heb Stefan van ZC gesproken lijkt geen probleem volgens hem
moeten zelf effe contacten met Rent a Tent
zal ik dat nu maar doen denk dat we niet veel tijd moeten verliezen
heb helaas je 06 niet gevonden Kenny wel effe email gedaan maar of je dat ziet op je werk ...
Edit : toch nog gevonden en sms gestuurd
je had antwoordapp aan staan
hmm heb net belletje gedaan naar Rent a Tent en er is van hun kant geen mogelijkheid meer =(
de tenten die er staan zijn verhuurd en ze hebben geen vooraad meer voor de komende 2 weken
dus is evt afhalen ook niet mogelijk.
Moeten nu dus aan t werk om een andere tent te vinden want aan de plek ligt t niet die ie er nog wel
ook volgens Rent a tent .
ik doe me best ga wat rond bellen in eerste instantie dat adres in Uden proberen.
in Uden gelukt dat gaat goedkomen voor alle 11 dagen.
Stefan van CZ nog een keer gebeld over de afmeting 5x10 maar hij ging accoord ermee
super dus
Dan ga ik zo weer bellen naar Uden voor die tent en zien of er ook handige meeneem tafels mogelijk zijn
en paar stapel stoeltjes..
Alleen hoe doen we t met afhalen/opbouwen .. heb heb in principe toegang pas op maandag 1200
de tent weegt een kilo of 80 /90 vermoedleijk en zal een tas zijn van dikke 1,5 meter
bij mij kan t in de auto wel lukken maar dan moet ik wel al vrijdag komen met de tent
en dat we dan gezamelijk de tent gaan opbouwen, ik daarna weer wegga en maandag terugkom ofzo
maar aan t eind van CZ is t zelfde probleem weer hoe lossen we dat op
mooiste is als iemand andrs de tent kan halen en terugbrengen als we die gaan huren voor t gehele event van 11 dagen.
aanhanger of busje ?
ik bericht weer zodra ik meer weet
edit : De tent kan gebracht worden op vrijdag rond 1600 uiterlijk
en dan zorg ik dat hij belt naar Kenny bij aankomst van de tent om af te leveren.
Ik hoop dat dat gaat lukken voor Kenny en STN om daar te zijn om die tijd
anders weet ik ook effe niet dan zelf te komen maar is flinke rit en mag er niet blijven
mischien alleen voor t opbouwen effe zonder dat ik nu een kaart moet kopen.
op zaterdag afleveren was niet mogelijk ivm zijn eigen vakantie
ik zet nu alle gegevens op de email naar hem toe
vervolgens krijg ik een mail terug met de huurovereenkomst en betaling gegevens
kan via de bank of bij afleveren
maar ik doe dat wel via de bank das toch wat makkelijker lijkt me zo
Update :
heb reactie terug nog met de vraag of dit accoord is
de tent kan toch op zaterdag worden bezorgt nog waarom nu wel weet ik niet lol mischien heeft dat te maken met een externe vervoerder.
"Verder ontvangen jullie een camouflagenet bij de tent en een kist met 5 grote legerlampen met losse verduisteringskappen.
Dat is bij de prijs inbegrepen.
Eveneens heb ik voor jullie 5 veldbedden gratis.
Voor een werkplek voor 6 mensen kun je volstaan met 1 tafel en 2 banken. Deze kun je voor €10,- mee huren.
Ten slotte vragen we een borgsom van €100,-; bij schone en complete terugbezorging ontvang je die geheel terug.
Het bedrag bestaat dus uit €125,- tenthuur, €10,- tafel/2 banken, €40,- bezorgkosten en €100,- borg."
-dat word dus totaal zonder de borg 175 euro das toch scherpe prijs wel
denk dat we dit moeten doen zo
ik heb zelf net nog 4 stapelstoeltjes gehaald a la 5,63 per stuk lol
die gaan ook mee dus daar zal dan geen gebrek aan komen.
ik maak me wel zorgen over hoe we dat doen met terugbrengen , de tent zal in me auto nog wel passen
mar tafels en banken erbij dat zal niet gaan lukken en ik moet dan maandag 11 aug. weer terukomen op CZ
om de boel in te pakken en terug te brengen met een gehuurde aanhanger. das ook al 22 euro extra.
Of al op vrijdag 1200 de tent afbreken als ik er nog ben maar dan nog zullen tafels nooit in de auto erbij passen
mischien de tafels laten zitten en maar op stoeltjes houden ? denk dat iedereen ook vast wel nog een stoeltje heeft en ik heb er al 4 .. plus planken om een tafel te fabriceren.
iemand met een busje of aanhanger die op maandag de boel kan terugbezorgen zou perfect zijn
maar moeten daar heel zeker van zijn dat dat goedkomt.
moeten zelf effe contacten met Rent a Tent
zal ik dat nu maar doen denk dat we niet veel tijd moeten verliezen
heb helaas je 06 niet gevonden Kenny wel effe email gedaan maar of je dat ziet op je werk ...
Edit : toch nog gevonden en sms gestuurd
je had antwoordapp aan staan
hmm heb net belletje gedaan naar Rent a Tent en er is van hun kant geen mogelijkheid meer =(
de tenten die er staan zijn verhuurd en ze hebben geen vooraad meer voor de komende 2 weken
dus is evt afhalen ook niet mogelijk.
Moeten nu dus aan t werk om een andere tent te vinden want aan de plek ligt t niet die ie er nog wel
ook volgens Rent a tent .
ik doe me best ga wat rond bellen in eerste instantie dat adres in Uden proberen.
in Uden gelukt dat gaat goedkomen voor alle 11 dagen.
Stefan van CZ nog een keer gebeld over de afmeting 5x10 maar hij ging accoord ermee
super dus
Dan ga ik zo weer bellen naar Uden voor die tent en zien of er ook handige meeneem tafels mogelijk zijn
en paar stapel stoeltjes..
Alleen hoe doen we t met afhalen/opbouwen .. heb heb in principe toegang pas op maandag 1200
de tent weegt een kilo of 80 /90 vermoedleijk en zal een tas zijn van dikke 1,5 meter
bij mij kan t in de auto wel lukken maar dan moet ik wel al vrijdag komen met de tent
en dat we dan gezamelijk de tent gaan opbouwen, ik daarna weer wegga en maandag terugkom ofzo
maar aan t eind van CZ is t zelfde probleem weer hoe lossen we dat op
mooiste is als iemand andrs de tent kan halen en terugbrengen als we die gaan huren voor t gehele event van 11 dagen.
aanhanger of busje ?
ik bericht weer zodra ik meer weet
edit : De tent kan gebracht worden op vrijdag rond 1600 uiterlijk
en dan zorg ik dat hij belt naar Kenny bij aankomst van de tent om af te leveren.
Ik hoop dat dat gaat lukken voor Kenny en STN om daar te zijn om die tijd
anders weet ik ook effe niet dan zelf te komen maar is flinke rit en mag er niet blijven
mischien alleen voor t opbouwen effe zonder dat ik nu een kaart moet kopen.
op zaterdag afleveren was niet mogelijk ivm zijn eigen vakantie
ik zet nu alle gegevens op de email naar hem toe
vervolgens krijg ik een mail terug met de huurovereenkomst en betaling gegevens
kan via de bank of bij afleveren
maar ik doe dat wel via de bank das toch wat makkelijker lijkt me zo
Update :
heb reactie terug nog met de vraag of dit accoord is
de tent kan toch op zaterdag worden bezorgt nog waarom nu wel weet ik niet lol mischien heeft dat te maken met een externe vervoerder.
"Verder ontvangen jullie een camouflagenet bij de tent en een kist met 5 grote legerlampen met losse verduisteringskappen.
Dat is bij de prijs inbegrepen.
Eveneens heb ik voor jullie 5 veldbedden gratis.
Voor een werkplek voor 6 mensen kun je volstaan met 1 tafel en 2 banken. Deze kun je voor €10,- mee huren.
Ten slotte vragen we een borgsom van €100,-; bij schone en complete terugbezorging ontvang je die geheel terug.
Het bedrag bestaat dus uit €125,- tenthuur, €10,- tafel/2 banken, €40,- bezorgkosten en €100,- borg."
-dat word dus totaal zonder de borg 175 euro das toch scherpe prijs wel
denk dat we dit moeten doen zo
ik heb zelf net nog 4 stapelstoeltjes gehaald a la 5,63 per stuk lol
die gaan ook mee dus daar zal dan geen gebrek aan komen.
ik maak me wel zorgen over hoe we dat doen met terugbrengen , de tent zal in me auto nog wel passen
mar tafels en banken erbij dat zal niet gaan lukken en ik moet dan maandag 11 aug. weer terukomen op CZ
om de boel in te pakken en terug te brengen met een gehuurde aanhanger. das ook al 22 euro extra.
Of al op vrijdag 1200 de tent afbreken als ik er nog ben maar dan nog zullen tafels nooit in de auto erbij passen
mischien de tafels laten zitten en maar op stoeltjes houden ? denk dat iedereen ook vast wel nog een stoeltje heeft en ik heb er al 4 .. plus planken om een tafel te fabriceren.
iemand met een busje of aanhanger die op maandag de boel kan terugbezorgen zou perfect zijn
maar moeten daar heel zeker van zijn dat dat goedkomt.
Laatst bewerkt: