• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's XLR8

ik denk dat ik nog lang geen wc erop zet, ik moet eerst nog een moederbord en geheugen bij Freddy bestellen..
we zullen in het nieuwe jaar wel even kijken of er nog centjes over zijn :D

Ik zet altijd eerst het blok zonder pasta oid op de kaart. dan hou ik hem in het licht en kijk ik of er ruimte tussen zit. zit er ruimte tussen dan gebruik ik pads, zit er geen ruimte tussen, gebruik ik pasta :)

ja hoor, die 5770 is met iemand anders bestelling meegegaan :090:

hoe durven ze.. ze hebben me belooft dat ie voor mij was, heb meteen betaald en alles, en vervolgens zeggen ze dat hij er gewoon niet meer is.. wat een teringlijsters

edit:

waarschijnlijk vanavond/morgen mobo+mem bestellen bij ome Freddy

Oke ik ga zometeen even bestellen, maar wil eerst nog even jullie mening.

Het moederbord dat ik ga gebruiken, is een MSI 790fx-GD70.
Deze heeft voornamelijk de kleuren blauw,zwart en zilver. Met die kleuren wil ik de hele build gaan maken. ( denk aan slangen, fans en verf )
msi1.jpg

Nu had ik de volgende combi's bedacht, en zou graag willen weten welke jullie het beste bij het moederbord vinden passen.

Als fans wil ik de coolermaster fans gaan gebruiken, deze dus:
cooler-master-r4-l2r-20ac-gp-p_549661vb.png

nou joren ik heb ERG slechte ervaringen met MSI en overclocken...
ik weet niet of het nogsteeds zo is maar dit was nog gewoon met een AM2 bordje (met een bordje dat ook een oc bordje was met een goeie chipset)

heb geen slechte ervaring met msi bordjes, en volgens vele sites is dit een van de betere moederborden. Ook bij hwi etc komt hij goed uit de tests:icon_super:

en al haal ik de 4ghz maar, het gaat om de looks

Yes! Ik heb een 5770 met dichte koeler weten te bemachtigen, van Sapphire.

Moederbord,Geheugen en EK 5770 acetal verwacht ik volgende week van Freddy :D

Ik heb dus ook maar meteen een waterblok besteld, aangezien ik de 5770 zo goedkoop kon krijgen, dat het waterblok helemaal gratis is :D ( kaart koste me maar 100euro, nieuw!:pray )

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan