• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow @ CampZone

heb Stefan van ZC gesproken lijkt geen probleem volgens hem
moeten zelf effe contacten met Rent a Tent
zal ik dat nu maar doen denk dat we niet veel tijd moeten verliezen
heb helaas je 06 niet gevonden Kenny wel effe email gedaan maar of je dat ziet op je werk ...

Edit : toch nog gevonden en sms gestuurd
je had antwoordapp aan staan

hmm heb net belletje gedaan naar Rent a Tent en er is van hun kant geen mogelijkheid meer =(
de tenten die er staan zijn verhuurd en ze hebben geen vooraad meer voor de komende 2 weken
dus is evt afhalen ook niet mogelijk.
Moeten nu dus aan t werk om een andere tent te vinden want aan de plek ligt t niet die ie er nog wel
ook volgens Rent a tent .
ik doe me best ga wat rond bellen in eerste instantie dat adres in Uden proberen.

in Uden gelukt dat gaat goedkomen voor alle 11 dagen.
Stefan van CZ nog een keer gebeld over de afmeting 5x10 maar hij ging accoord ermee
super dus
Dan ga ik zo weer bellen naar Uden voor die tent en zien of er ook handige meeneem tafels mogelijk zijn
en paar stapel stoeltjes..
Alleen hoe doen we t met afhalen/opbouwen .. heb heb in principe toegang pas op maandag 1200
de tent weegt een kilo of 80 /90 vermoedleijk en zal een tas zijn van dikke 1,5 meter
bij mij kan t in de auto wel lukken maar dan moet ik wel al vrijdag komen met de tent
en dat we dan gezamelijk de tent gaan opbouwen, ik daarna weer wegga en maandag terugkom ofzo
maar aan t eind van CZ is t zelfde probleem weer hoe lossen we dat op
mooiste is als iemand andrs de tent kan halen en terugbrengen als we die gaan huren voor t gehele event van 11 dagen.
aanhanger of busje ?

ik bericht weer zodra ik meer weet

edit : De tent kan gebracht worden op vrijdag rond 1600 uiterlijk
en dan zorg ik dat hij belt naar Kenny bij aankomst van de tent om af te leveren.
Ik hoop dat dat gaat lukken voor Kenny en STN om daar te zijn om die tijd
anders weet ik ook effe niet dan zelf te komen maar is flinke rit en mag er niet blijven
mischien alleen voor t opbouwen effe zonder dat ik nu een kaart moet kopen.
op zaterdag afleveren was niet mogelijk ivm zijn eigen vakantie
ik zet nu alle gegevens op de email naar hem toe
vervolgens krijg ik een mail terug met de huurovereenkomst en betaling gegevens
kan via de bank of bij afleveren
maar ik doe dat wel via de bank das toch wat makkelijker lijkt me zo

Update :

heb reactie terug nog met de vraag of dit accoord is

de tent kan toch op zaterdag worden bezorgt nog waarom nu wel weet ik niet lol mischien heeft dat te maken met een externe vervoerder.

"Verder ontvangen jullie een camouflagenet bij de tent en een kist met 5 grote legerlampen met losse verduisteringskappen.
Dat is bij de prijs inbegrepen.
Eveneens heb ik voor jullie 5 veldbedden gratis.

Voor een werkplek voor 6 mensen kun je volstaan met 1 tafel en 2 banken. Deze kun je voor €10,- mee huren.
Ten slotte vragen we een borgsom van €100,-; bij schone en complete terugbezorging ontvang je die geheel terug.

Het bedrag bestaat dus uit €125,- tenthuur, €10,- tafel/2 banken, €40,- bezorgkosten en €100,- borg."

-dat word dus totaal zonder de borg 175 euro das toch scherpe prijs wel
denk dat we dit moeten doen zo
ik heb zelf net nog 4 stapelstoeltjes gehaald a la 5,63 per stuk lol
die gaan ook mee dus daar zal dan geen gebrek aan komen.

ik maak me wel zorgen over hoe we dat doen met terugbrengen , de tent zal in me auto nog wel passen
mar tafels en banken erbij dat zal niet gaan lukken en ik moet dan maandag 11 aug. weer terukomen op CZ
om de boel in te pakken en terug te brengen met een gehuurde aanhanger. das ook al 22 euro extra.
Of al op vrijdag 1200 de tent afbreken als ik er nog ben maar dan nog zullen tafels nooit in de auto erbij passen
mischien de tafels laten zitten en maar op stoeltjes houden ? denk dat iedereen ook vast wel nog een stoeltje heeft en ik heb er al 4 .. plus planken om een tafel te fabriceren.
iemand met een busje of aanhanger die op maandag de boel kan terugbezorgen zou perfect zijn
maar moeten daar heel zeker van zijn dat dat goedkomt.

Laatst bewerkt:
Tafel en stoelen gewoon doen, dan hebben we tenminste fatsoenlijke zit plek etc, een beetje comfort is niet weg.

iik kan ook niks meenemen he, er past zowat niks in de civic, me pc en wat zakken en dat was het,

ja heb je gelijk in wil ik ook maar t vervoer moet nog wel kunnen
ik weet werkelijk niet hoe ik dat moet fixen
ik heb mailtje gedaan met de vraag wat de afmetingen zijn zo ongeveer
dat zal ik straks wel beter weten.

ben al heftig aan t rondbellen hoor of ik van bekende een aanhanger kan lenen voor een week
dan zijn zou t allemaal wel mogelijk zijn.

edit: heb mailtje ontvangen van Peter over t vervoersprobleem ;

"Misschien heb ik de mogelijkheid om de spullen op maandag op te halen.
Dat weet ik morgen. Dan is jullie vervoersprobleem opgelost.

Laat aub maar weten of dat een optie is.

Mvg Peter "

Laatst bewerkt:
ah lol okays ja is goed anders komt hij er niet meer uit vrees ik lol
nee hij heeft me geen maten gegeven nog alleen dat hij de mogelijkheid wou proberen om t maadag op te halen t spul.
dan maakt de afmeting ook niet uit.
zal ik maar effe mailen dat dat goed is en dan afwachten op de reactie morgen ?

Kunnen we dan niet beter 2 tafels nemen?
Sinds er geen grootte bijstaat weet ik niet of er 4 PC's, beeldschermen en randapparatuur opkan.

En sinds het maar 4 euro extra is.

Ik begrijp dat je misschien ook tafels&banken nodig hebt?
In die week heb ik nog 4 tafels voor je en 2 banken. De tafels zijn €4,- en de banken €2,- per week.

Al idee waar we onze tent gaan parkeren? :D
Wat gewoon gebruikelijk is op campzone, is dat als je daar aankomt, en je hebt geen plek gereserveerd, dat je gewoon een plek neemt. Zoals je kan zien op de plattegrond zijn alleen de buitenranden van de velden vergeven.
tentenplattegrond.jpg
Alles waar nog geen tentje staat is gewoon open veld. Wat jullie dus moeten doen is verzamelen op het parkeerterrein en dan gezamenlijk het veld op rijden. Of, als jullie niet allemaal op dag 1 komen, gewoon netjes aan andere mensen vragen of ze een stuk van de grote tent af willen gaan staan, omdat er nog 1 komt te staan. Een plek vastleggen kan niet.

Daar het een zelf gehuurde tent is, is het logisch dat er alleen Highflow leden inkomen. En geen buitenstaanders. Of er moeten in de toekomst nog andere dingen worden bepaald door de huurder (Xtra).

Over de velden:
Veld A. Super veld, vrij rustig, leuke field admins.
Veld B. Heel aardig, grenst echter aan veld C --> Herrie veld. Ook stonden hier de afgelopen jaren de pispalen.
Veld C. Het Herrie veld, sommige noemen het gezellig, sommige noemen het verbroederend, ik noem het beestje gewoon bij de naam, Herrie veld doet zijn eer ieder jaar weer aan!
Veld D. Het Wally-Lan veld. Het veld waar meer buiten de tent word gedaan als erin. Het vollyballen is ieder jaar weer een belevenis.
Veld E. Uh... afgelegen. De n3rd$ onder ons zullen zich daar heel erg thuis voelen.
Veld F. Tweakers@Campzone. Ieder jaar weer erg leuk, maar klein veldje.

