• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's XLR8

netjes hoor joren!

enkel je resje vind ik niet zo mooi geplaatst, maarja, ik schaam me niet om mijn mening te uiten !, ik zeg waar het op staat :D

enkel je pompje nog eens hardmounten !

Thx thx thx!

Olli, bedenkt gij eens een mooie plek voor mijn res dan :p Denk niet dat er echt een andere plek voor is..

Wou nog zo'n XSPC Bay ding, waar je een pomp in drukt.. maar die zijn ook niet al te goedkoop.. :(

Nouja, voorlopig is dit zeker niet verkeerd ;)

Thx thx thx!

Olli, bedenkt gij eens een mooie plek voor mijn res dan :p Denk niet dat er echt een andere plek voor is..

Wou nog zo'n XSPC Bay ding, waar je een pomp in drukt.. maar die zijn ook niet al te goedkoop.. :(

Nouja, voorlopig is dit zeker niet verkeerd ;)
naja, ik zou een ander res nemen, miss zo'n EK multioption 150 ?

die boven je pompje ;), en je zal nog altijd genoeg ruimte hebben in je kastje :)

Zou toch het pompje vast willen hebben want ik neem aan dat je deze pc mee gaat nemen naar The Party ?

Ik ga niet naar the party :086:

naja, ik zou een ander res nemen, miss zo'n EK multioption 150 ?

die boven je pompje ;), en je zal nog altijd genoeg ruimte hebben in je kastje :)

pff moeilijk moeilijk.. zal eens even de shop van freddy doorspeuren wat daar allemaal aan opties te vinden zijn:icon_twisted:

Ik vind niets mis met het micro res wat je in je case hebt.... persoonlijk vind ik dit juist erg leuke resjes... ze nemen niet te veel plaats in en zijn op best veel plaatsen neer te zetten in een case....
Ze kunnen ook heel goed bij de drivebays geplaatst worden

Is goed.. ik kijk nog wel even..

Ik wil ook niet meer zoveel geld uitgeven aan me pc, aangezien ik niet zoveel meer overhoud voor uitgaan enzo:120:

nja je moet dat wat kunnen verdelen !

btw, is er echt niemand van ons die wat in de buurt van jouw woont, je MOET naar the party want ik moest van jou gaan :p

Hoihoi, tis hier ook alweer even stil zeg!

Ik kan melden dat ik morgen een amd 965 C3 binnenkrijg, en ga deze/volgende week nog een OCZ Vertex 30Gb + 5770 + waterblok bestellen ;)

Ben even bezig geweest met benchen, 5770 loopt wel bijna op zn max clocks denk ik, maar met die nieuwe 965 en 5770 erbij zal de score echt flink omhoog gaan !:icon_cool::icon_cool:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan