stn
.
Beste mensen,
Ik heb een vraagje:icon_rolleyes:.
Ik heb nu als moederbord een Asus Rampage II GENE.
Dat moederbord maakt gebruik van x-fi geluids chip dinges.
Mijn 1e vraagje, mijn moederbord maakt dus gebruik van x-fi, maar bij geluidsinstellingen bij configuratie scherm staat:
Luidsprekers ( Mijn headset ) Soundmax
SPFID-interface ( mijn boxen ) Soundmax
Mijn speakerset, de logitech z5450 is aangesloten via een toslink kabel.
Mijn headset is aangesloten via normaal groen stekkertje.
Als ik geluid over mijn boxen wil terwijl ik dat eigelijk op mijn headset heb moet ik bij configuratie scherm --> Geluid, elke keer switchen van standaard afspeel apparaat. Maar ik wil er eigelijk voor zorgen dat bepaalde programma's altijd met bijvoorbeeld mijn headset worden afgespeeld.
Een 2e mogelijkheid kan misschien zijn dat als ik bijvoorbeeld muziek afspeel via winamp, en dan mijn geluid switchd dat de muziek toch over mijn boxen blijft en ik een nieuw programma met mijn headset kan afspelen zegmaar .
Ik heb een vraagje:icon_rolleyes:.
Ik heb nu als moederbord een Asus Rampage II GENE.
Dat moederbord maakt gebruik van x-fi geluids chip dinges.
Mijn 1e vraagje, mijn moederbord maakt dus gebruik van x-fi, maar bij geluidsinstellingen bij configuratie scherm staat:
Luidsprekers ( Mijn headset ) Soundmax
SPFID-interface ( mijn boxen ) Soundmax
Mijn speakerset, de logitech z5450 is aangesloten via een toslink kabel.
Mijn headset is aangesloten via normaal groen stekkertje.
Als ik geluid over mijn boxen wil terwijl ik dat eigelijk op mijn headset heb moet ik bij configuratie scherm --> Geluid, elke keer switchen van standaard afspeel apparaat. Maar ik wil er eigelijk voor zorgen dat bepaalde programma's altijd met bijvoorbeeld mijn headset worden afgespeeld.
Een 2e mogelijkheid kan misschien zijn dat als ik bijvoorbeeld muziek afspeel via winamp, en dan mijn geluid switchd dat de muziek toch over mijn boxen blijft en ik een nieuw programma met mijn headset kan afspelen zegmaar .