Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn eigen werkgever gaat me een Mitsubishi Alpha sponsoren, hiermee kan ik de 2 pompen in 3 stappen regelen DMV 1 Bulgin pulsknop.
Alleen nog ff precies uitvogelen hoe we dit allemaal waar gaan maken
3 weken gewacht op antwoord van vriend VincentBP, en even ge-msn-ed met de BP shop in Hongkong.
Blijkt dus dat het normaal is dat de cnc strepen in het p6t6 block zitten. Dit zou de nieuwe lichting moeten zijn.
Dit weekend dus weer wat doen !
Je moet een gegeven paard namelijk niet in de bek kijken, ik vroeg me alleen af of ik dit wel kon promoten Koolance block dus vervangen voor het Bp block.
Wat gaatjes maken voor de sata en voedings kabels in het HDD tray.
En dan de BP hdd blocks in de loop opnemen, eens zien of de pompjes het nog trekken
Denk dat het ook niet op te knappen is met bijv lappen zonder het opnieuw te laten vernikkelen omdat het zo'n dun laagje is.
Iemand ervaring mee ? Anders gaat hij er gewoon zo op
Omdat ik strax met licht wil gaan spelen als de bak zwart is, heb ik alvast wat SMD LED strips besteld.
Ik wil kier a.k.a. Richard heel erg bedanken voor zijn hulp hiermee en de shop waarvan ik een leuke korting kreeg !
Deze strip is normaal bedoeld voor in/op auto's trouwens
2 x 1.20m Blauw
1 x 1.20m UV
1 x 0.60m UV
3 x 0.30m UV
Rubber tape lijkt met flitser aan grijs, maar het is pikzwart
Toch maar besloten om het coaten na de bevalling van mijn vrouw te doen ivm het vele werk dat ik eerst nog wil doen.
Daarom heb ik de randen afgeplakt zodat het wat netter lijkt.
Toch maar besloten om het coaten na de bevalling van mijn vrouw te doen ivm het vele werk dat ik eerst nog wil doen.
Daarom heb ik de randen afgeplakt zodat het wat netter lijkt.