• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Gebruik jij 1 van deze mods?

Welke mod gebruik jij?


  • Totaal aantal stemmers
    8

Wouter

Forum Bitch. I got the power!!!
Met deze poll wil ik uitzoeken welke mods er gebruikt worden en welke niet. De server zit bijna vol dus ben aan het kijken welke mods er af kunnen.

Je kan meerdere dingen aanvinken in de poll. Graag alleen de dingen aanvinken die je gebruikt!!!

Custom Tag Clouds (onder aan het forum)
PhotoPost vBGallery
vBFavorites
 
Tag Clouds vind ik wel handig, dit is ook goed voor zoekmachines.
vB gallery is ook handig voor uploaden foto's (tis ook een betaalde mod, zonde om weg te doen)

vB favorites gebruik ik zo goed als niet.
 
Tag Clouds vind ik wel handig, dit is ook goed voor zoekmachines.
vB gallery is ook handig voor uploaden foto's (tis ook een betaalde mod, zonde om weg te doen)

vB favorites gebruik ik zo goed als niet.

Oke mooi dat ik weet dat tag cloud dus wel gebruikt worden.
Gallery dus meer promoten dat die meer gebruikt wordt. Wordt volgens mij niks mee gedaan nu.

Misschien andere wel. Als je meerdere forums hebt die je dagelijks bekijkt en je wilt niet telkens zoeken dan is die mod erg handig. Forum wordt steeds groter en groter dus in de toekomst kan die nog handiger zijn :)
 
Als je niks gebruikt hoef je ook niks in te voeren. Ik laat deze topic een week open en dan ga ik kijken wat er in gevuld is. Is er niks in gevuld dan verwijder ik die mods.
 
In de eerste post geef je aan dat de server bijna vol is, daarna reply je naar Freddy dat je juist datgene wat het meeste aan schijfruimte zal kosten wilt promoten :p

Die Favorites en tag clouds kosten relatief erg weinig aan resources, vooral in vergelijking met die gallery ;)

In principe heb je die gallery niet nodig, er zijn zat gratis alternatieven waar men foto's naar kan uploaden, zoals tinypic.com, imageshack.us en photobucket.com.
Ik gebruik zelf tinypic.com omdat je bij deze albums kan aanmaken waarnaar je kan linken, maar ze laten ook meteen links zien die je kan plakken in forum berichten, erg handig als je niet precies weet hoe dat moet (ik weet dat natuurlijk wel, zo goed als ik ben :p).

Als je schijfruimte tekort komt raad ik aan om eerst uit te zoeken wat nou zoveel ruimte in beslag neemt, attachments en dergelijke tikken het meest aan.
De database van de forums zelf kan ook flink groeien, maar daar kun je niet veel aan doen natuurlijk.

Als je nu al bang bent dat de server vol loopt, is het promoten van de gallery het laatste wat handig is om te doen, tenzij je de mogelijkheid hebt om je hosting pakket te upgraden ;)
 
In de eerste post geef je aan dat de server bijna vol is, daarna reply je naar Freddy dat je juist datgene wat het meeste aan schijfruimte zal kosten wilt promoten :p

Die Favorites en tag clouds kosten relatief erg weinig aan resources, vooral in vergelijking met die gallery ;)

In principe heb je die gallery niet nodig, er zijn zat gratis alternatieven waar men foto's naar kan uploaden, zoals tinypic.com, imageshack.us en photobucket.com.
Ik gebruik zelf tinypic.com omdat je bij deze albums kan aanmaken waarnaar je kan linken, maar ze laten ook meteen links zien die je kan plakken in forum berichten, erg handig als je niet precies weet hoe dat moet (ik weet dat natuurlijk wel, zo goed als ik ben :p).

Als je schijfruimte tekort komt raad ik aan om eerst uit te zoeken wat nou zoveel ruimte in beslag neemt, attachments en dergelijke tikken het meest aan.
De database van de forums zelf kan ook flink groeien, maar daar kun je niet veel aan doen natuurlijk.

Als je nu al bang bent dat de server vol loopt, is het promoten van de gallery het laatste wat handig is om te doen, tenzij je de mogelijkheid hebt om je hosting pakket te upgraden ;)

1. Ja niet aan gedacht eigenlijk maar je hebt wel gelijk. Die plaatjes gaan aardig wat in nemen.

En naar mijn mening hebben we niet al teveel grote mods er op staan.

De dingen die volgens mij groot zijn:

AME - The Automatic Media Embeder
ibProArcade for vBulletin
PhotoPost vBGallery
vBCommerce
vBCredits
vBSEO
 
AME is niet groot, het enige wat die doet is gebruik maken van een hook wanneer er een post geplaatst wordt en kijken of er een link in de text zit die naar youtube of een van die andere video sites gaat, vervolgens zet die het dan om naar de embedded code die je op die sites kan vinden.

ibProArcade op zich valt volgens mij ook wel mee, de spelletjes zijn relatief klein en de hoeveelheid gegevens groeit ook niet echt. De enige data die verandert zijn de scores die bijgehouden worden en dat is ook niet echt veel.

