• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's XLR8

Update!:icon_keel:

Zoals velen van jullie al weten, heb ik gisteravond staan dremelen, en de radgrill op zijn plaats gezet :D
Ook zitten er nog wat foto's van voor het dremelen bij.

we laten de foto's spreken.
wqyl3s.jpg

:hmm

2f0c83s.jpg

:hmm:hmm

icqy9s.jpg

Aaah :D

x7uq0.jpg

2heygc5.jpg

hddtjes op hun plek :)

2dkip9c.jpg

met lekker zoutjes erbij ofc

dpj0ww.jpg

zonder flits

28c0o45.jpg

xnrk3s.jpg

En we gaan :D

9g92ew.jpg

syp7c8.jpg

2hg9zt3.jpg

efpdt3.jpg

bg1sfm.jpg

tape eraf halen :D:D

2ypnd38.jpg

Yeah :D

2v308eg.jpg

10nw0vd.jpg

dy7gvb.jpg

Dat was het voorlopig :) vandaag en morgen ga ik me bezig houden met de plaatsing van TFC120 achterop. :)

see ya guys ;)

@ revo, lol zo hoort het juist ;) maar de laatste foto's zijn niet zo geweldig :icon_mrgreen: in het echt zo veel mooier dan hier!

@ dope, met de gedachte dat ik een losse top cover kan kopen als ik deze verkracht, kon ik toch de stap zetten :D

nee, ik dacht meer zo van:
Deze pc komt niet veel voor bij builds, en al zeker niet met watercooling. Deze build is dus fappart :D

Verder heb ik even mn 120 rad achterop gezet, moet nog even een stukje weghalen uit sidepanel voordat die dicht wil, en nog gaten maken voor de fittingen.

240 rad heb ik ook in de topcover gezet, maar nog even kijken hoe dat zit met psu kabels enzo :026:

zondag zeker update !

miniUpdate:112:

Speciaal voor de mede fappers hier!

Even wezen passen met 120 rad achterop, ben tot de conclusie gekomen dat de fittingen bovenaan zullen komen :)

2ee8x9i.jpg

TFC120 achterop

sg5mya.jpg

oghs9w.jpg

Moet eruit om sidepanel te laten passen. ( zondag )

m8mblh.jpg

Hier komen de gaten voor de fittingen ongeveer ( zondag )

2nvtn9s.jpg

TFC240+2xyates gemount

rbglkm.jpg

Past er in ieder geval in, alleen zit de 24 pin kabel er voor, kan niet echt aan de kant.. maar ik verzin wel wat :D

34drjon.jpg

Alu radgrill die ik wil gaan polijsten voor lian li look :080:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan