Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zal maar niet al te veel lullen pics zeggen meer .
Wat nog gedaan moet worden :
- Nieuwe fans aanschaffen
- Nieuw CPU block ( wil graag de Nikkel/plexi versie , Dan is alles nikkel plexi )
- Toch maar voor een 480 radiator waarschijnlijk gaan .
- Eens die Liquid ultra thermal paste proberen .
Zoals je boven in de updates zag , wilde ik voor in de bodem 1x 360 en 1x240 rad gaan .Maar dit werd zo krap met een D5 er bij . En dan werd het met de kabels wel heel erg lastig .
Dus uiteindelijk maar voor 1x360 gegaan en 1x120 in de drivebay gegaan , zoals hier boven al vermeld die 360 zal waarschijnlijk een 480 worden .
Gister toch maar besloten om de hele pc weer uit elkaar te trekken.
En me te gaan worstelen met dual rads in de kelder .
En ik zeg'' Mission Accomplished''
Verder heb ik mijn laatste goodies bestelt bij freddy , en ben ik weer broke
(verdomde freddy ook )
Bestelling bevat :
-Ek HF supreme Nikkel/plexi
-6x Scythe 120MM Gentle Typhoon 1850RPM
-5 Meter slang ( black )
-Coollaboratory Liquid Ultra
-Feser one Black Uv vloeistof
-Bitspowerfittingen
Waarom Feser one black vloeistof ? , omdat ik het concept hoe het er nu uit ziet .
Veelste veel rood in zit . En ik zag laats bij een andere build iemand die zwarte vloeistof heeft met rode leds , wat een super strak effect geeft . waardoor de core van het blokje zwart blijft maar de randen van plexi glas rood worden .
Dat wil ik dus gaan testen . Verder heb ik alle slangen dan vervangen voor zwart .
Combineert nu al een heel stuk beter met die rode plexi platen .
En uiteraard zoals ik boven al vermelden heb ik liggen te klooten met de pomp opnieuw plaatsen en de 360 / 240 rads er in te krijgen wat gelukt is .
Genoeg gelult hier de pics :
Was de enigste manier hoe ik uit kwam Qua fittingen bij de pomp , heeft wel wat .
Het plaatje , wat de kelder met de boven kant verbindt
Klopt indd wat sander hier boven vermeldt .
Ik heb een Razer mamba , voornamelijk omdat ik links handig ben .
En omdat ik van andere muizen kramp in mijn hand kreeg naar bepaalde tijd waar ik dag er naar ook nog last van had .zo doende dat ik de razer mamba heb gehaald omdat die 1 vorm heeft en mijn hand dus recht ligt .
Naast dat het wireless vind ik een groot plus punt hang ik nooit meer met die kabel ergens in vast waar ik wel eens last van had .