MB/s
Deze F60's komen op een Highpoint 3560 met 2 Gb cache (Intel IOP341 800Mhz)
Ik zou dus een limiet van 800MB/s moeten hebben.
Die ms snelheden worden bij elke fabrikant anders uitgelegd en is tegenwoordig geeneens meer een waarde waarop je een scherm zou moeten kiezen. Het wordt vaak nogal zeer overdreven of anders gemeten aangezien hier nog geen vaste meet methode voor is.
Dat is wel zo ja.
Nogal onduidelijk welke ms nou goed is of niet elke fabrikant meet het idd anders.
Eigenlijk maakt het ook niet uit voor die ene keer dat ik een FPS speel.
Wat belangrijker is dan de reactiesnelheid van je scherm is de kwaliteit van je paneel. Die Dell heeft een IPS paneel wat niet te vergelijken is qua prestaties t.o.v. een standaard TN paneel. Denk bijvoorbeeld aan kleurweergave, kijkhoek van het scherm etc. Als je de centen hebt is zo'n Dell scherm echt een hele goede keuze! Ik heb zelf 2x 2408WFP en dat werkt waanzinnig! Hoewel ik stiekem 27+17 ook wel leuk zou vinden om te proberen!
Dat is wel zo ja.
Nogal onduidelijk welke ms nou goed is of niet elke fabrikant meet het idd anders.
Eigenlijk maakt het ook niet uit voor die ene keer dat ik een FPS speel.
Ik krijg 300 euro voor mijn oude scherm dus moet ik nog 400 bijleggen waar ik wel mee kan leven zo maar even shoppen dan.
Denk dat ik vanavond ook mijne eerste buildlog ga maken maar dat zie je vanzelf wel..