Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De NT-H1 is een prima koelpasta.
De populairste Thermal pads momenteel zijn die van Thermal Grizzly en Gelid Solutions. Je moet even kijken welke diktes je nodig hebt, ik gok 1.0mm of 1.5mm.
Thermal Grizzly Minus Pad 8 - Thermal Pad kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers
dat is net de vraag welke dikte, of bestel ik beide diktes en probeer ? de gpu zelf wordt precies nooit hoger dan 85 maar de 'hotspot' zit rond de 100. (hwmonitor) maar hij crasht regelmatig en gaat altijd in 100% ook in 'antieke' spellen.
hier zit ook zo een kooi rond de chip wat ik er niet af krijg , heb er al aan liggen trekken maar nog harder dan breekt er iets.
heb enkel een vrm stuk wat toegankelijk is en dat ding is ranzig.
heb ook eens vergeleken met ander 1080t ien de mijne is nogal kaal ne zoals andere modellen een gekoelde rug hebben is bij mij niet het geval, dat zweeft gewoon.
De dikte kan je alleen achterkomen als je de koeler hebt losgehaald, dan kijken wat de dikte van de oude thermal pads ongeveer zijn.
Of misschien kan je het Googlen, met een beetje geluk heeft iemand anders dit al gedaan en de info gedeeld op fora.
Kan je een foto maken van jouw kaart en wat je niet krijgt?
Dat hier even posten, dan hebben we een beter beeld van wat je bedoelt
Het gaat om die zwarte kader rond de chip, deze moet toch ook wel ? er zitten pads onder. ik krijg het op geen manier los of moet er een koevoet bijhalen.
Ben al dagen aan het googelen. Vind enkel 1 enkel filmpje zonder enig echte uitleg en nog meer vragen van anderen met hetzelfde probleem, typisch. Sommige games crashen anderen werken prima met af en toe een hapering, kaartje schommelt dan ook rond de 90c met fans op 100%.
Case moet geen probleem zijn met 6 stuks 120mm.
Lijkt ook of die kaart gewoon nat is van het zweet toen ik de heatsink afprulde.
Aan de achterkant schroeven die de kooi vasthoudt?
Als alle schroeven al los zijn, misschien is die kooi vastgekoekt, je zou dan met een föhn of hittepistool kunnen proberen de kooi op te warmen en zo beetje bij beetje los te trekken.
Geen schroeven, het is een 'sandwich' van 3 delen die op elkaar gehoudt worden door dezelfe schroeven precies. Zie hier enkel langs de zijkant de pads steken.
fohn dan eens proberen, al ben ik hier zo bang voor, heb echt niet kapitaal voor een nieuwe gelijkaardige gpu.
Inderdaad wat Freddy zegt, met een föhn proberen.
Maar daaronder zitten je geheugen chips, daar ga je geen (ook met nieuwe pads) geen lagere temperaturen mee krijgen.
+ als het echt 'vast vast' zit heb je ook nog kans dat je de complete chips meetrekt... er hoeft er maar 1 nog vast te zitten en de rest los en je bent de pineut.
Enige wat ik op jou foto kan zien is dat de koelpasta nou niet echt over houd zullen we maar zeggen.
Probeer eerst de GPU chip schoon te maken en goede koelpasta erop doen (Arctic MX), rijstkorreltje in het midden.
Die 90c wat jij aangeeft is puur de temperatuur van de GPU, niet de rest.
Thermaltake view 32 met 3x120mm in en 3x 120mm uit. Voor de rest niks in de kast buiten men i9 9900 met aio koeler. altijd kraaknet.
Ervoor een cooltek W2 met slechts 1x 120mm uit dus dit lijkt me al een vooruitgang