• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's XLR8

Het is er nog niet :( zal morgen wss komen.

Maar wat ik wel heb, is een kleine preview, van de spiegelmod die onderin gaat komen. Ik heb het dus even op gehard glas geoefend.
308h3xt.jpg
33as00h.jpg

Was de 1e keer met een dremel :D:026:

kleineUpdate:047:

Heb eventjes topcover ingetaped en radgrill uitgetekend :icon_mrgreen: Verwachting is dat ik morgen dat er even uitdremel + vijl :)
Donderdag wil ik even een plekje maken voor de tfc120, achterop dus :D
Vrijdag dan alles inbouwen, maar met oude witte slang, totdat ik geld heb voor 90 en 45 gr fittingen :icon_rolleyes:

2s9wzh3.jpg

254vi8g.jpg

10db3no.jpg

Btw startpost aangepast!

Laatst bewerkt:
hoe wil je hem dan vastmaken :eusa_silenced: normaal ligt die namelijk bovenop/onderop tegen de staalplaat. als je hem nu langs de buitenste lijntjes dremelt heb je geen ruimte om te bevestigen of ga je een beugel maken

Ik gebruik ook zulke radgrills, en ik doe dat even anders. voor een dual radgrill, zou ik zelf een gat van 24cm lang and 12cm breed maken. en de buitenste 4 m4 gaten gebruiken om de rad grill aan de kast te bevestigen. Op die manier zitten je fans op rad 2mm hoger(heb je dus meer ruimte in je kast) en het ziet er veel strakker uit.

Succes ermee

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan