• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hoelang doet jouw Windows 7 erover om te restarten ?

X-Tripiot

Hardware Master
kijk das een stuk beteropstart1.jpg
"altijd waarschuwen als het bestand wordt geopend" was niet uitgevinkt :)

4x ocz vertex 2 60 gb in RAID 0+1 stripe and mirrored
uitgeklede orginele windows 7 versie

X-Tripiot

Hardware Master
niet zo heel boeiend . quad core op 1.7 met 2gb en 80 gb intel ssd doet er 11 seconden over :(. Gewoon met hijackthis je opstart programma's zo leeg mogenlijk maken. Moet je eens ubuntu eens booten :p das helemaal bizar. of bijvoorbeeld als je doet benchen met een 980x op 6.2ghz via winxp lite.. lmao:gek

l3p

Moderator
Forumleiding
Zou je dit misschien even willen filmen met je telefoon oid X-Tripiot?
Zou hem heel graag willen sharen op facebook, mij is het nooit gelukt ook niet met 8 x 80 gb intel ssd raid0 met uitgeklede windows versie.
Echt een top prestatie een complete reboot in 12 seconden.

l3p

Moderator
Forumleiding
Was dat een ja of een nee? :)
Laptops zijn idd veel sneller qua opstarten ivm de bios.

X-Tripiot

Hardware Master
das was een ja hoor mij best :) 3 seconden langzamer. zal morgen nog paar keer proberen ivm lg update telkens mee opstart

Laatst bewerkt:

Sw333t

I Love my NUC
Ook maar eens geprobeerd met mijn Windows 7 Professional, OCZ Vertex 2 60gb AHCI, 8gb ram:

Zou nog wel sneller kunnen, moet eerst nog inloggen namelijk.

marcel87

New member
Zal ik ook maar eens meedoen dan? Jawel en met de 3 jaar oude laptop en de 2 jaar oude Intel X25M G2 160GB. Toch niet heel verkeerd vond ik zelf. Specs zijn 4GB RAM, Intel C2DM T9600, AHCI aan en Windows 7 Ultimate 64 bit, alles op een SATA300 poort. Ik heb wel even de opstartprogs, zoals bijvoorbeeld CCleaner en dat soort gein uitgezet, dat scheelt dan weer snel 14 seconden!

Restart_opstartprogs_uit.png

Adam Vandervorst

New member
als ik mijn huidige pc afsluit dan start die nooit meer op :mad:

geen idee hoe dat komt maar er is duidelijk iets mis met deze linux .... misschien te veel aan gemod :p

dus ik herstart hem nooit

andere pc's doen er rond de 40 sec over

Bovenaan