Voor meer vragen, stel ze gerust!

ps. Ik zal weer op veld A te vinden zijn. Plekkie 41 wel te verstaan :D
Ergens bij Veld A lijkt me wel leuk :)

mijn keuze gaat naar A , E of F
veder weet ik t echt niet doordat ik daar ook geen ervaring heb
laat ik verder aan jullie over als er keuzes zijn om dat dan terplekke te bepalen dan zie je ook hoe t werkelijk is.
Ik pas me aan waar jullie de plek nemen en bouw ik me tentje nog ervoor of ernaast.... mijn eigen tent is zo`n 5 x 2,5 meter

Ik zeg A, D of F.
Weet echter niet of we op F mogen staan of dat dit is afgehuurd voor Tweakers?

Maar eigenlijk vind ik het allemaal best zolang we niet op C staan.

geen idee hoor hoe t zit met de tweakers ik zal dat es vragen op de chat
maar ik denk t zelfde hoor als t maar geen C is naja als alles echt niet kan en C blijft alleen over dan moet t maar .

Heb zojuist bericht gehad
als dit akkoord is door ons gaat hij de overeenkomst in orde maken.
heb t doorgestuurd naar jullie email
laat even weten of jullie t ook zo in orde vinden spoedig,
wat mij betrefd is t wel goed zo

weet niet of dat msn werkt dat moeten we proberen\

Laatst bewerkt:
Kan je hem niet gelijk vrijdag laten bezorgen dan?
Wij zijn er toch pas maandag, dus maakt dan ook niet uit.
En als Kenny en Stijn hem vrijdag met hulp van andere op CZ kunnen opzetten, kunnen ze er gelijk in, ook wel lekker lijkt me?

En tja, kan volgens mij niet anders, €80,- blijft hoop geld maar zit niets anders op?
Of je moet kijken of er iemand op het CampZone chat aanwezig is die hem wil ophalen en terugbrengen met een busje voor €40,- ;D

dat kon maar tot 1600 uiterlijk op vrijdag dus hadden we op de zaterdag geprobeert
moet gewoon zeker zijn dat er iemand is he en t is mischien ook wel zo handig dan voor Kenny en Stijn om eerst effe de kat uit de boom te kijken waar en hoe de tent en hun eigen tentje neerzetten met rekening houdend op de grote tent.
je kan dan evt die ruimte dan gebruiken voor de grote tent en de rest eromheen gaan zetten
zo heb je alvast wat grond tot beschikking beetje inplannen voor de ruimte dat 10x5 er kan staan
met kleine tenten is er wat meer flexibiliteit en zijn ook niet zo lastig effe op te schuiven helemaal niet met veel volk.

heb de ovreenkomst ontvangen
maar behoorlijk complex omdaar in dat .doc document de gegevens in te krijgen
dus stres em hier wel nu moet zo wel terug gestuurd worden.

is inmidels voor elkaar gekomen en heb de boel ook betaald dus kan niet veel meer verkeerd gaan nu denk ik zo

Laatst bewerkt:
Wat nemen jullie allemaal mee?

Heb nu een lijstje als:

- Kleren
- Toiletspul
- Slaapzak
- Kussen

- Borden
- Bekers
- Bestek
- Afwasmiddel (?)
- Afwasborstel (?)
- Afdroogdoek (?)

* Tefal Actifry
* BBQ
* BBQ gereedschap
* Briketten
* Ijskastje

- Computer
- Monitor
- Muis/Toetsenbord/Headset
- UTP kabel 50meter>
- Stekkerdoos
- Gereedschap; schroevendraaiers / HEX sleutels / WK-accessoires / Fluid.

- Identificatie zooi
- Campzone inlogcode etc.

---------------------------------------------------------------------

En @ Kenny / Stn,
Als jullie nog iets vergeten zijn, moet je het maar hier posten.
Zal ik kijken of ik het mee kan nemen :)

Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wouter HighFlow @ Campzone Ja of Nee? Lan Party 22
HighFlow HighFlow Black Friday 2024 is gestart HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow HighFlow eventjes tussenuit van 15 juli tot en met 24 juli HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 1
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan