Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik een tijdje op websites heb gezeten (hyves,Hotmail,tweakers,Highflow enz..)
dat hij steeds slomer/tot helemaal niet websites en foto's laad.
Als ik dan weer ccleaner aan heb gezet is dit weer voorbij voor een tijdje:S
heb het meer over actieve preventie, bv, nod32 scanned echt alles wat er als bestand wordt aangeroepen door het system, cookies, websites, zelfs in een copy&paste
doet de jouwe dat?
probeer eens google chrome voor een paar dagen om te zien of er een verschil is
Ik heb al geprobeerd om andere programma te gebruiken zoals chrome en internet explorer, maar heeft geen enkel verschil.
(ik gebruik standaard mozilla firefox)
Ik heb echt al alles laten scannen maar het vind niks:S
Op wat voor een pc is dit allemaal?
Als je weinig geheugen hebt kan de pc volraken met tijdelijkebestanden en andere zaken die internet browsers opslaan.
Maar ik meen te herinneren dat je wel een redelijk goede pc had lopen
Op wat voor een pc is dit allemaal?
Als je weinig geheugen hebt kan de pc volraken met tijdelijkebestanden en andere zaken die internet browsers opslaan.
Maar ik meen te herinneren dat je wel een redelijk goede pc had lopen
Nou, dat is een heel redelijk systeem.
Hetgeen waar ik op doelde is meer een probleem bij P4 systemen met nog maar 512 mb if 1 gb aan geheugen e.d.
Dan kan het gewoon vol zitten na lang surfen e.d.
Je zou voor de grap eens moeten kijken hoeveel mb aan data CCleaner verwijdert als je dit uitvoert.