• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow @ Campzone Ja of Nee?

Wie gaat er mee?

  • Ja ik wil mee maar betaal niet voor de tent.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouter

Forum Bitch. I got the power!!!
Goeie dag dames en heren,

De vragen gaan al rond, gaat highflow naar campzone?
Met deze topic moet die vraag beantwoord worden.

Ik persoonlijk ben nog nooit naar de campzone geweest dus ik kan jullie geen informatie geven hoe het daar is en hoe het daar allemaal loopt.
Maar ik weet wel dat het behoorlijk DUUR is :(

In deze topic kunnen we bespreken of we gaan of niet.

Ik heb zojuist even een blik geworpen op campzone site. Je kan daar een tent huren waar we met ze alle in kunnen zitten.

CampZone 2010: Service: Tentverhuur

Helaas is de prijs voor zo'n tent ook niet echt laag :(

Dit jaar zijn de volgende typen tenten beschikbaar:
30 Boogtenten van 5x5 m voor 200 euro.
6 US1 stokkententen van 5x5 m voor 180 euro
50 US2 stokkententen van 5x10 m voor 315 euro
6 US3 stokkententen van 6x16 m voor 590 euro

Ook de kaartjes zijn wat aan de prijzige kant:

CampZone 2010: Deelname: Prijsinformatie

Hoe gaat het in zijn werking.

Je gaat met zijn alle in een tent zitten en gamen maar! Deze tent staat ergens op een camping/open vlakte/groot grasveld. http://static.gameparty.net/sitegfx/cz2009/Campzone2009-3d.jpg

Mij lijkt het wel een leuke ervaring om aan mee te doen en wil het wel eens mee maken. Het is een hele week en dat is behoorlijk lang ja.

Waar moeten we over hebben:

1• Wie gaat er mee.
2• Tent huren wie betaald er mee.
3• Welke dagen gaan we?

Gr,

Wouter.
 
Had al het idee gepost dat Freddy misschien wat kan sponsoren en dat wij dan ook een tent van hun krijgen : - )!

Ik wil iig wel graag mee:D!
 
Ik wil wel mee maar voor ongeveer een weekend ofzo, hoef niet hele week in zo'n tent te zitten, heb wel meer dingen te doen :D
 
Ik ook heel veel interesse, maar "weet het nog niet".
Moet kijken of ik dan kan en met de tenten enzo is behoorlijk wat voorbereiding.
 
Lijk me zeker leuk om mee te gaan naar campzone :D
Na dat ik de gezelligheid gemist heb van Party 8.

Als er een HF tent komt lijkt het me logies dat iedereen een deel betaalt van de tenten huur.
 
Ik neem me eigen tentje wel mee dan :D
Of we huren een Big-Ass-American-Caravan/Camper en gaan daar in zitten :D

Aan de andere kant is zo'n Army tent wel weer makkelijk omdat je PC daar ook kan staan, bij een apart tentje moet je de PC ergens anders zetten.

€163,- is al beter te doen (voor week huur + grondzijl).

Als we met zijn 4e zo'n tent nemen is het €40,- p/p, is te doen.
Sinds ze koppelbaar zijn kan je een hele rits van die tenten maken.

Of zijn die opbouw/afbouw kosten verplicht? Beetje man moet dat zelf kunnen :D

---------

Of wat dacht je van deze:
tent4_7.jpg
tent_7.jpg

http://www.rent-an-army-tent.nl/particulier/tenten/7/Opblaastent.html

Oppervlakte: 48m2
Koppelbaar.

Met zijn 5e erin en je betaald €50,- per persoon per week.
Dat ding opblazen en gaan met de banaan.
Kosten voor tafels, verlichting etc. zijn wel exclusief.

----------------------------

Of deze optie:
tent_5.jpg
tent2_5.jpg

http://www.rent-an-army-tent.nl/particulier/tenten/5/Kruistent.html

Oppervlakte: 41,25m2
Koppelbaar

Lange stuk voor PC's / woonruimte, de korte kant voor slapen, epic.
Met zijn 6e betaal je ook €50,- p/p/p/w.
En verdomde veel ruimte heb je dan.
Alleen het in elkaar zetten is een pain in the ass denk ik.
 
Die army tenten zijn niet zo moeilijk op te zetten... heb het al vaak gedaan... maar ik weet niet of het kan zonder het laten opzetten..
 
Rent an Army Tent :: Particulier > Home > Toebehoren

Dit is ook geen geld, als je het deelt met meerdere personen.
http://www.rent-an-army-tent.nl/images/toebehoren/toebehoren2_46.jpg

IS €71,- voor een week.

--------------

http://www.rent-an-army-tent.nl/particulier/toebehoren/28/6
toebehoren1_28.jpg

Veldbedje is €9,- per week.


Die army tenten zijn niet zo moeilijk op te zetten... heb het al vaak gedaan... maar ik weet niet of het kan zonder het laten opzetten..
Les net dat precies de Kruistent en Opblaastent alleen door hun in elkaar worden gezet :')
 
Wat dus betekent dat je weer 130 extra kwijt bent aan iets wat je eigenlijk best wel zelf zou kunnen -.-
 
Idd, maar de andere tenten mag je wel zelf opzetten.

Hmm, ind. De beste optie lijkt mij dan zo'n boogtent. Er staat bij dat er maximaal 10 slaapplaatsen zitten. Als we onze pc's daar kwijt willen zijn we denk ik 4-5 slaapplaatsen kwijt. Dus 5 mensen per tent is:

1x tent: 112.50
1x grondzeil: 25
5x veldbedden: 37.50
----------------------
175 euro

is 35 euro de man.

Dan moeten er nog wat andere dingen zoals tafels neem ik aan. Stroom en sanitair is vrij beschikbaar op de camping neem ik aan?
 
Tafels kan ik regelen voor leuke prijs denk ik. Even me oude baas lief aan kijken :D

Bedden zijn niet nodig als je een lucht bed hebt ;)
 
Tafels kan ik regelen voor leuke prijs denk ik. Even me oude baas lief aan kijken :D

Bedden zijn niet nodig als je een lucht bed hebt ;)

Kee, maar ik denk dat sommige zulk soort bedden ook erg prettig zullen vinden. Dan moet het dus gewoon uitgezocht worden wie wel en wie niet zo'n bed wil ;).
 
Hmm, ind. De beste optie lijkt mij dan zo'n boogtent. Er staat bij dat er maximaal 10 slaapplaatsen zitten. Als we onze pc's daar kwijt willen zijn we denk ik 4-5 slaapplaatsen kwijt. Dus 5 mensen per tent is:

1x tent: 112.50 133,85
1x grondzeil: 25 29.75
5x veldbedden: 37.50 €44,60
Koelkast €71,-
----------------------
175 euro €279.20

is 35 euro de man. €55.80

Dan moeten er nog wat andere dingen zoals tafels neem ik aan. Stroom en sanitair is vrij beschikbaar op de camping neem ik aan?
Koelkastje is wel handig heur :D]

En rode prijzen zijn inclusief 19% BTW.

En verlichting moet er ook bij is wel handig voor de avonden.
 
Huh, waarom wordt mn topic nou weer gejat? :p

Anyway, met een beetje zoeken kan je veel goedkoper een tent regelen hoor! Voor 50 per week had ik al een 10x5 tent te pakken, voor 65 zit er een kachel bij. Het enige is dat we 'm zelf moeten halen en opzetten, maar dat moet lukken toch?

5x10 betekent dat we er 8 van die klaptafels in kunnen zetten (200x80cm) in het midden en dan kunnen we er met 16 man zitten. Die kosten zijn toch wel te delen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Xtrafresh HighFlow @ CampZone Algemene Discussies 549
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan