• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow @ CampZone

dat zou niet erg netjes zijn , als iedereen er van uit gaat dat t geregeld is en tafels en stoelen meeneemt ect en dan vervolgens geen tent kan vinden ...
ik heb gelukkig een tent waar een tafel in kan redden ons wel maar natuurlijk niet voor een grote groep
moeten we a la minuut nog een legertent zien te roggellen ...

Laten we nog heel even wachten op de Xtrafresh. Want volgens mij had ie wel een tent en tafels en stoelen geregeld, maar moet er iemand zijn die hem op gaat zetten voor ons. Dus niet als we na 1 dag aankomen dat er nog niets is....

ik kom maandag 12 uur pas toegang zover ik weet geen probleem om een tent op te zetten dan maar mischien is de tent er eerder al dan word t lastig

even rondgesnuffeld en er is in Apeldoorn tentenverhuur
legertent van 5x5 wel zelf afhalen en terugbrengen voor 100euro
dat is nog wel te doen denk ik zo als we gezamelijk t delen ben ik wel bereid om zo tent te halen
maar dan is die er van maandag 12 tot vrijdag 12
http://www.rent-an-army-tent.nl/particulier/tenten/8/US1 tent.html

denk dat we niet al te lang moeten wachten met beslissingen t word kort dag nu

Kenny.. mischien mogelijk om dit topic tot en met CZ op een wat beter locatie te zetten ?
vermoed dat velen t niet zo ontdekken dat hier een CZ topic is .

Laatst bewerkt:
Mja, is wel beetje onduidelijk zo.
Ik kan een tafel meenemen, maar daar kunnen niet meer dan 2 PC's op.
Hoeveel mensen kunnen er in de tent van jou, Parcifal?

En die tent van Xtra was toch alleen de 'PC' tent?
Niet om in te slapen, dat moet dus sowieso zelf meegenomen worden toch?

nou voor slapen alleen kan t met 4 wel voor verblijf denk ik met 3 wel maximum om beetje uit de voeten te kunnen maar ligt wel aan t weer als t mooi weer is kan je wat naar buiten uitbreiden , luivel of een zeil erboven ...

idd die maintent was bedoelt voor dagelijks verblijf met de pc`s
naja .. wat t nu gaat worden .. wacht effe af op bericht van Xtra en/of Colos
maar moet van t weekend toch wel duidelijkheid komen anders met spoed wat regellen
heb ook al een 2e handse gezien van 10x 5 voor 125 euro , erg weinig maarja .. 1 paal mist die en touwen en haringen
zal er verder ook niet top uitzien .. beetje lastig zo ding is ook niet zo 123 te checken als die ingepakt is.

colos zal waarsch wel niet komen, Xtra dan ook niet omdat hij belangrijkere dingen moet doen (vernomen van....)

Maar Xtra moet wel even laten weten hoe of wat!

We kunnen altijd nog @ cz organisatie aankloppen,(tent tafels stoelen) ik kan nog wel wat xtra geld uittrekken maar niet TEVEEL!

okays tnx Johnny hou t hier in de gaten
ja tafels en stoelen zullen er best nog wel te roggellen zijn
maar een grote tent op een laat moment nog neerzetten is de vraag of dat lukt ivm de ruimte beschikbaar
dat heb ik vernomen op de CZ chat van mensen die er al vaker geweest zijn.

ok mensen we moeten echt alles op een rij zetten, WIE komt er !

STN parci en ik zowiezo, maar de rest?

Ik en STN nemen het nu even op ons minder als een week tegaan, hhoe komen we aan ALLES?

Ik kom ook.
Als het goed is verblijf ik tijdens het slapen in de tent van Parcifal :)

Ik neem mee:
Tafel (ookal kunnen er maar max. 2 PC's op).
BBQ voor max 10 personen.
Koelkastje (ookal sluit de deksel niet goed).

zekers als afgesproken heeft Source plaats in mijn tent en er is nog wel plaats maximum is wel 4 daar is de tent voor gemaakt maar dan word t overdag effe wat boel verkassen om t voor verblijf om te toveren ..
ik zat vandaag t een en ander op te steken op de CZ chat erg nuttig wel omdat daar velen zitten die al jaren naar CZ gaan
een tent regellen zou nog altijd kunnen die dan word opgebouwd enzo door Rent a Tent maar kost 200 euro totaal en alleen mogelijk voor 11 dagen lang , tis wat duurder dan tent zelf ophalen in Apeldoorn
maar als die optie overblijft en we die 200 euro kunnen delen met een man of 6 dan is dat toch betaalbaar nog wel
plus dat die al klaar staat als CZ begint voor de gene die dan al komt kan er gelijk intrekken.
Mijn bijdrage zal er zeker zijn welke optie er ook gekozen word

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wouter HighFlow @ Campzone Ja of Nee? Lan Party 22
HighFlow HighFlow Black Friday 2024 is gestart HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow HighFlow eventjes tussenuit van 15 juli tot en met 24 juli HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 1
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan