• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jean Paul's Stealth Aurora

JeanPaul

Bros Family
Beste Highflowers ,

Sommige hebben mij al enige tijd zien volgen met de alienware build , bijdeze een nieuwe start of een meer duidelijk plan .


Hardware :

-Intel core I7 2600k @ 4,5 Ghz
-foxconn P67 ''alienware R3 P67''
-Nvidia GTX680 2GB GDDR5
-Corsair Dominator 8GB @ 1600mhz ( 8-8-8-20 1T)
-Corsair CX750M
-Samsung 840 120GB
-Samsung 840 120GB
-Synology DS212J
- +Seagate Barracuda 3TB 7200RPM
- +Seagate Barracuda 2TB 7200RPM


Koeling :.

- Ek Supreme LTX Acetal + Nickel CSQ
- EK FC680 GTX Acetal + Nickel CSQ
- EK FC680 CSQ backplate
- EK Ram dominator 2x + Nickel CSQ
- Ek Ram dominator 2x + Nickel CSQ
- Alphacool NexXxoS UT60 Full Copper
- Alphacool NexXxoS UT60 Full Copper
- Laing DDC-1 MCP350 12V
- Scythe 120MM Gentle Typhoon 1850RPM
- Scythe 120MM Gentle Typhoon 1850RPM
- Feser Aqua Ultra Pure Water
- Feser compression fittings 10mm
- Feser 45/90 degrees angles


Thema:

''Stealth Ware '' Alles word mat zwart met Shade 19 kleur van mdpc-x . Maar daar zien jullie later meer van .

Kleuren :

Aangezien de build staat vermeld als Stealth Ware word het dus ook een donker thema . Met daar bij gezegt is de keuzen gevallen op Black & Shade 19 sleeving kleur van MDPC-X

Idee / Plan:
Gehele Aurora word aangepakt , opnieuw gespoten , cabelmangement gaten aangebracht ect .
Rest zie je wel als je mooi blijft volgen.
[/I]
 
Laatst bewerkt:
Uppppdatte !

Zooooo dat is lang geleden ! , Ik heb zeker niet stil gezeten vanwegen het bijna van geen tijd hebben zijn er niet mega veel foto's geschoten van hoe alles gemaakt is .
Maar genoeg foto's om te laten zien hoe die er nu bij staat .
Het einde is in zicht maar nog genoeg te doen .

Wat is allemaal gedaan ( even grof samen gevat )

* Hele case uitelkaar gehaald en alles opnieuw zwart gecoat
* Alle buiten kappen een nieuw kleurtje gegeven wat in mijn mening beter past bij de build
* Custom mid plate gemaakt
* Custom 5.25 bay cover gemaakt
* Custom 120mm radiator holder gemaakt voor de rad op de bodem
* Alles gesleeved en te veel kabels op maat gemaakt en verlengt
* Alle Waterkoeling ingebouwt
* Voor 90% alles gecablemangement ( nog hier en daar wat kabels die weg gewerkt moeten worden
* Led stripjes aangebracht
* Alle overige gaten die dell in een aurora aanbrengt en vervolgens nergens voor dienen dicht geplamuurd
* hoop gestrest en geergert was toch wel het hoogste punt van deze build


Genoeg gelult tijd voor picccturress !!





































Even een foto achter de 5,25 plaat hier zit de doorgang voor de kabels en mijn 3 hdd's



En natuurlijk even het licht uit












Zo dat was hem dan voor vandaag nu lekker even poetsen en dan lekker de stad in met paar vrienden !
Wat ik op prijs zou stellen is wat feedback wat wel nice uit ziet en wat niet !:)

Tot de volgende
 
kan je nog wel de verlichting regelen met de software ???
Verder echt strak, kan Dell (Alienware) nog wat van leren :icon_biggrin:

Ja hoor alles werkt qua belichting gewoon naar behoren , alleen is er een probleem dat is als die uit gaat dan ziet he AlienwareFX het alsof die in slaapmode gaat dus blijft het licht sluimeren van de voorkant maar dat is niet echt storend.

vet die naked SSD's!

Merci is weer eens wat anders :)
 
Zie dat je een lekkere pot verf tegen je bak gemikt hebt. Ziet er gelikt uit in ieder geval.
Blij dat al die krassen en schade eruit gewerkt is :sarc:

Zieke hardware, word er een beetje geil van.
Paar dingetjes komen me hier en daar wel bekend voor in de koeling, slangwerk kan misschien wat strakker maar weet niet wat de mogelijkheden zijn in je case. Ziet er wat lang en licht rommelig uit zo.
 
Zie dat je een lekkere pot verf tegen je bak gemikt hebt. Ziet er gelikt uit in ieder geval.
Blij dat al die krassen en schade eruit gewerkt is :sarc:

Zieke hardware, word er een beetje geil van.
Paar dingetjes komen me hier en daar wel bekend voor in de koeling, slangwerk kan misschien wat strakker maar weet niet wat de mogelijkheden zijn in je case. Ziet er wat lang en licht rommelig uit zo.

Thx gozer ,

Qua slang werk is er uiteraard meer opties maar dan moet je flink geld gaan smijten tegen wat fittingen waar ik om heel eerlijk te zijn niet echt behoefte aan heb , het is hier en daar nog wat rommelig maar dat zijn de kabeltjes die nog wat gemanaged moeten worden . Ik heb hier nog 2x 45 graden liggen die nog geplaats moet worden en een side panel die afgemaakt moet worden :p
 
Update

Zo kleine update vandaag nog een klein pakketje binnen gekregen met het laatste spul zodat alles naar wens is .
Ik wilde het eigenlijk achterwegen laten maar aangezien ik redelijk veel tijd in deze build heb gestopt dacht ik bestel het toch maar zodat ik het ook naar wens heb zoals ik het wou.

Enigste wat misschien nog bij bestelt moet kunnen worden is wat slang en misschien nog een extra 45 graden bochtje maar dan hebben we het ook echt gehad .

Pakje wat afgeleverd betrefte :





2x Nikkel EK 2 slot ram blokjes , en ik had al een EK LTX acetal-copper , die had ik toen der tijd bestelt omdat er niks anders op voorraad was nu was de nikkel versie er wel dus deze er bij gepakt kan de copper de verkoop in :)

tot de volgende
 
update

Zo afgelopen 2 dagen niet zo heel veel te doen gehad dus lekker even tijd voor de build .

Ik ben voornamelijk met de side panel bezig geweest die nu ook af is op het plexi glas naar dat moet nog uitgezaagd worden en gemonteerd worden .
Voor de rest zijn de nieuwe blokjes gemonteerd en is er een nieuwe tubing route aangelegd wat in mijn ogen 100x beter is . Helaas kwam ik net een stukje slang te kort dus dat word vandaag even bij te bestelt misschien wellicht wat rode tubing icm met zwart genoeg gelult foto's :


Side panel in de spuitterij :sarc:



Voila en af aantal uur later



nieuwe tubing route + blokjes





 
upper de up

zo vandaag nog redelijk wat kunnen doen .
zoals :

-Alle tubing vervangen voor clear tubing en de loop gevult.

-Alle overige kabeltjes netjes met lijnen laten mee stromen in de rest van de kabels .

-Onderkant afgemaakt en front panel van het reservoir mat zwart gemaakt.

Wat moet er nog gebeuren want het einde is heel erg dicht bij :

-hier en daar wat krasjes nog weg werken ( voor kom je nu eenmaal niet naar 4 maanden een build van in en uit bouwen ect en de kast rond slepen naar verschilende plekken ) Had ik zelfs last van toen der tijd bij een Littledevil V8 van de sr-2 build die een groven 400 euro kost dus kun je naar gaan .

-de linker side panel connector voor de leds aan te sturen is bij mij helaas kapot ( de crimping is er af geschoten van de kabel , en het is helaas crimping wat niet verkrijgbaar is ..) de enigste oplossing die ik ken is dat gpu coolers de zelfde crimping gebruiken dus mocht je nog koelertjes over hebben pm me maar !:)

picturers zijn er niet al te veel :



Le onderkant :



Frontje :



En de binnenkant met clear tubing let wel niet op de fap doekjes :sarc:



Tot de volgende mensen !:)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul Jean Paul's Corsair 250D Gallery & Build Logs 3
JeanPaul Jean Paul's Nieuwe Bak Gallery & Build Logs 9
JeanPaul Jean Paul's 24/7 System ! Gallery & Build Logs 19
JeanPaul Jean Paul's Return Gallery & Build Logs 34
JeanPaul Jean Paul's SR-2 Gallery & Build Logs 86
JeanPaul Jean Paul's Black Diamond Gallery & Build Logs 17
JeanPaul Jean Paul's SilverStone TJ07 Gallery & Build Logs 65
JeanPaul Jean-Paul's DimasTech V2.5 Table Gallery & Build Logs 32
JeanPaul Jean Paul's Silverstone Gallery & Build Logs 72
JeanPaul Jean paul's Advanced II Gallery & Build Logs 104
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
JeanPaul Jean - Paul's Chieftec CA-01B-B-SL Gallery & Build Logs 153
HighFlow Gefeliciteerd, jean-pierre. Felicitaties 0
JeanPaul Jean - Pauls TJ07 V2 Gallery & Build Logs 9
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
P PAvanHooijdonk - Paul van Hooijdonk - Darkforce Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
Freddy [2011] Fast Five met Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson/The Rock Films / Movies 31
P Paulus / Paul / Coolio Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
ShaquilleMoreno ShaquilleMoreno / Paul / Cosmos S WC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
volcom HW Labs GT Stealth 240 of Magicool slim 240 radiator Waterkoeling 0
Rooneys [VERKOCHT] Black Ice GT Stealth 360 black - XFlow + Black Ice GT Xtreme 360 Black Verkocht 3
T Stealth Test Bench Gallery & Build Logs 5
sir serial [GEVONDEN] Black Ice GT Stealth 360 black - XFlow Gevonden 1
Arniebomba [VERKOCHT] Black Ice GT Stealth 240mm rad incl Shroud Verkocht 6
Aequitis StrikeZero Stealth Gallery & Build Logs 20
lemonade [IN-ACTIVE] Black Ice GT Stealth 360 black - XFlow Verkocht 0
R Coldzero Ek Supreme HF & Full Nickel / Copper Stealth Mount HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Sw333t [VERKOCHT] Black Ice GT Stealth 240 XFlow + Diversen Verkocht 1
U [VERKOCHT] Stealth Clamp Universal Reservoir Holder Verkocht 3
soppy [INACTIVE] Black Ice GT Stealth 360 Xflow Verkocht 0
alain-s [INACTIVE] Black Ice GT Stealth 360 Black Verkocht 2
J question about mounting a Black Ice GT Stealth 280 International Forum 19
coolfris Enzotech Stealth CPU Waterblokje HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
A Stealth tube reservoir/clamps van Iandh HighFlow Product Suggesties en Nieuws 38
Sparky pLaSmA & StEaLtH Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan