Sw333t
I Love my NUC
Beste,
Als ik mijn pc verkoop, wat mag ik hier dan nog voor verwachten (losse onderdelen / compleet)?
De voorkeur gaat wel uit naar complete verkoop.
Behuizing:
Xigmatek Nebula ITX Zwart, deze heeft wat modificaties gehad, zoals:
In verband met de modificaties is de garantie natuurlijk wel vervallen.
De case is in ieder geval aangeschaft op 10 Maart 2014, factuur is aanwezig.
Boekje en accessoires zijn aanwezig, doos niet meer.
Voeding:
Seasonic Platinum Series Fanless 400W
Compleet met doos, tasje voor de kabels is kwijtgeraakt, bijna alle kabels zijn aanwezig (1x molex mist, is degene waar ook de floppy connector aan zit).
Voeding is aangeschaft op 21-02-2014, factuur is aanwezig.
Moederbord:
Asus H81I-PLUS mITX moederbord.
Compleet met doos, accessoires, kabels, io shield.
Aangeschaft op 14-01-2014, factuur is aanwezig.
Processor:
Intel Pentium G3220 Boxed
Compleet met boekje, doosje, boxed cooler en stickertje.
Aangeschaft op 20-11-2013, factuur aanwezig.
Zit een Scythe Big Shuriken 2 Rev. B op gemonteerd voor de cooling, de originele ventilator is vervangen door een Cooler Master JetFlo No Led 120mm.
Geheugen:
Corsair Vengeance Blue 8GB DDR3-1600 CL9 kit (CML8GX3M2A1600C9B)
Compleet met doosje. Aanschafdatum onbekend, zal ergens in 2013 geweest zijn.
PC wordt verkocht zonder SSD of HDD.
Foto's:
Als ik mijn pc verkoop, wat mag ik hier dan nog voor verwachten (losse onderdelen / compleet)?
De voorkeur gaat wel uit naar complete verkoop.
Behuizing:
Xigmatek Nebula ITX Zwart, deze heeft wat modificaties gehad, zoals:
- Voet verhoogd voor een intake fan en ledverlichting, tevens zitten er 3 schakelaars in de voet voor het inschakelen van de verlichting. De verlichting is RGB, maar je kan enkel de basis kleuren schakelen als in aan/uit. De hoeveelheid kleuren worden daarmee dus wel beperkt. Dit is gedaan omdat we hier eigenlijk enkel blauw, rood en wit gebruiken, wat dus wel mogelijk is om in te stellen.
- Originele fan is niet meer aanwezig, als intake (bij de voet) zit er een Scythe Kaze Jyu Slim 120mm gemonteerd (deze fan hoort officieel op de Scythe Big Shuriken 2 Rev. B en is PWM). Als outtake zit er een Cooler Master JetFlo No Led 120mm.
- Er zit aan de achterzijde een PWM fan splitter gemonteerd, deze is van Swiftech. Deze zit hier omdat het hieronder genoemde Asus moederbord maar 1 echte PWM aansluiting heeft en ik toch beide Cooler Masters (zit er ook eentje op de cpu cooler) via PWM wilde aansturen. Voor de montage is er een gaatje geboord in de case (aan de achterzijde).
- In de bovenste rand zit een gaatje, hier zat eerst het IR oogje van een RGB led controller maar ivm RMA is deze komen te vervallen. Een beetje handig iemand weet dit natuurlijk wel te herstellen.
In verband met de modificaties is de garantie natuurlijk wel vervallen.
De case is in ieder geval aangeschaft op 10 Maart 2014, factuur is aanwezig.
Boekje en accessoires zijn aanwezig, doos niet meer.
Voeding:
Seasonic Platinum Series Fanless 400W
Compleet met doos, tasje voor de kabels is kwijtgeraakt, bijna alle kabels zijn aanwezig (1x molex mist, is degene waar ook de floppy connector aan zit).
Voeding is aangeschaft op 21-02-2014, factuur is aanwezig.
Moederbord:
Asus H81I-PLUS mITX moederbord.
Compleet met doos, accessoires, kabels, io shield.
Aangeschaft op 14-01-2014, factuur is aanwezig.
Processor:
Intel Pentium G3220 Boxed
Compleet met boekje, doosje, boxed cooler en stickertje.
Aangeschaft op 20-11-2013, factuur aanwezig.
Zit een Scythe Big Shuriken 2 Rev. B op gemonteerd voor de cooling, de originele ventilator is vervangen door een Cooler Master JetFlo No Led 120mm.
Geheugen:
Corsair Vengeance Blue 8GB DDR3-1600 CL9 kit (CML8GX3M2A1600C9B)
Compleet met doosje. Aanschafdatum onbekend, zal ergens in 2013 geweest zijn.
PC wordt verkocht zonder SSD of HDD.
Foto's: