Het koelt overigens maar 0.5 graden +- beter als normale Arctic MX-3.
Wil je echt dat kleine beetje winst en maakt de aftermath na gebruik je niks uit, dan moet je ervoor gaan. Eigenlijk kun je dan nog beter voor Coollaboratory
Liquid Pro gaan, die koelt echt 2/3 graden beter als MX-3 / Indigo. Anders zou ik lekker MX-3 halen!
Hee Vissa,
Ik ben geen enkele test op internet tegengekomen waar Coollaboratory
Liquid Pro er beter uit komt dan indigo extreme.
Ik ben ook geen enkele test tegen gekomen waar indigo extreme er niet als beste uit komt. En in alle testen die ik heb gelezen haalt indigo extreme altijd meer dan 0.5 graden verschil dan de andere geteste pasta's en folies. Vandaar dat mijn keuze is gevallen op indigo extreme.
Dat het in mijn processor en waterblok in kan branden is voor mij niet zo'n probleem. Het waterblok wat ik ga gebruiken is ook van
EK en zij verkopen de indigo extreme onder hun eigen label dus zullen niet moeilijk kunnen doen als er iets met mijn waterblok aan de hand is.
Het grootste voordeel van indigo extreme vind ik dat je altijd de beste verbinding krijgt, en niet zoals met pasta bij elke poging een ander resultaat.
Als je ergens een review hebt gevonden waar
Liquid Pro beter presteert dan indigo dan zou ik het fijn vinden als je de link hier zou posten en dan zal ik mijn keuze zeker heroverwegen.
Hier een test die voor mij heel duidelijk was, met name de consistentie tussen de 3 mounts met indigo: alle 3 identiek en alle 3 het beste van allemaal. Helaas geen Coollaboratory product in deze test
http://skinneelabs.com/2011-thermal-paste-review-comparison/2/