De Gallery is wel zeker een monster met een grote eetlust :D

vbcommerce gebruik ik zelf niet, maar ik kan me voorstellen dat die wel vrij groot kan worden, alle artikelen in de shop staan daarin toch? Met alle plaatjes en beschrijvingen.
Bestellingen en klantgegevens staan er vast ook allemaal in.

vBcredits gebruik ik ook niet, ik heb geen idee wat dat doet, kan ik niks over zeggen.

vBSEO is ook niet groot, die slaat niet erg veel gegevens op, maar maakt (bijna) alle urls dynamischer en vriendelijker, voornamelijk zoek machines (Search Engine Optimization) maar ook om makkelijker te begrijpen links te maken.

HTH :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Blackruby Welke versie van Windows (7) gebruik jij? Hardware & Software 30
J Welke browser gebruik jij? Algemene Discussies 13
Wouter Gebruik jij social media site's zoals facebook? HighFlow Forum 27
HighSpeed^ [Downloaden] Welk programma gebruik jij? Hardware & Software 35
Vannos Waar gebruik jij je Highflow goodies voor ? Algemene Discussies 16
R Mayhems Aurora 2 Silver voor lang gebruik? (1 jaar) Waterkoeling 1
L Vraagje silicone slang gebruik Waterkoeling 4
T Je psu gebruik voor het water in je loop te laten? Waterkoeling 13
R Gebruik tegoedcoupon werkt niet HighFlow Webshop 4
Sw333t Mini "mod" van mijn FritzBox 7170 die ik nu gebruik als router Overige Builds 4
D hoe gebruik maken van extra video geheugen ? Hardware & Software 3
Dustyrick Internet/Browser na gebruik steeds langzamer!? Problemen & Oplossingen 10
K oneigenlijk gebruik vandal powerswitch Cases en Modding 5
A autonoom gebruik van T-Balancer BigNG Overige Koeling 7
Killerbee Radiator doorspoelen/schoonmaken voor gebruik Waterkoeling 40
Freddy Welke bank gebruik je? Algemene Discussies 35
Quadcore heeft iemand al ervaring met t gebruik van omegadrivers ?? Hardware & Software 2
DieHard Wat heb jij zojuist veranderd aan je pc? Algemene Discussies 2
chinx Aangifte inkomstenbelasting, laat jij het doen of doe je het zelf? Algemene Discussies 18
olympus Kun jij het snelst typen van iedereen? Algemene Discussies 31
J Welke game speel jij op je mobiel? Gaming 13
Robin Intel ivy bridge hoe denk jij erover? Hardware & Software 36
Glosy_nL Welke games speel jij op The Party 10 ? Lan Party 27
Ludwig Welke sport doe jij? Gezondheid en Sport 41
Killerbee Wat zou jij doen met 20 miljoen. Algemene Discussies 68
Freddy Spelletje: QWOP aarggh :D Hoe ver kom jij? Algemene Discussies 19
maomanna Het zware "hoe zwaar ben jij" topic Algemene Discussies 35
T Wie ben jij @ MOH Airborne online? Gaming 0
Vannos Bij welke internet, TV, telefoon Providers zit jij? Algemene Discussies 20
Deleted_User_Z het hoeveel flow heb jij topic ? Waterkoeling 1
Vannos Waarom zit jij op Highflow Algemene Discussies 36
k.3nny Ben jij ook geslaagt? Algemene Discussies 4
Vannos Welke Camera/videocamera heb jij ? Fotografie, Film en Video 42
Wouter Waar werk jij.nl? Algemene Discussies 35
Vannos hoeveel gigabyte heb jij aan muziek/films ? Algemene Discussies 86
Fuwa Fuwa Hoe snel kan jij typen? Post je score! :) Algemene Discussies 52
D Welke tekenfilm(s) keek jij vroeger? Films / Movies 17
D Welke Consoles en Games heb jij nog liggen Gaming 29
Vannos Wat voor schoenen heb jij ? Algemene Discussies 54
Wouter Wat heb jij voor campzone dat we kunnen gebruiken? Lan Party 26
Johnny [Usenet] Welke usenet heb jij? Algemene Discussies 57
Johnny Wat deed jij vroegâh? Algemene Discussies 19
Wouter Nieuwe mods. Welke wil jij er op hebben? HighFlow Forum 21
dopestuff welk alterego heb jij?? Algemene Discussies 39
Wouter Wat vind jij van de nieuwe chatbox? HighFlow Forum 13
Vannos Hoeveel facturen heb jij en hoeveel ben je kwijt geweest Algemene Discussies 41
Quadcore Steun jij haiti ? Algemene Discussies 54
Joren Wat heb jij gekregen van St.klaas? Algemene Discussies 29
Vannos Wat voor vuurwerk koop jij ? Algemene Discussies 87
Xtrafresh Welke kwalen heb jij allemaal? Gezondheid en Sport 140

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan