Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb eventjes topcover ingetaped en radgrill uitgetekend :icon_mrgreen: Verwachting is dat ik morgen dat er even uitdremel + vijl
Donderdag wil ik even een plekje maken voor de tfc120, achterop dus
Vrijdag dan alles inbouwen, maar met oude witte slang, totdat ik geld heb voor 90 en 45 gr fittingen :icon_rolleyes:
hoe wil je hem dan vastmaken :eusa_silenced: normaal ligt die namelijk bovenop/onderop tegen de staalplaat. als je hem nu langs de buitenste lijntjes dremelt heb je geen ruimte om te bevestigen of ga je een beugel maken
Ik gebruik ook zulke radgrills, en ik doe dat even anders. voor een dual radgrill, zou ik zelf een gat van 24cm lang and 12cm breed maken. en de buitenste 4 m4 gaten gebruiken om de rad grill aan de kast te bevestigen. Op die manier zitten je fans op rad 2mm hoger(heb je dus meer ruimte in je kast) en het ziet er veel strakker uit.