• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow @ CampZone

Xtrafresh

It never hurts to help
Na het grote succes op The Party wil ik graag de discussie aftrappen over CampZone.


Op The Party spraken we met een aantal mensen al half-en-half af om samen een tent te organiseren en hierheen te gaan, ik ben benieuwd hoeveel mensen daar interesse in hebben. Daarom bij deze een topic om de discussie aan te zwengelen. Indien gewenst wil ik me ook nog wel inzetten om het ook echt te organiseren (huur en opbouw van een tent, etc etc). Ik ben zelf echter nog nooit naar CampZone geweest, dus alle goede adviezen en tips zijn meer dan welkom :D

Onze Crew
Hier even een kort overzicht van wie wat doet in ons kamp:
  • Chef de Mission a.k.a. Commisaris Toeten noch Blazen : Xtrafresh
    shit regelen en doen alsof alles goed gaat komen
  • Commisaris Indeling: Sanders
    deelnemerslijst en indeling tent.
  • Commisaris Bussie, Bull & Bier: Colussus
    Tent halen en wegbrengen, manager drankvoorraad
  • Commisaris Maglite (veiligheid): Plasma
    garanderen van een brandvrij en veilig kamp.
  • Commisaris BBQ: nog niet benoemd
    Zorgen dat er elke avond collectief te eten is.
  • Commisaris Multimedia: nog niet benoemd
    Zorgt voor films, muziek en de apparatuur die daarvoor nodig is

Algemene Info

Link naar site: CampZone 2010 - De game vakantie!

CampZone is een unieke Lanparty, omdat het allemaal BUITEN is, het is een gamecamping die 11 dagen lang open is. Reken dus op overdag typisch chillende campingactiviteiten (badminton, BBQ, ludieke ongein), en 's avonds leeker een potje gamen met zn allen. De organisatie houd rekening met 1700 deelnemers, dus nog een slag méér dan The Party.
CampZone zal gehouden worden van vrijdag 30 juli 00:01 t/m maandag 9 augustus 11:00 uur op een speciaal ingericht veld vlakbij Helmond, in de buurt van Eindhoven.

Je kan verschillende kaartjes kopen. Het is vrij prijzig, en de prijsstructuur is best ingewikkeld, vandaar ff een tabelletje:
Code:
    Gekocht op	|  4/4 - 30/4 	|  1/5 - 15/7	|  16/7 - aan de deur
Kaartje		|		|		|
---------------------------------------------------------------------
Hele Evenement	|	249	|	279	|	310
Midweek		|	115	|	129	|	165
Weekend		|	 79	|	 89	|	105
Dag		|	 39	|	 44	|	 55
Bezoeker	|	  -	|	  -	|	 10

Het handigste is het dus om zo snel mogelijk te boeken, dat scheelt flink. Ook kan je gewoon een weekend komen in plaats van de hele tijd om geld uit te sparen.

HighFlow @ CampZone

Vanuit het HighFlow Forum gaan we met een groep naar CampZone. Je kan ook alleen meekomen, maar met z'n allen dingen regelen is leuker, makkelijker, gezeliger en goedkoper. Ik neem voorlopig even de organisatie op me, maar twijfel alsjeblieft niet om met ideeën of verbeteringen te komen, ik doe ook maar wat ;)

De procedure: je doet mee met de gezamelijke voorzieningen of niet. Iedereen die meedoet, betaalt zijn gedeelte, gewogen naar het aantal dagen dat je er gebruik van maakt. De prijs om mee te doen kan ik natuurlijk nog niet exact geven, maar aangezien we alles door 16 kunnen delen, mag je rekenen op maximaal 2 tientjes als je er de hele tijd bent. Voor alleen een weekendje komt het dan neer op een schamele 5 euro ofzo.
Ik kan natuurlijk niemand ergens aan houden, dus je gaat geen enkele verplichting aan door te zeggen dat je mee gaat doen. Geef daarom zo vroeg mogelijk aan of je meedoet. Nogmaals, het verplicht je tot niets, maar ik kan dan beter plannen.

Voorlopig gaan we uit van 16 plaatsen. Indien dat te weinig blijkt, kunnen we nog oprekken naar 18 of 20 plaatsen.
We gaan een legertent huren van 10x5m als hoofdtent voor alle hardware, en ook het meubilair aan de binnenkant wordt geregeld.
Ook moeten we de tent halen en brengen en opzetten, dus je krijgt echt flink waar voor die paar eurootjes die je ervoor uitgeeft :)

Wat je zelf nog moet regelen:
- slaaptentje
- eten & drinken
- ductape. Er is nooit genoeg ductape!

De indeling van de exacte plaatsen komt later wel, eerst ga ik een rooster opstellen van wie er in welke periode komt. Om die info te vergaren stuur ik ff een formuliertje rond, en ik zal 'm ook in deze thread posten.

campzoneindeling.jpg


Ik heb ook ff een indeling van de tent bedacht. Vinden jullie t wat?
Campzoneindeling-1.jpg


Op advies van Demolisherheb ik gemaild met de mensen van Illuzion die veld A beheren om te kijken of we een mooi plekkie kunnen bemachtigen voor ons kampement.

De Tent

Het belangrijkste dat we gezamenlijk moeten regelen is een Tent, dus heb ik ff gezocht. Vrij snel vond ik [deze] advertentie. 75 euro voor anderhalve week, en dan hoeven we alleen nog ergens tafels en stoelen te fixen.

De tent is inmiddels gereserveerd :066:
Hij gaat 100 euro kosten omdat we 'm dus twee volle weekenden willen hebben.

Colossos heeft een auto beschikbaar waarmee de tent eventueel op te halen is. :clap:



Gezien de hoge kosten kijkt 16 plekken mij voorlopig voldoende om nu rekening mee te houden.
Daarbij lijkt het me goed mogelijk om een plek te "delen" als één persoon de midweek en de ander het weekend boekt. Op die manier kunnen we nog beter gebruik maken van de tent :)

Deelnemers
Meld ff in t topic in welke categorie je gaat vallen! Deze deelnemerslijst gaat over onze "georganiseerde" groep. Als je wel komt maar niet in onze tent gaat zitten meld dat ook ff, maar dan kom je op een ander lijstje :)

Zeker weten en betaald:
  • -
Serieuze interesse:
  • Xtrafresh
  • Wizzard22
  • Colossus
  • Forseti
  • Daantjuh
  • Victoriaaaah
  • MrGiorgio
Interesse, maar nog niet overtuigd:
  • DustyRick
  • Sanders
Afgemeld:
  • -

Aanwezig, maar niet in de HighFlow tent (verraders):
  • Demolisher

Meedoen

Natuurlijk vraag je je nu af wat je moet doen om er bij te zijn! Simpel. De inschijving bij Campzone zal je zelf moeten regelen, en de inschrijving bij onze groep doe je via dit formuliertje:
  • Naam op GPN:
  • Ik doe mee met de HighFlow-tent: JA/NEE
  • Mijn interesseniveau: ik kom zeker/ik kom waarschijnlijk/ik denk er over na
  • Ik kom de volgende periodes: weekend 1/midweek/weekend 2.
Kopiëer deze lijst en post in deze thread of stuur 'm via PM naar me toe. Je hoeft niet te wachten tot je alles zeker weet, alles kan altijd nog gewijzigd worden!

Ik zal deze post nog talloze keren editen om iedereen geïnformeerd te houden, dus je kan gerust deze beginpost later bezoeken om te kijken hoe het er voor staat :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben al van de partij, maar met mijn eigen clan.
Ik sta op veld A. Gerund door Illuzion. Ook de organisator van TP8.

Zou het echt super vinden als jullie ook kwamen, want ik heb me super vermaakt hier op TP8 :D

(Campzone kan je niet uitleggen, dat moet je meemaken!)

btw, om dan maar meteen met tips te komen:

Tip 1, pak je nachtrust op het event!
Het komt te veel voor dat mensen een dag of 4 door willen halen, en dat kan flink vervelend aflopen voor die gene. Kom op mensen, je hebt 11 dagen, van een uurtje of 5 slaap per nacht ga je echt niet dood! sterker nog, je maakt het event nog veel beter mee!
Tip 2, zorg voor goeie slaap spullen. Een leger tentje, een goeie slaapzak, een (opblaas/vouw)bed, allemaal belangrijk.
Tip 3, Geniet en drink met mate, nooit alleen! En dan heb ik het niet alleen over bier, maar ook over gewoon water. Afgelopen jaar was het warm, erg warm! Bier is lekker, maar om voldoende vocht binnen te krijgen werkt water het beste.
Tip 4, Ga NIET op veld C staan, tenzij je geen rust wilt hebben. Veld C, ook wel het HERRIE VELD van BIKKELS INC, staat de hele dag in het teken van ''HERRIE''. Vandaar ook de naam. Sommige mensen vinden het geweldig, andere niet. Maar als je met een groep wil gaan, raad ik je aan om niet mee te gaan doen aan de speaker-wars van die bikkels daar!

(more to come)
 
TeamBitstorm.
TeamBitstorm_Wallpaper_1280x1024.jpg

Vrienden groep van middelbare school, die nog altijd LANS daar organiseren, en samen naar Campzone gaan :) Voor de rest, is het een on samenhangend zooitje van gamers. Er is er 1 ziekelijk goed in UT04, 1 niet te verslaan in Generals, en, al zeg ik het zelf, ben ik niet onaardig in een race spelletje als Flatout2. We doen wel mee aan compo's, maar dan echt puur voor de fun. Oefenen is namelijk voor watjes en fappers is onze mening :D
 
de tent

Het belangrijkste dat we gezamenlijk moeten regelen is een Tent, dus heb ik ff gezocht. Vrij snel vond ik [deze] advertentie. 75 euro voor anderhalve week, en dan hoeven we alleen nog ergens tafels en stoelen te fixen.
Ook lijkt het me goed om alvast na te denken over hoe groot de tent moet zijn. Het lijkt me dat 10x5 genoeg is om 8 van die klaptafels (200x80cm) in te zetten. Als je die in het midden (2x4) zet heeft iedereen nog zo'n anderhalve meter achter zich, en kunnen er 16 man mee. Wel een eigen slaaptentje meenemen dan natuurlijk ;)

Gezien de hoge kosten kijkt 16 plekken mij voorlopig voldoende om nu rekening mee te houden.
 
misschien is het makkelijk net zoals bij the party 8, om bovenaan even een lijstje te maken met mensen die weten dat ze mee gaan en hoelang, dan word het makkelijker te overzien wanneer het vol is denk ik..?
 
ik wil wel mee, moet alleen nog zien me ouders te overtuigen, maar als ik ga ga ik denk ik een weekend of midweek. maar zowieso niet het hele evenement, omdat ik dat te duur vind.

ik moet alleen straks even kijken of ik niet op vakantie ben.
 
In principe wil k wel mee voor een midweekje dan.
Maar dat is zoveel geregel :S
Heb geen tentje of niks :p
En als dat soort spullen ook mee moeten + de BBQ en dergelijke dan wordt het ook al een busje huren en alles :hmm

Dus ik ben nog niet overtuigd, ik kijk de kat nog even uit de boom
 
sander, tent regelen proberen we met zijn allen te doen.
door gewoon 1 grote legertent te huren voor 75 euro voor ander halve week.
de kosten delen we dan gewoon door de mensen die meegaan en we kunnen volgens mij maximaal met 16 man, dus als we vol zitten 75/16= 4,70 per persoon extra, maar we hebben ook nog tafels en stoelen nodig....
 
Mensen, ik weet niet hoe jullie het voor je zien, maar bij ons is het altijd heel simpel:

We nemen gewoon allemaal ons eigen bureau en stoel mee. En dan nog een stoeltje om buiten te zitten. We nemen zelfs onze eigen koelkast mee :) En dat alles in een paar auto's, een pick-upje en een aanhanger ;)

Desnoods kan je je tafel en stoel huren:
De prijzen zijn wederom gelijk gebleven en zijn als volgt:

De grote tafel € 12,50
De kleine tafel € 6,50
De stoel € 4,50

Slaaptentje, slaapzak, kussentje... dingen die iedereen heeft, of zo heeft gekocht.
Denk er maar eens over na. Je gaat, als je Full-event van de partij bent, 11 dagen voor nog geen 250 euro entree mee. Vind maar eens een camping met die prijzen. En vergeet dan niet te kijken naar wat je er voor terug krijgt he.

Je sta plek, je stroom, je internet, goeie douches, nette wc's (vermeid de pis-palen), enorm veel lol :D
 
Mensen, ik weet niet hoe jullie het voor je zien, maar bij ons is het altijd heel simpel:

We nemen gewoon allemaal ons eigen bureau en stoel mee. En dan nog een stoeltje om buiten te zitten. We nemen zelfs onze eigen koelkast mee :) En dat alles in een paar auto's, een pick-upje en een aanhanger ;)

Desnoods kan je je tafel en stoel huren:
De prijzen zijn wederom gelijk gebleven en zijn als volgt:

De grote tafel € 12,50
De kleine tafel € 6,50
De stoel € 4,50

Slaaptentje, slaapzak, kussentje... dingen die iedereen heeft, of zo heeft gekocht.
Denk er maar eens over na. Je gaat, als je Full-event van de partij bent, 11 dagen voor nog geen 250 euro entree mee. Vind maar eens een camping met die prijzen. En vergeet dan niet te kijken naar wat je er voor terug krijgt he.

Je sta plek, je stroom, je internet, goeie douches, nette wc's (vermeid de pis-palen), enorm veel lol :D


zijn die prijzen van tafel en stoel per dag of voor alle dagen? en hoe groot is een grote tafel?
 
Grote tent moet te regelen zijn ja,
maar dan ook nog je slaap tentje, bureau en stoel, overlevingspakket voor 1 week.
en dan moet er al een busje gehuurd worden, zeker als me broertje dan weer mee wilt.
Maar het is nog ver genoeg vooruit dus er is nog tijd om na te denken :p
 
aanwezig, 6x op rij :D

*edit* beschikking over bus die gebruikt kan worden voor zooi van en naar campzone te rijden / dorp / boodschappen

*edit* 2 trekhaak aanwezig voor iemand die per se sleurhut/ding mee wil (kleine vergoeding noodzakelijk ;)

*edit* 3 tent kan je ook huren bij Campzone org, bespaart je opzetten en afbreken ;), en als je meehelpt bij opbouwen (minstens 5 man club) dan krijg je 1 legertent mee (was de afgelopen jaren zo, verwacht net dat dat anders is geworden)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wouter HighFlow @ Campzone Ja of Nee? Lan Party 22
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan